-
İçerik sayısı
48 -
Katılım
-
Son ziyaret
-
Puan
2,943 [ Bağış Yap ]
Topluluk Puanı
3 Nötryuoto Hakkında
- Doğum Günü 04/11/1993
Güncel Profil Ziyaretleri
Güncel ziyaretçiler bloku aktif değil. Diğer kullanıcılar son ziyaretçilerinizi aktif edene kadar göremezler.
-
Linux 2.0 1397 Server Files (ctgwglzc)
yuoto , EnsarElmas kullanıcısının konusuna cevap verdi - 1300+ Paylaşım
Teşekkürler. -
UI nedir? UIF dosyaları nedir ve nasıl çalışır?
yuoto , OzkanOzdemir kullanıcısının konusuna cevap verdi - Geliştirme (Yeni)
Teşekkürler. -
[SQL,EVT,SMD]SOACS Kullanıcıları için DeathMatch,Lastman,Juraid Montain ve BDW
yuoto ,
Orçunkullanıcısının konusuna cevap verdi - Prosedür & Query Kod Paylaşımlarıeyvallah -
[Ücretli Verilecek] Vb6'dan Delphiye Projeye çevire bilecek varmı?
yuoto , TheMariaPuder kullanıcısının konusuna cevap verdi - Yardım
skype: anfidyamoloji Elimden geldiğince yardımcı olabilirim.- 2 yanıt
-
- [ücretli
- verilecek]
- (6 tane daha)
-
Teşekkürler
-
21xx The Spirit of Logos [NPCPOS]
yuoto , KODevelopers kullanıcısının konusuna cevap verdi - Prosedür & Query Kod Paylaşımları
Videodan bahsediyorum. -
21xx The Spirit of Logos [NPCPOS]
yuoto , KODevelopers kullanıcısının konusuna cevap verdi - Prosedür & Query Kod Paylaşımları
alma dendiği halde alması :D :D -
Çok basit, çünkü geliştirici firma Koreli, K2Network ABD li bir firma. O zamanlar yarım yamalak İngilizceyle geri dönütler alıp, bunu noah game e göndermeleri gerekiyordu. Aralarında ki anlaşmayı bilmiyorum fakat her güncellemeden mutlaka para alıyordur geliştirici firma. Bu bir külfet. Hackshield zamanında kosp ile bir mücadele vardı. Daha sonra lisansı bir Türk firma devir aldı. Adını hatırlayamadım. Alır almaz da yağmaya başladılar, Platin pre satıp kosperların exp kasmasına izin verdiler. Kosp o kadar yaygınlaştı ki bir süre sonra oyun tıkandı ve ardından edit itemlerin satışına başladılar. Zaten bu sürede oyun kendi kendini tüketti. NTTGame aldığında ne oldu peki? Aynı strateji devam etti. Maden için DC pre gerekiyordu fakat sürekli pc başında durup, düşen yıldızların kırılması gerekiyordu. Baktılar millet madene abandı ve DC preye parayı basıyorlar. Kospu neden engellesinler ki, alan memnun satan memnun. Günümüzde kimse usko da kosp açmak için uğraşmıyor, ilgilenmiyor bile. Pvp de oyunun tadını daha çok alıyor. Usko da pvp ye döndü zaten, ki öyleydi de. Japko nun pvp si usko :D
-
Knight online için konuşursak, piyasada barınmak isteyen geliştirici mutlaka sunucu dosyalarıyla beraber koruma sistemini satmalıdır. Çünkü piyasada paylaşılmış, düzgün çalışan sunucu dosyası yok. Soacs, 1299un en sancılı döneminde alternatifsiz olarak piyasaya girdi. Daha sonra Xskip girdi fakat başarılı olamadı. Günümüz için konuşmak gerekirse, sunucu dosyası geliştiren kişilerin elinde kaynak kodların bulunması, hileleri direk kaynağından engelleme imkanı sunuyor. Yine bu bilgi&beceride olmayan veya zamansal problem çekenler için paylaşılmış yığınla kaynak kod mevcut. Sadece biraz emekle, temel düzeyde hileler engellenebilir. Ben hile engel tanımı ile Ultima Online ve MU Online üzerinde tanıştım. (Edit bu işten fazla çakmıyorum, gördüklerimi yazdım :D )