TheMariaPuder
Aktif Üye-
İçerik sayısı
89 -
Katılım
-
Son ziyaret
-
Günün Kazananı
7 -
Puan
4,785 [ Bağış Yap ]
TheMariaPuder last won the day on Nisan 16
TheMariaPuder had the most liked content!
Topluluk Puanı
39 MükemmelTheMariaPuder Hakkında
- Doğum Günü 03/02/1990
Güncel Profil Ziyaretleri
Güncel ziyaretçiler bloku aktif değil. Diğer kullanıcılar son ziyaretçilerinizi aktif edene kadar göremezler.
-
drivus123 konuyu takip etmeye başladı: TheMariaPuder
-
timeof konuyu takip etmeye başladı: TheMariaPuder
-
sezertg96 konuyu takip etmeye başladı: TheMariaPuder
-
test147 konuyu takip etmeye başladı: TheMariaPuder
-
USKO 2302 Pointer- Ofset > İSTEK <
TheMariaPuder , Kinq kullanıcısının konusuna cevap verdi - Offset/Pointer
VirtualPatch &H0059C2B9 KO_PTR_CHR = &H00F102A8 KO_PTR_DLG = &H00F083B4 KO_PTR_PKT = &H00F08380 KO_SND_FNC = &H004A7FC0 KO_RECVHK = &H00000008 KO_RCVHKB = &H00000000 KO_FNC_ISEN = &H00568C00 KO_CHR_SERV = &H00D5CE98 KO_OFF_COP1 = &H00F09D94 KO_OFF_COP2 = &H00F09D20 KO_OFF_DWORD = &H00604E70 KO_FLDB = &H00F102A4 KO_FMBS = &H00510470 KO_FPBS = &H005122C0 KO_WINDOW = &H00C51120 KO_FNCZ = &H00540EC0 KO_FNCB = &H00541030 KO_SERVERINFO = KO_CHR_SERV KO_PTRWND = &H00D759D4 ' Offsetler KO_OFF_ID = &H00000710 KO_OFF_CLASS = &H00000740 KO_OFF_NT = &H00000738 KO_OFF_WH = &H00000750 KO_OFF_HP = &H0000074C KO_OFF_MAXHP = &H00000748 KO_OFF_MP = &H00000C28 KO_OFF_MAXMP = &H00000C24 KO_OFF_X = &H000000E4 KO_OFF_Z = &H000000E8 KO_OFF_Y = &H000000EC KO_OFF_GOLD = &H00000C34 KO_OFF_EXP = &H00000C40 KO_OFF_MAXEXP = &H00000C38 KO_OFF_LEVEL = &H00000744 KO_OFF_MX = &H000010A4 KO_OFF_MZ = &H000010A8 KO_OFF_MY = &H000010AC KO_OFF_MOVE = &H00001098 KO_OFF_TYPE = &H0000043C KO_OFF_SWIFT = &H00000864 KO_OFF_MobKord = &H00000484 KO_OFF_MOBX = &H0000007C KO_OFF_MOBZ = &H00000080 KO_OFF_MOBY = &H00000084 KO_OFF_MOB = &H000006CC KO_OFF_NAME = &H00000718 KO_OFF_NAMELEN = &H00000728 KO_OFF_ZONE = &H00000CC8 KO_OFF_SKILLBASE = &H00000220 ' KO_OFF_CRR1 KO_OFF_SKILLID = &H0000014C ' KO_OFF_CRR2 KO_OFF_JJSKILLID = &H00000138 ' KO_OFF_CRR3 KO_OFF_NP = &H00000C48 KO_OFF_INV = &H00000208 KO_OFF_INV2 = &H00000238 KO_OFF_INN = &H00000258 KO_OFF_INN2 = &H00000138 KO_OFF_STATP = &H00000C1C KO_OFF_STRP = &H00000C5C KO_OFF_HPP = &H00000C64 KO_OFF_DEXP = &H00000C6C KO_OFF_MPP = &H00000C7C KO_OFF_INTP = &H00000C74 KO_OFF_SKILLPOINT = &H0000023C KO_OFF_SKILLP = &H0000018C KO_OFF_SKILL1 = &H000001A0 KO_OFF_SKILL2 = &H000001A4 KO_OFF_SKILL3 = &H000001A8 KO_OFF_SKILL4 = &H000001AC ------------------------------------ ' Party Offsetler PartyOffset = &H00000238 PartyValue = &H00000340 PartySayısı = &H0000032C 'Degişmeyecekler. Recv'den geldikleri için. büyük patch gelmedikçe degişmez. PartyHP = &H00000018 PartyMaxHP = &H0000001C PartyMP = &H00000020 PartyMaxMP = &H00000024 PartyID = &H00000008 PartyLevel = &H0000000C PartyClass = &H00000010 PartyCure1 = &H00000028 PartyCure2 = &H00000029 PartyCure3 = &H0000002A PartyCure4 = &H0000002B PartyAdı = &H00000034 PartyAdıLen = &H00000044 ------------------------------------ 'Bunlar için yeni hook hazırlamalısınız. SH_HOOK_ADR = ?? SH_HOOK_RESUME = ?? SH_PKT_INTERVAL = ?? ------------------------------------ KO_ITEB = &H00F100D8 KO_ITEBCALL = &H004D33E0 KO_ITEM_EXT = &H00F100E0 KO_ITEM_EXT_CALL = &H004D3450 KO_MERC_PACKET = &H0062DF20 KO_MERC_CLOSE = &H0062D0E0 KO_MERC_MYBUYITEMS = &H00F09F08 KO_BUYFIX = &H0066197D ------------------------------------ KO_OFF_MERC_WINDOW = &H000002C4 KO_OFF_MERC_REMAIN = &H00000524 KO_OFF_MERC_REMAIN2 = &H00000134 MyNAME = KO_OFF_NAME AYNI LEN = KO_OFF_NAMELEN AYNI -
Kinq konuyu takip etmeye başladı: TheMariaPuder
-
USKO 2302 Pointer- Ofset > İSTEK <
TheMariaPuder , Kinq kullanıcısının konusuna cevap verdi - Offset/Pointer
oyunun exesini at özelden atayım -
Merhaba arkadaşlar. yürüyerek skill attıramıyorum uskoda failed veriyor. Bunun için 06 paketiyle bir şey yapıyorduk diye hatırlıyorum bu konu hakkında yardımcı olabilecek var mı
-
c++ Aynı anda skil bastırmamak hk.
TheMariaPuder , TheMariaPuder kullanıcısının konusuna cevap verdi - Yardım
Çok teşekkür ederim çözdüm orkan bey çözdüm sorunu -
Merhaba arkadaşlar. aynı anda skill bastırtmamak için ne yapıyorduk örnek veriyorum partydeki üyenin 2 kişilerin canları %50 2 sini aynı anda çekmeye çalışıyor bunun aynı bastırılmaması için ne yapmam gerekiyor ?
-
Gate'ye Yeni Zone Ekleme
TheMariaPuder , aakinci kullanıcısının konusuna cevap verdi - Gerekli Bilgi Paylaşımları
teşekkürler -
C++ Geliştirme işe alım mülakat soru örnekleri nelerdir?
TheMariaPuder , OzkanOzdemir kullanıcısının konusuna cevap verdi - C++
teşekkürler- 17 yanıt
-
- c++
- geliştirme
- (6 tane daha)
-
[Usko] Tüm patch'ler
TheMariaPuder , infiltrate kullanıcısının konusuna cevap verdi - Yamalar (patch)
teşekkürler -
[1453] Server Files & Source & Database & Quest
TheMariaPuder , AztreX kullanıcısının konusuna cevap verdi - 1453 Paylaşım
teşekkür ederiz -
[Yardım] c++ Builder physical numarasını nasıl okutturabilirim
TheMariaPuder , TheMariaPuder kullanıcısının konusuna cevap verdi - Yardım
hocam serialini okutturmam lazım aşağıda örneği var hocam bunu c++ buildierde okutturmak istiyorum yapamadım -
[Yardım] c++ Builder physical numarasını nasıl okutturabilirim
TheMariaPuder , TheMariaPuder kullanıcısının konusuna cevap verdi - Yardım
güncell -
sexykonun exesi olmadıgı için gmrgameden aldım büyük ihtimalle aynıdır aynı değilse exe atarsın [Pointer] //==== Pointer ====; KO_PTR_CHR=0xE60920; KO_PTR_DLG=0xE46878; KO_PTR_PKT=0xE46844; KO_SND_FNC=0x497E40; KO_FMBS=0x4F91A0; KO_FPBS=0x4FA110; KO_FNC_ISEN=0x569CC0; KO_CHAR_SERV=0xC94844; KO_OTO_LOGIN_PTR=0xE46854; KO_OTO_LOGIN_01=0x4E2240; KO_OTO_LOGIN_02=0x4DB590; KO_OTO_LOGIN_03=0x4DB050; KO_OTO_LOGIN_04=0x4DF9C0; KO_OTO_BTN_PTR=0xE46874; KO_BTN_LEFT=0x4CB420; KO_BTN_RIGHT=0x4CB6C0; KO_BTN_LOGIN=0x4C7D20; KO_FLDB=0xE6091C; KO_FNCZ=0x523570; KO_FNCB=0x5236E0; KO_ITOB=0xE60754; KO_ITEB=0xE6075C; KO_RECV_FNC=0x54C890; KO_RECV_PTR=0xB95568; //==== Offsetler ====; KO_OFF_CLASS=0x0; KO_OFF_NT=0xFFFFFFF8; KO_OFF_MOVE=0x0; KO_OFF_MOVEType=0x0; KO_OFF_GoX=0x0; KO_OFF_GoZ=0x4; KO_OFF_GoY=0x8; KO_OFF_X=0xFFFFFFFC; KO_OFF_Z=0x0; KO_OFF_Y=0x4; KO_OFF_ID=0x0; KO_OFF_WH=0x0; KO_OFF_MCOR=0x430; KO_OFF_PtBase=0x1E4; KO_OFF_PtCount=0x300; KO_OFF_Pt=0x32C; KO_OFF_MAXEXP=0x0; KO_OFF_EXP=0x8; KO_OFF_MOB=0x644; KO_OFF_ZONE=0x0; KO_OFF_NAMELEN=0x0; KO_OFF_NAME=0x140; KO_OFF_GOLD=0x0; KO_OFF_MAXMP=0x0; KO_OFF_MP=0x4; KO_OFF_MAXHP=0x0; KO_OFF_HP=0x4; KO_OFF_LEVEL=0x0; KO_OFF_POINTStat=0x0; KO_OFF_StatSTR=0x0; KO_OFF_StatHP=0x8; KO_OFF_StatDEX=0x10; KO_OFF_StatINT=0x18; KO_OFF_StatMP=0x22; KO_OFF_SBARBase=0x1EC; KO_OFF_BSkPoint=0x16C; KO_OFF_SPoint1=0x180; KO_OFF_SPoint2=0x184; KO_OFF_SPoint3=0x188; KO_OFF_SPoint4=0x18C; //==== Fonksiyon Offsetleri ====; KO_OFF_ITEMB=0x1B8; KO_OFF_ITEMS=0x20C; KO_OFF_BANKB=0x208; KO_OFF_BANKS=0x0; KO_OFF_BANKCONT=0xFC; KO_OFF_SKILLBASE=0x0; KO_OFF_SKILLID=0x12C; //==== İtem Silme ====; KO_ITEMDESCALL=0x5; KO_ITEMDES=0x0; KO_ITEMDES2=0x0; KO_FAKE_ITEM=0x5794D0; KO_SH_HOOK=0x4ECABB; KO_SH_VALUE=0xB94750; KO_SPD_HOOK=0x4ECABB+ 0x9D; KO_SUB_ADDR0=0x8C12E0; KO_SUB_ADDR1=0x584DA0; KO_PTR_NRML=0x0; KO_SMMB=0x0; KO_SMMB_FNC=0x4FC300;
- 3 yanıt
-
- 1
-
- sexyko
- pointerlar
-
(1 tane daha)
İle Etiketeklendi:
-
[Yardım] c++ Builder physical numarasını nasıl okutturabilirim
TheMariaPuder , TheMariaPuder kullanıcısının konusuna cevap verdi - Yardım
evet hocam ayarlayamadım okutturamadım bir türlü -
[Yardım] c++ Builder physical numarasını nasıl okutturabilirim
Bir konuya TheMariaPuder içerik ekledi : Yardım
Merhaba arkadaşlar. c++ builder'de physical number okutturmak istiyorum nasıl yapabilirim netteki kaynaklardan baktım denedim bulamadım yardımcı olurmusunuz