Jump to content
Araştır
  • Diğer seçenekler ...
Sonuçları bul ...
Sonuçları bul ...

sharkdeed

Aktif Üye
  • İçerik sayısı

    83
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Puan

    775 [ Bağış Yap ]

Topluluk Puanı

25 Mükemmel

sharkdeed Hakkında

  • Doğum Günü 02/18/1991
  1. sharkdeed

    Pointer Bulucu - Oto Ofest Bulucu

    tesekkurler
  2. sharkdeed

    Server yazilimi geliştirme

    Ben herhangi bir opensource projeye destek vermek isterim. Bahsi gecen stack'de gundelik kullandigim tech-stackler zaten. Ancak bazi konulara katilmiyorum. EFCore veya herhangi bir ORM bence performans hedeflenen bir projede kesinlikle tercih sebebi olmamali. DB Access katmani uzerindeki yuk az olursa sistem uzerinde daha esnek davranilabilinir. Bunlarin disinda oyunun nosql ile boostlanabilecek bir suru data source'u var. Tech-stack secilirken akilda tutulabilinir. Kismen dogru. Ancak, .net gercekten high level featurelari ile insani buyuleyen bir ortam. Ancak bu featurelar bazen ekstrem iterationlar ile calisip sisteminizi yavaslatabiliyor. LINQ bence bunlardan biri. Open source proje olacaksa dokumantasyon, coding conventionlar ve PR'lar tertemiz olmali yoksa performans baya buyuk bir sorun olacaktir. Bununla beraber daha once .netcore ile yapilmis realtime 7k ~ 8k aktif tcp socket'e hizmet eden bir sunucu uzerinde daha once calismistim. Eger duzenli olunursa mumkun. Ben buna katilmiyorum. Gameserver ve AIServer ayni yerde olmasi mantikli olabilir ancak login server ve gameserver ayri yerde hatta mumkun ise ayri serverlarda yasamasi gameserverdan gereksiz login load'unu decouple etmis olmayi saglar. Ayni zamanda herhangi bir yuk de getirmez. Gercekten duzgun bir community kurabilirsek ben destek vermek isterim.
  3. sharkdeed

    "Failed Logging Into The Game (255)"

    Guncel gameserver loglarini koyabilir misiniz?
  4. sharkdeed

    (C++) PENTAGRAM WSockHook

    tesekkurler
  5. tesekkurler
  6. sharkdeed

    Skills cannot be saved

    I did not ask for your code. I asked the Knight OnLine version that you are working on since the cause of your problem might differ version to version. In addition, you can check how you handle WIZ_SKILLDATA 0x79 packet. Also, you can check another game server projects like this and collect a better insight on your problem. Good luck
×
×
  • Yeni Oluştur...