Jump to content
Araştır
  • Diğer seçenekler ...
Sonuçları bul ...
Sonuçları bul ...

trcod3r

Üye
  • İçerik sayısı

    4
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Puan

    562 [ Bağış Yap ]

Topluluk Puanı

0 Nötr

trcod3r Hakkında

  • Doğum Günü 03/18/1985

Güncel Profil Ziyaretleri

Güncel ziyaretçiler bloku aktif değil. Diğer kullanıcılar son ziyaretçilerinizi aktif edene kadar göremezler.

  1. trcod3r

    Server yazilimi geliştirme

    Arkadaşlar size PM atamıyorum post sayısı yeterli olmadığı için, bir skype toplantısı yapalım diyorum müsait bir zaman belirleyip hala istekli iseniz. @ sharkdeed, @ infiltrate @ PENTAGRAM, dostum sen de müsait olursan ilk toplantımızda bulunabilirsen harika olur diye düşünüyorum :)
  2. trcod3r

    Server yazilimi geliştirme

    Tabii ki dostum, senin için oturup baştan bu projeye girişmek hakikaten uğraşılacak iş değil :) Yapacak olursak, muhtemen senin düştüğün ve bizim de düşeceğimiz bir sürü pitfall olacak, bunlarda desteğin olsa bile bizim için muhteşem olur. Bilmiyorum diğer arkadaşlar sizin projenin durumunu biliyorlar mıydı, veya bilmiyorlarsa hala bu proje için çalışmak isterler mi? Herkesin fikrini almak isterim bu konuda, ben hala çok istekliyim. Geri dönüşlerinize göre ne yapacağımıza karar verelim derim arkadaşlar.
  3. trcod3r

    Server yazilimi geliştirme

    Selam dostlar tekrardan, ilginiz çok memnun etti beni. Böyle donanımlı arkadaşlarla karşılaşacağımı umuyor ama pek tahmin etmiyordum :) Bu yüzden biraz yüzeysel bir mesaj yazmıştım ama su an heyecanlandım gerçekten. Öncelikle Game Server, AI, Ebenezer ve Login server'ın aynı thread üzerinden çalışmasını kastetmemiştim, ayrı assemblyler halinde ama aynı process tarafından yürütülen, dolayısıyla memory'i paylaşan -ve bu sayede serialization, deserialization kayıplarını/gecikmelerini yok eden- bir sistem düşünmüştüm. Tabii ki login server'ı ayırabiliriz gibi duruyor, sonuçta sürekli bir iletişimi yok diğerleri ile. ORM'den bahsetmemin sebebi tamamen hızlı ilerlemek idi, sürekli db işlemleri yapmayız diye düşündüğüm için böyle bir öneri sundum. Ancak belirtmem lazım, oturup leak olan source'u detaylı incelemedim. Dolayısı ile farazi konuşuyorum yani. Micro service mimarisi ile ilerlemek de mantıklı ancak bence günümüzdeki cihazlarla bu proje için ayrı sunucular ve bunlar arasında iletişim kurmak çok da gerekli değil. Tek sunucu üzerinde çok rahat koşturulabilir diye düşünüyorum. Tabii ki docker ile deploy etmek falan işin fantezisi ama mükemmel olur tabii ki :) Zaten oturup grup halinde kod yazacaksak baya git kullanarak branching ve PR ile falan çalışmamız lazım. Birbirimizin kodunu review etmemiz lazım. Bunları bol bol tartışırız tabii ki, beni çok memnun eder :) NetCore'un socket performansı hakkında bir makale: https://www.ageofascent.com/2016/02/18/asp-net-core-exeeds-1-15-million-requests-12-6-gbps/ Hakikaten native yazılmış bir C++ performansı beklememek gerekir, sonuçta bazı overheadler var ancak ben göz ardı edilebileceğini düşünüyorum. Maintain etmesi çok çok kolay olacağından ve .net core'un sınırlarını zorlamak istediğimden ötürü böyle bir düşünce oluşmuştu bende :) @ PENTAGRAM, tarafından da böyle bir bilgi gelmiş. Dostum sıfırdan mı girişmiştiniz sunucu tarafına, yoksa twostars'ın paylaştığının üzerine mi kurdunuz? Client için geliştirme yapmak da çok güzel olur ama şu an arkadaşların gazı ile ben sunucu yazma olayına bayağı bir kanım kaynadı. Ona da destek verebiliriz, en azından şahsi olarak destek verebilirim. Bu arada sizi mi kıracağız Open Source yapmayız bu kadar ağız yandıysa :)
  4. selamın aleyküm hocam bir şey danışıcaktım garges two handed sword item dosyası lazım bana sadece kendi itemimin görümünü değiştirmek istiyorum nasıl yapabilirim biglin var mı

  5. Herkese merhabalar, Öncelikle kendimden bahsedeyim, 28 yaşında bir yazılım mimarıyım. Büyüklü küçüklü oldukça fazla projede çalıştım ve gençlik aşkım olan bu oyuna ve community'e bir hediye vermek istiyorum :) Uzun zamandır yapmak istediğim bir proje aslında bu. Bütün sistemi baştan aşağıya yazmak. Yakın zamanda .net core'un gelmesi ile bir kere yazdığımızda artık bütün platformlarda sunucu cayır cayır çalışabilir. Database için PostgreSQL ve EFCore kullanılabilir vs lisans problemleri yaşanmaması açısından. Konu ile alakalı ilgisi olan ve geçmişten bu konu ile alakalı arkadaşlar varsa katılmalarını isterim. Client tarafından reverse engineer edilmiş tüm paketlere, türlerine varsa paket şifreleme/çözme methodlarına ihtiyaç olacak. Bu tarz zaman harcayacak konularda destek olursa çok hızlı ilerleyebiliriz diye düşünüyorum. Çok performanslı bir sunucu kurabileceğimizi düşünüyorum tamamen async ve multithreaded. .netcore'un tcp server'ı tamamen aynı altyapıyı kullanıyor C++ ile, dolayısıyla bir performans problemi yaşanmayacaktır. Sunucunun bütün parçaları tek executable üzerinden çalıştırılacak, ebenezer, game server, login server vs. Çünkü artık ayrı olmalarına hiç gerek yok, bilgisayarlar çok gelişti :) Ve ayrı olmaları da yüksek yük olduğunda aslında oldukça dezavantaj yaratıyor. Sunucu için tabii ki ilk olarak 1299 versiyonunu geliştirmek istiyorum. Ancak ilerleyen dönemde verilen parametreye göre versiyon da seçtirilebilir sunucu tarafında. Bu arada çalışma tamamen open source olacak, github üzerinden yürüyecek. Biraz dağınık yazmış olabilirim kusura bakmayın ama, eğer bu yola baş koyacak arkadaşlar bulabilirsem gerçekten yapmak istediğim bir çalışma. Buradan yazabilirsiniz, pm de atabilirsiniz. Nasıl isterseniz artık :) Görüşmek üzere, sevgiler!
×
×
  • Yeni Oluştur...