Jump to content
Araştır
  • Diğer seçenekler ...
Sonuçları bul ...
Sonuçları bul ...

cacaa

Çalışkan Üye
  • İçerik sayısı

    292
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Puan

    8,229 [ Bağış Yap ]

Topluluk Puanı

94 Mükemmel

cacaa Hakkında

  • Doğum Günü 06/03/1997
  1. cacaa

    Lua-Tbl-Data-SRC Görev sorunu

    Konuyu buldum yazayım dedim aynı sorunu ben de yaşıyorum. Bu sorunu yaşayıp çözebilen var mı? RunExchange ve RunSelectExchange fonksiyonları düzgün çalışmıyor.
  2. cacaa

    Gate'ye Yeni Zone Ekleme

    Bakalım
  3. cacaa

    Üçlü ve Beşli Ok Sorunu

    Sorunu çözdüm. Yazdığım bazı skill hack engelleme kodları engel oluyormuş.
  4. Atılan üçlü okun ve beşli okun sadece teki isabet ederken diğerleri failed veriyor. MAGIC_FLYING bölümlerine göz attım ancak nasıl çözümleyebileceğim hakkında bir fikir sahibi olamadım. Nasıl çözebilirim?
  5. cacaa

    Yeni Karakter ( Hera)- Elf Kızı Kari

    Teşekkürler.
  6. cacaa

    Maden Drop ve EXP ayarlama SRC

    DBye bağlayın uğraşmayın :D
  7. cacaa

    Monster Stone Drop Ayarları

    Sourceden çözdüm. Çözüm: Source içerisinden CTRL+F yapıp Zone1 yazın ve monster stone ile ilgili bölüme gelene kadar aratın. Geldiğiniz yerde monster idleri yazacaktır. 4-5 adet tanımlı monster idsi göreceksiniz. Bunların ismi ve görüntüsü oyunda değişiyor ancak idleri sabit. Bu idlerin droplarını k_monster_item tablosundan değiştirebilirsiniz.
  8. cacaa

    Monster Stone Drop Ayarları

    Benim anlamadığım k_monster_item tablosuna bakmıştım bulamamıştım ama yine de yaratıklar drop atıyor nest bilmemne monster stone itemi var ya onu. Droplarda da ekli değil sourcede de yok öyle bir şey anlayamadım.
  9. cacaa

    Town Atınca Yaşanan Görüntü Bugu

    Ekleme yapmak lazım sanırım bir problem gözükmüyor ama town atınca, descent atınca bir haller oluyor
  10. Monster stone yaratıklarının droplarını nereden ayarlayabiliriz?
  11. Çözüm 2 (Skill açtırınca dex deaktif oluyorsa): isRogue() olan kısımların yanına || isRogueNovice() ekleyip kaydedin.
  12. Sorunu çözdüm. Çözüm: Userdata -> Design SkillTitle default değerini 0 yapın.
  13. Kodlar şu şekilde: int temp_str = GetStat(STAT_STR), temp_dex = getStatTotal(STAT_DEX); // if( temp_str > 255 ) temp_str = 255; // if( temp_dex > 255 ) temp_dex = 255; uint32 baseAP = 0, ap_stat = 0, additionalAP = 3; if (temp_str > 150) baseAP = temp_str - 150; if (temp_str == 160) baseAP--; temp_str += GetStatBonusTotal(STAT_STR); m_sMaxWeight = ((((GetStatWithItemBonus(STAT_STR) + GetLevel()) * 50) + m_sMaxWeightBonus) * (m_bMaxWeightAmount if (isRogue()) { ap_stat = temp_dex; } else { ap_stat = temp_str; additionalAP += baseAP; } if (isWarrior() || isPriest() || isKurian()) { m_sTotalHit = (uint16)((0.010f * sItemDamage * (ap_stat + 40)) + (hitcoefficient * sItemDamage * GetLevel() * ap_stat)); m_sTotalHit = (m_sTotalHit + additionalAP) * (100 + m_byAPBonusAmount) / 100; } if (isRogue()) { m_sTotalHit = (uint16)((0.007f * sItemDamage * (ap_stat + 40)) + (hitcoefficient * sItemDamage * GetLevel() * ap_stat)); m_sTotalHit = (m_sTotalHit + additionalAP) * (100 + m_byAPBonusAmount) / 100; } else if (isMage()) { m_sTotalHit = (uint16)((0.005f * sItemDamage * (ap_stat + 40)) + (hitcoefficient * sItemDamage * GetLevel())); m_sTotalHit = (m_sTotalHit + additionalAP) * (100 + m_byAPBonusAmount) / 100; } m_sTotalHit = (m_sTotalHit + additionalAP) * (100 + m_byAPBonusAmount) / 100; m_sTotalAc = (short)(p_TableCoefficient->AC * (GetLevel() + m_sItemAc)); if (m_sACPercent m_sACPercent = 100; m_sTotalAc = m_sTotalAc * m_sACPercent / 100; m_fTotalHitrate = ((1 + p_TableCoefficient->Hitrate * GetLevel() * temp_dex) * m_sItemHitrate / 100) * (m_bHitRateAmount / 100); m_fTotalEvasionrate = ((1 + p_TableCoefficient->Evasionrate * GetLevel() * temp_dex) * m_sItemEvasionrate / 100) * (m_sAvoidRateAmount / 100);
  14. Evet sorun başlıkta belirtildiği üzere rogue classlarında dex verince attackın değişmemesi, str basınca ise artmasıdır. user.cpp içerisinde bulunan temp_dex bölümünden şüpheleniyorum. Nasıl çözüm üretebiliriz?
×
×
  • Yeni Oluştur...