doktorpro423
Üye-
İçerik sayısı
96 -
Katılım
-
Son ziyaret
-
Puan
2,401 [ Bağış Yap ]
Topluluk Puanı
1 Nötrdoktorpro423 Hakkında
- Doğum Günü 02/18/1995
-
Düzenlenmiş Mobların Myko Exp oranları
doktorpro423 , hoobstank kullanıcısının konusuna cevap verdi - Prosedür & Query Kod Paylaşımları
teşekkürler- 85 yanıt
-
- düzenlenmiş
- mobların
-
(3 tane daha)
İle Etiketeklendi:
-
Knight all editör arşivim (300mb)
doktorpro423 ,
BORNTOKILLkullanıcısının konusuna cevap verdi - Yardımcı Program Paylaşımlarıteşekkürler -
Sağ Tık Report Sistemi
doktorpro423 , doktorpro423 kullanıcısının konusuna cevap verdi - Genel Yardım
teşekkür ederim uğraşacağım -
UIF & DXT Editör
doktorpro423 ,
Orçunkullanıcısının konusuna cevap verdi - Yardımcı Program Paylaşımlarıteşekkürler -
UI nedir? UIF dosyaları nedir ve nasıl çalışır?
doktorpro423 , OzkanOzdemir kullanıcısının konusuna cevap verdi - Geliştirme (Yeni)
teşekkürler -
Sağ Tık Report Sistemi
doktorpro423 , doktorpro423 kullanıcısının konusuna cevap verdi - Genel Yardım
nereyi nasıl patchlemem gerektiğini nasıl anlarım peki -
void CUser::RecvReport(Packet & pkt) { uint8 opcode; std::string reportedilen; std:string mesaj; pkt.SByte(); pkt >> opcode >> reportedilen >>mesaj; //std::string topla = string_format("Şikayet Edilen : %s Şikayet İçeriği : %s", reportedilen.c_str(), mesaj.c_str()); SessionMap sessMap = g_pMain->m_socketMgr.GetActiveSessionMap(); foreach(itr, sessMap) { CUser * pUser = TO_USER(itr->second); if (pUser->isInGame() && pUser->isGM()) pUser->SendChat(ChatType::PRIVATE_CHAT, string_format("Şikayet Edilen : %s Şikayet İçeriği : %s", reportedilen.c_str(), mesaj.c_str()), "[REPORT]"); continue; } } Herşey çok güzel paketimi okuyorum ve online gmlere pm olarak atıyorum derken birden sağ tık yapınca report şeçeneğinin sadece gm charda oldugunu gördüm. Yani normal bir player başka bir playere sağ tıklayınca report şeçenegi gelmiyor onu nasıl ayarlayabilirim? Teşekkürler şimdiden herkese. -- mesaja ek olarak -- //Paket case WIZ_REPORT: RecvReport(pkt); break; -- mesaja ek olarak -- //Paket case WIZ_REPORT: RecvReport(pkt); break;
-
DieByTheDaqqer Kod Arşivi
doktorpro423 , FrontLines kullanıcısının konusuna cevap verdi - Prosedür & Query Kod Paylaşımları
teşekkürler- 90 yanıt
-
- diebythedaqqer
- kod
-
(1 tane daha)
İle Etiketeklendi:
-
Skill olışturma ve detayları
doktorpro423 ,
BORNTOKILLkullanıcısının konusuna cevap verdi - Prosedür & Query Kod Paylaşımlarıteşekkürler -
teşekkür ederim birazdan tekrar ögrenmeye çalışmaya başlayacağım dediginiz gibi kontrolleri yapacagım
-
//İnvis OL Packet result(WIZ_STATE_CHANGE); result SendToRegion(&result); //Görünür OL Packet result(WIZ_STATE_CHANGE); result SendToRegion(&result); Sourceyi incelerken bu paketi buldum, gm charı bunla gizleyebiliyorum fakat town atınca veya bölge değiştirince tekrar görünür oluyor gm, ayrıca üstündeki gm fx yok olmuyor sadece karakter yok oluyor nasıl düzenlemem gerekli gmyi invis yapabilmem için şimdiden teşekkürler herkese.
-
Sql database şişme problemi [yardim]
doktorpro423 , espandot kullanıcısının konusuna cevap verdi - Genel Yardım
teşekkürler -
@ HKS @ OzkanOzdemir çok teşekkür ederim cevaplarınız için misafirlerim geldi ama geceye doğru tekrar uğraşıcam :) -- mesaja ek olarak -- String Lenght (16) teşekkürler
-
Yazmaya çalıştığım kod: void CUser::HandlePPCARD(Packet & pkt){ const uint8 bSub = pkt.read(); pkt.DByte(); const uint64 intkismioku = pkt.read(); const std::string stringkismioku = pkt.read(); printf("Serial:%s pass: %X bSub: %X", stringkismioku, intkismioku, bSub); } Paketi dinleğimde gelen paket -> WIZ_EDIT_BOX -> 5904570400001032323232333333333434343435353535 PP Card olarak 1111-2222-3333-4444-5555 giriyorum. Pass : 457 olarak intkismioku değişkenini doğru olarak elde ediyorum. String kısmı(Magenta kısım sanırım string çeviriden baktığımda orası string) okurken gameserver patlıyor. Stringkismioku kısmını çıkarıp çalıştırdığımda sıkıntı yok. Problemi nasıl çözeceğim anlamadım birde pakette yeşil olan kısım neyi temsil ediyor sorun ondan kaynaklı sanırım orası string değil? Şimdiden teşekkür ederim.