Jump to content
Araştır
  • Diğer seçenekler ...
Sonuçları bul ...
Sonuçları bul ...

co3moz

Aktif Üye
  • İçerik sayısı

    81
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Günün Kazananı

    2
  • Puan

    7,089 [ Bağış Yap ]

co3moz last won the day on Ocak 28

co3moz had the most liked content!

Topluluk Puanı

55 Mükemmel

co3moz Hakkında

  • Doğum Günü Kasım 9

Güncel Profil Ziyaretleri

Güncel ziyaretçiler bloku aktif değil. Diğer kullanıcılar son ziyaretçilerinizi aktif edene kadar göremezler.

  1. Tek yapman gereken image'ın solundaki ticke basmak onun altında string çıkacağını göreceksin. Her bir image için string tanımı yapılmış ve amaçta rengi değiştirmek. Render prosedürlerinde image altında string varsa bunu çizdir şeklinde bir kod yazmadığım için, view'de yazıları göremiyoruz. Belki ileride bu feature'i ekleyebilirim. http://prntscr.com/opa3to
  2. re_achieve.uif "base - Base_Section - btn_Section_X - image - string" yolundaki text'i değiştirmeyi denedin mi? Gördüğüm kadarıyla orada tanımlanmış bunlar.
  3. oo piramit alırım bir dal
  4. co3moz

    [C++] CGameProcEntity Class

    Eline sağlık..
  5. Eline sağlık Özkan
  6. Teşekkürler. Eline sağlık
  7. İlk gözüme çarpan farklılık "NTF\x07", normalde diğer tüm textureler "NTF\x03" datasını tutuyor. Sanırım ntf'in 3. LSB encryption alanı için kullanılıyor. Bu konuyu daha sonra kurcalanacaklar listesine ekliyorum.
  8. Zaten mesajınızı öneri olarak gördüm, biraz sert gibi çıktım sanırım :D, Javascriptin performansı zannettiğiniz kadar kötü değil. Zaten yaptığım bir uif editör, amaç bir oyun yazmak olsaydı, webgl kullanabilirdim. Ki zaten dom based render yazmadan önce canvas based render yazdım. Daha performanslı olmasına rağmen onu devam ettirmedim. Temel neden bunun bir editör oluşu ve hızlı render yapmaktansa kullanıcı için daha fazla özellik sağlamasının önemli oluşu ve tüm bunların yanında development sürecinin kolay olması, yönetilebilir olması da önemli Bu proje ise deneysel bir üründü, TBL dosyalarını çözebilecek miyim diye şöyle bir göz gezdirdim. Baktım oluyor bir end-product olsun istedim. Şu konuya ekstra bir nokta daha eklemek istiyorum. Bir süredir web tarafında knight online 3d modellerinin render edilmesiyle ilgileniyorum. O yüzden bazı şeyler zannettiğinizden daha fazla potansiyele sahip olabilir. Beklemede kalın 🙂 (Webte GL performansını merak ediyorsanız. three.js'i inceleyebilirsiniz)
  9. Hocam, mevcut editorleri geliştirmenin hiç bir manası yok. c++, sdl zaten biliyorum. Bazı şeyler artık değişmeli. Bir desktop uygulaması yapmak isteseydim zaten electron ile yapardım.
  10. co3moz

    Banka Başlangıç Kodu ?

    https://hexed.it/#hex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Şu adrese girip vermiş olduğun hexi inceleyebilirsin. Gördüğüm kadarıyla aşağıdaki şekilde tutuluyor data.. 4 byte - Item id 2 byte - Item durability 2 byte - Item count Örneğin; bu hex datasının ilk itemi; Item id: 2FAF13B8 (Little endian integer değeri: 800003000, item adı: STR+ Scroll(Stat)(L) (+0)) Item durability: 30 Item count: 1
  11. Genel iyileştirmeler yapıldı. Çözünürlük dar olduğunda nesnelerin aşağı kayması sorunun düzeltilmesi.Üst menüye Nesne eklentisi yapılacak.Eğer bir dosya açılmadıysa menüde Yeni adında bir buton olacak ve boş bir uif dosyası oluşturacak.Bir nesne seçildiğinde, treeviewde focus, ve accordion gösterimi.Textureler için service worker cache tanımı.Kişisel texture yükleme ve tanımlama.Render problemlerinin giderilmesi.Daha iyi color picker.Buton için alt image sorunları.Renklendirilmiş gruplama Resources alanında tıklayarak, sunucu tarafına resim yüklemeden doğrudan browserde kendi texturelerinizi tanımlayabilir. uif'te canlı olarak görebilirsiniz. Not: Sistem sizin için png'i dxt'e çevirmeyecektir. Bunun için png2dxt kullanabilirsiniz (forumda arayarak bulabilirsiniz). Yüklenen png'ler 2'nin üstü olmak zorundadır.
  12. Oyunlarda neden bu şekilde olduğunu https://gamedev.stackexchange.com/questions/26187/why-are-textures-always-square-powers-of-two-what-if-they-arent şu adresten okuyabilirsin.
  13. Bu limitasyon dxt mimarisinden kaynaklanıyor. Tüm texturelar 2'nin bir üssü olmak zorunda. Eğer manuel bir texture yaptıysanız 2'nin üssü olacak bir şekilde hazırlayın. UIF içerisinde texture'i gösterirken tüm texture'i değilde ilgili resmin olduğu alanı kesip gösterebilirsiniz. Eğer bu dosya standartlar içerisinde olan bir dosya ise, dxt/png dosyasını gönderebilir misiniz? inceleme yapmak gerekebilir. Edit: Hangi dosyada hata olduğunu bu durumda basmamışım. ko-png-to-dxt'nin 1.2.0 sürümünü publish ettim. npm'den tekrar indirirseniz güncellenecektir. Bu sürümde hangi dosyada hata olduğu söyleniyor.
×
×
  • Yeni Oluştur...