Jump to content
Araştır
  • Diğer seçenekler ...
Sonuçları bul ...
Sonuçları bul ...
Ynssemree

C1083 hatası hk.

Önerilen Mesajlar

İyi forumlar arkadaşlar bir sorunum var yardımcı olabilirseniz sevinirim..

#pragma once

#include "../shared/types.h"

#define LUA_SCRIPT_DIRECTORY "./Quests/"
#define LUA_SCRIPT_BUFFER_SIZE 30000

// If defined, scripts are not cached. This is for testing/development purposes only.
#ifdef _DEBUG
#define LUA_SCRIPT_CACHE_DISABLED
#endif
//#define LUA_SCRIPT_CACHE_DISABLED

extern "C" {
#include
#include
}

#include "../scripting/lua_helpers.h"
#include "lua_bindings.h"

typedef std::vector BytecodeBuffer;
typedef std::map<:string bytecodebuffer=""> ScriptBytecodeMap;
class CUser;
class CNpc;
class CLuaScript
{
public:
CLuaScript();
bool Initialise();

// Compiles script to bytecode
bool CompileScript(const char * filename, BytecodeBuffer & buffer);

// Loads bytecode one chunk at a time.
static int LoadBytecodeChunk(lua_State * L, uint8 * bytes, size_t len, BytecodeBuffer * buffer);

// Executes script from bytecode
bool ExecuteScript(CUser * pUser, CNpc * pNpc, int32 nEventID, int8 bSelectedReward, const char * filename, BytecodeBuffer & bytecode);

// Handles the retrieval of error messages (same error codes used in both the compilation & execution stages)
void RetrieveLoadError(int err, const char * filename);

void Shutdown();
~CLuaScript();

private:
lua_State * m_luaState;
std::recursive_mutex m_lock;
};

class RWLock;
class CLuaEngine
{
public:
CLuaEngine();
bool Initialise();
CLuaScript * SelectAvailableScript();
bool ExecuteScript(CUser * pUser, CNpc * pNpc, int32 nEventID, int8 bSelectedReward, const char * filename);
void Shutdown();
~CLuaEngine();

private:
// For now, we'll only use a single instance for such.
// In the future, however, it would be wise to spread the load across
// multiple script instances (which have been completely thread-safe since Lua 5.1)
CLuaScript m_luaScript;
RWLock * m_lock;

ScriptBytecodeMap m_scriptMap;
};

https://hizliresim.com/vamAzD


böyle bir hata almaktayım acaba nedeni nedir bi bakabilir misiniz bir fikir verebilir misiniz rica etsem.,>

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

#include


#include Olan kısmı şu sekilde değiştir.


#include "../scripting/Lua/src/lualib.h"
#include "../scripting/Lua/src/lauxlib.h"

Arkadaşın dediği ile çözebilirsiniz. aslında normalde dosyaları okuması gerekir Ancak bu lib.h dosyaları sonradan içerisine eklendiğinden dolayı solution sorun çıkarıyor yani kısacası dosyanın bulunduğu konumu bulamıyor. tüm sorun sonradan dosyaların içerisine atılmış olmasıdır.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Misafir
Bu konu kapalıdır ama konuya cevap yazmaya yetkiniz var görünüyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...