vestside 90 #1 Oluşturuldu: Eylül 17, 2018 merhaba arkadaşlar; problem şu şekilde. herhangi item karsılığında bitirilen görevi alıp yaptığımda mesela, Apple 2 tane istiyor. ben 4 veya daha fazla toplamışım. görevi vereceğim zaman inventory deki tüm apple ları alıyor. bunu neresi kontrol eder yada ne yapmam gerekir. şimdiden teşekkür ederim. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
CerfiN 67 #2 Eylül 17, 2018 tarihinde gönderildi LUA' da göreve bak src'den src'ye farklılık gösterebilir ancak exchange mevzusuyla alakası olabilir. 1 Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
vestside 90 #3 Konu Sahibi Eylül 17, 2018 tarihinde gönderildi Alıntı LUA' da göreve bak src'den src'ye farklılık gösterebilir ancak exchange mevzusuyla alakası olabilir. Exchange olayına baktım hocam herşey normal işliyor. runexchange tanımlı şu şekilde; if(EVENT == 110) then RunExchange(UID, 6000); SaveEvent(UID, 7311) end ITEM_EXCHANGE tablosunda ise bu nindex numarası şu şekilde girilmiş. TBL kontrol ettim aynı değerler TBL tarafında da aynı şekil.. sanırım SRC kısmında bir problem olmalı Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
CerfiN 67 #4 Eylül 17, 2018 tarihinde gönderildi TBL ile alakalı değildir src de itemi alırken bir yerde bir hata vardır breakpoint koyarak izlemeni tavsiye ederim. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
vestside 90 #5 Konu Sahibi Eylül 17, 2018 tarihinde gönderildi Alıntı TBL ile alakalı değildir src de itemi alırken bir yerde bir hata vardır breakpoint koyarak izlemeni tavsiye ederim. breakpoint koyarak takip ettiğimizde QuestHandler içerisinde herhangi bir fonksiyona bağlamadı problemi hocam. işin tuhaf tarafı her NPC de yapmıyor bunu mesela, eslantta herhangi bir npc de bitirdiğim zaman görevi. normal itemi alıyor. moradonda ise kafasına göre 2 istiyor 6 alıyor 2 istiyor 4 alıyor Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
CerfiN 67 #6 Eylül 17, 2018 tarihinde gönderildi Eğer sorun npc den npc de farklılık gösteriyorsa luaları iyi incelemeni ve karşılaştırmanı öneririm. Mutlaka gözden kaçırdığın birşeyler vardır. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
vestside 90 #7 Konu Sahibi Eylül 17, 2018 tarihinde gönderildi Alıntı Eğer sorun npc den npc de farklılık gösteriyorsa luaları iyi incelemeni ve karşılaştırmanı öneririm. Mutlaka gözden kaçırdığın birşeyler vardır. LUA yı kontrol ettim hocam görevde mesela, itemin countu girilmiş countA=2 diye. görev de alırken 2 tane istiyor. mesela görevi teslim etme eventine geldiğim zaman. sadece saveevent girilmiş. ve bunun karşılığında save event kontrol ediyorum. select * from Quest_Helper where nindex=102 select * from ITEM_EXCHANGE where nindex=29 Quest_helper içerisinde 102 nindex numaralı stunda, nExchangeindex = 29 olarak girilmiş herşey buraya kadar normal. buradan sonra, ITEM_EXCHANGE kontrol ettiğimde yukarıdaki gibi itemnum count 810418000 2 şeklinde yani yine, src tarafına bakmam gerektiğine inanıyorum. runexchange yada selectexchange tarafına bakan yer problemli olabilir. mi hocam? Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
CerfiN 67 #8 Eylül 17, 2018 tarihinde gönderildi LUA'da hangi fonksiyonu çağırıyorsa ilk olarak oraya bak bence. Ordan yola çıkarak o fonksiyonun çağırdığı diğer fonksiyonlara bakarak devam edebilirsin. Sorun çıkarmayan görev ile çıkaran görevler birbirleriyle aynı mı elinde ki dosyaları bilmediğim için fazla yorum yapamıyorum. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
vestside 90 #9 Konu Sahibi Eylül 17, 2018 tarihinde gönderildi hocam şimdi fark ettim mesela 2 isteyen görevleri yaptığım zaman 6 alıyor. birtane 5 olan vardı onu yaptım. 15 aldı her sürekli 3 katını istiyor. bu kesin SRC taraflı birşey Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
CerfiN 67 #10 Eylül 17, 2018 tarihinde gönderildi Count kısımlarına bak RunExchange'de değeri farklı verilmiş olabilir. 1 Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
vestside 90 #11 Konu Sahibi Eylül 17, 2018 tarihinde gönderildi TheThykeX e teşekkür ederim problemi şu şekilde çözdük. yardımından ötürü sanada çok teşekürler @ CerfiN _ITEM_EXCHANGE * pItem = g_pMain->m_ItemExchangeArray.GetData(jIndex); if (pQuestMonster == nullptr) { for (int i = 0; i < ITEMS_IN_ORIGIN_GROUP; i++) { if (pItem != nullptr && pItem->nOriginItemNum[i] != 0) { //RobItem(pItem->nOriginItemNum[i], pItem->sOriginItemCount[i]); } } } //RunExchange(jIndex); @ 1 Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş