vestside 90 #1 Oluşturuldu: Haziran 7, 2018 Herkese iyi Forumlar; Arkadaşlar oyun içerisinde BOT attığım zaman isimler sol altta gözüküyor yalnız BOTLAR aktif olarak gözükmüyor oyun içerisinde nereye bakmak gerekir? Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
OzkanOzdemir 1.560 Admin #2 Haziran 7, 2018 tarihinde gönderildi UserInOut Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
vestside 90 #3 Konu Sahibi Haziran 7, 2018 tarihinde gönderildi Alıntı UserInOut BOT sistemi çalışan SRC dan olduğu gibi aldım tüm USERINOUT fonksiyon ve paketini oyun içinde BOT Yollandi.. yazıyor ama yinede gözükmüyor. -- mesaja ek olarak -- şimdi fark ettim, client ile ilgisi var. teşekkürler sorunun kaynağını tam olarak anladığımda paylaşacağım Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
KODevelopers 442 #4 Haziran 8, 2018 tarihinde gönderildi Alıntı BOT sistemi çalışan SRC dan olduğu gibi aldım tüm USERINOUT fonksiyon ve paketini oyun içinde BOT Yollandi.. yazıyor ama yinede gözükmüyor. -- mesaja ek olarak -- şimdi fark ettim, client ile ilgisi var. teşekkürler sorunun kaynağını tam olarak anladığımda paylaşacağım Kaç version deniyorsun ? 19x mi yoksa 21xx ? Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
Mountain 49 #5 Haziran 9, 2018 tarihinde gönderildi User information paketine bakman gerek 0x98 paketi, botların arrayı tanımlı değildir orada muhtemelen yada bir sıkıntı vardır 1 Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
vestside 90 #6 Konu Sahibi Haziran 9, 2018 tarihinde gönderildi Alıntı User information paketine bakman gerek 0x98 paketi, botların arrayı tanımlı değildir orada muhtemelen yada bir sıkıntı vardır sanırım kullandığım version un yani 2083 ün userinout paketi ile version atlattığımda kullandığım paket farklılık gösteriyor. 2167 ye yükselttiğim zaman botlar clientte gözükmüyor. herşey normal olmasına rağmen. sanırım paket düzenlemesi yapmam gerek. ama piyasada 2083 ün üstünde SRC göremedim Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
goto566 39 #7 Haziran 9, 2018 tarihinde gönderildi Botların oyuna giriyordur. Fakat Getuserinfo paketinde eksik vardır. Paylaşılan dosyalarda botların userinfosu ayrıydı heralde. orayı düzenleyip denemelisin Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
vestside 90 #8 Konu Sahibi Haziran 9, 2018 tarihinde gönderildi Alıntı Botların oyuna giriyordur. Fakat Getuserinfo paketinde eksik vardır. Paylaşılan dosyalarda botların userinfosu ayrıydı heralde. orayı düzenleyip denemelisin void CUser::GetUserInfo(Packet & pkt) { // if (m_bAbnormalType == ABNORMAL_INVISIBLE) // return; pkt.SByte(); pkt << GetName() << uint16(GetNation()) << GetClanID() << GetFame(); CKnights * pKnights = g_pMain->GetClanPtr(GetClanID()); if (pKnights == nullptr) { pkt << uint32(0) << uint16(0) << uint8(0) << uint16(-1) << uint32(0) << uint8(0); } else { CKnights *aKnights = g_pMain->GetClanPtr(pKnights->GetAllianceID()); if (aKnights != nullptr && aKnights->isInAlliance()) { pkt << pKnights->GetAllianceID() << pKnights->m_strName << pKnights->m_byGrade << pKnights->m_byRanking << uint16(pKnights->m_sMarkVersion) // symbol/mark version << pKnights->GetCapeID(aKnights) // cape ID << pKnights->m_bCapeR << pKnights->m_bCapeG << pKnights->m_bCapeB << uint8(0) // this is stored in 4 bytes after all. << uint8(9); } else { pkt << pKnights->GetAllianceID() << pKnights->m_strName << pKnights->m_byGrade << pKnights->m_byRanking << uint16(pKnights->m_sMarkVersion) // symbol/mark version << uint16(pKnights->m_sCape) // cape ID << pKnights->m_bCapeR << pKnights->m_bCapeG << pKnights->m_bCapeB << uint8(0) // this is stored in 4 bytes after all. << uint8(9); } } uint8 bInvisibilityType = m_bInvisibilityType; if (bInvisibilityType != INVIS_NONE) bInvisibilityType = INVIS_DISPEL_ON_MOVE; pkt << GetLevel() << m_bRace << m_sClass << GetSPosX() << GetSPosZ() << GetSPosY() << m_bFace << m_nHair << m_bResHpType << uint32(m_bAbnormalType) << m_bNeedParty << m_bAuthority << m_bPartyLeader // is party leader (bool) << bInvisibilityType // visibility state << uint8(m_teamColour) // team colour (i.e. in soccer, 0=none, 1=blue, 2=red) << m_bIsHidingHelmet // either this is correct and items are super buggy, or it causes baldness. You choose. << m_bIsHidingCospre // either this is correct and items are super buggy, or it causes baldness. You choose. << m_sDirection // direction << m_bIsChicken // chicken/beginner flag << m_bRank // king flag << uint16(1)//dene << m_bKnightsRank << m_bPersonalRank; // NP ranks (total, monthly) uint8 equippedItems[] = { BREAST, LEG, HEAD, GLOVE, FOOT, SHOULDER, RIGHTHAND, LEFTHAND, CWING, CHELMET, CLEFT, CRIGHT, CTOP ,FAIRY }; foreach_array(i, equippedItems) { _ITEM_DATA * pItem = GetItem(equippedItems[i]); if (pItem == nullptr) continue; pkt << pItem->nNum << pItem->sDuration << pItem->bFlag; } pkt << GetZoneID() << uint8(-1) << uint8(-1) << uint32(0) << uint16(0) << uint8(0) << isGenieActive(); pkt << GetRebLevel() << GetCoverTitle() << GetReturnStatus(); } bendeki kodlar bu şekilde hocam, bir kaç SRC den alıntı yaparak denedim ama olmadı. ayrıca dediğiniz gibi botlar oyuna giriyor. ama görünmüyorlar. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
goto566 39 #9 Haziran 9, 2018 tarihinde gönderildi Tekrar söylüyorum, paylaşılan dosyalarda hatırladıgım kadarıyla, botların getuserinfosu ayrı CUser clasını kullanmıyor yani CBot clasından getuserinfo ya bakman gerek 1 Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
KODevelopers 442 #10 Haziran 10, 2018 tarihinde gönderildi Alıntı void CUser::GetUserInfo(Packet & pkt) { // if (m_bAbnormalType == ABNORMAL_INVISIBLE) // return; pkt.SByte(); pkt << GetName() << uint16(GetNation()) << GetClanID() << GetFame(); CKnights * pKnights = g_pMain->GetClanPtr(GetClanID()); if (pKnights == nullptr) { pkt << uint32(0) << uint16(0) << uint8(0) << uint16(-1) << uint32(0) << uint8(0); } else { CKnights *aKnights = g_pMain->GetClanPtr(pKnights->GetAllianceID()); if (aKnights != nullptr && aKnights->isInAlliance()) { pkt << pKnights->GetAllianceID() << pKnights->m_strName << pKnights->m_byGrade << pKnights->m_byRanking << uint16(pKnights->m_sMarkVersion) // symbol/mark version << pKnights->GetCapeID(aKnights) // cape ID << pKnights->m_bCapeR << pKnights->m_bCapeG << pKnights->m_bCapeB << uint8(0) // this is stored in 4 bytes after all. << uint8(9); } else { pkt << pKnights->GetAllianceID() << pKnights->m_strName << pKnights->m_byGrade << pKnights->m_byRanking << uint16(pKnights->m_sMarkVersion) // symbol/mark version << uint16(pKnights->m_sCape) // cape ID << pKnights->m_bCapeR << pKnights->m_bCapeG << pKnights->m_bCapeB << uint8(0) // this is stored in 4 bytes after all. << uint8(9); } } uint8 bInvisibilityType = m_bInvisibilityType; if (bInvisibilityType != INVIS_NONE) bInvisibilityType = INVIS_DISPEL_ON_MOVE; pkt << GetLevel() << m_bRace << m_sClass << GetSPosX() << GetSPosZ() << GetSPosY() << m_bFace << m_nHair << m_bResHpType << uint32(m_bAbnormalType) << m_bNeedParty << m_bAuthority << m_bPartyLeader // is party leader (bool) << bInvisibilityType // visibility state << uint8(m_teamColour) // team colour (i.e. in soccer, 0=none, 1=blue, 2=red) << m_bIsHidingHelmet // either this is correct and items are super buggy, or it causes baldness. You choose. << m_bIsHidingCospre // either this is correct and items are super buggy, or it causes baldness. You choose. << m_sDirection // direction << m_bIsChicken // chicken/beginner flag << m_bRank // king flag << uint16(1)//dene << m_bKnightsRank << m_bPersonalRank; // NP ranks (total, monthly) uint8 equippedItems[] = { BREAST, LEG, HEAD, GLOVE, FOOT, SHOULDER, RIGHTHAND, LEFTHAND, CWING, CHELMET, CLEFT, CRIGHT, CTOP ,FAIRY }; foreach_array(i, equippedItems) { _ITEM_DATA * pItem = GetItem(equippedItems[i]); if (pItem == nullptr) continue; pkt << pItem->nNum << pItem->sDuration << pItem->bFlag; } pkt << GetZoneID() << uint8(-1) << uint8(-1) << uint32(0) << uint16(0) << uint8(0) << isGenieActive(); pkt << GetRebLevel() << GetCoverTitle() << GetReturnStatus(); } bendeki kodlar bu şekilde hocam, bir kaç SRC den alıntı yaparak denedim ama olmadı. ayrıca dediğiniz gibi botlar oyuna giriyor. ama görünmüyorlar. burdaki ilgisi yok bot.cpp bak. << uint8(0) << uint16(0) böyle ekle dener misin Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
vestside 90 #11 Konu Sahibi Temmuz 4, 2018 tarihinde gönderildi problemin SRC ile alakalı olduğunu ayrıca, VERSION yükseltince değişen paket değerlerinden kaynaklandığını anlayıp o versiona göre eklemeler yaparak sorunu çözdüm. 1 Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş