DeathRow 3 #1 Oluşturuldu: Mayıs 8, 2018 Öncelikle herkese merhaba. ->1534 Server Kurulumu'nu eksiksiz bir şekilde tamamladım. ->Login alıp oyuna giriş yaptım ->Daha sonra Id ve Pw yazıp girişi sağladım. Fakat Server List'de, Server'a tıkladıgımda "Successfully Connected To Server But Failed Logging Into The Game (255)" hatasına rastladım ve ne denediysem çözemedim. Database Prosedürleri ile alakalı olabilir mi acaba ? Konu hakkında bilgisi olanlardan yardımlarını bekliyorum. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
sharkdeed 28 #2 Mayıs 8, 2018 tarihinde gönderildi Guncel gameserver loglarini koyabilir misiniz? 1 Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
DeathRow 3 #3 Konu Sahibi Mayıs 8, 2018 tarihinde gönderildi Şuan mesaideyim. Akşam bilgi bıraksam olur mu ? Teşekkürler. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
OzkanOzdemir 1.560 Admin #4 Mayıs 8, 2018 tarihinde gönderildi WIZ_LOGIN paketinin çağırdığı fonksiyon sanırım LoginProcess fonksiyonu bunu kontrol et.GAME_LOGIN prosedürünü yada ACCOUNT_LOGIN prosedürünü hangisini çağırıyorsa Server seçtiğinde onu kontrol et.Hangisini çağırdığını anlamak için dosyaları Visual Studio ile Debug modunda açtığında Output ekranında yazacaktır.Bir başka yol SQL Profiller kullanabilirsin. 1 Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
DeathRow 3 #5 Konu Sahibi Mayıs 8, 2018 tarihinde gönderildi ACCOUNT_LOGIN yazıyor profiler de. Birde Server Loglarında Error occurred MAIN_LOGIN yazmakta. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
OzkanOzdemir 1.560 Admin #6 Mayıs 8, 2018 tarihinde gönderildi Server listesine tıkladığında SQL Profiller ile hangi prosedürü çalıştırıyor ise onu açacaksın kontrol edeceksin.RETURN yada bRet değerler içerisinde 255 yada -1 var mı diye bak eğer varsa onları döndürüyor demektir. 1 Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
DeathRow 3 #7 Konu Sahibi Mayıs 8, 2018 tarihinde gönderildi Peki sağolun hocam. Peki öyle bi döngü hatası var ise ne yapmamız gerekli bu konularda yeniyim de.Olmazsa bi ara bakıp size sonucu söyleyeyim. Teşekkür ederim. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
OzkanOzdemir 1.560 Admin #8 Mayıs 8, 2018 tarihinde gönderildi AlıntıPeki sağolun hocam. Peki öyle bi döngü hatası var ise ne yapmamız gerekli bu konularda yeniyim de.Olmazsa bi ara bakıp size sonucu söyleyeyim. Teşekkür ederim. Döngü hatası diye bir şey dedim mi ben? Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
BORAN 1 #9 Mayıs 8, 2018 tarihinde gönderildi ODBC ayarlarını kayıt defterini birleştirerek mi yaptın? Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
DeathRow 3 #10 Konu Sahibi Mayıs 8, 2018 tarihinde gönderildi Otomatik olarak yapmıştım başta sonra sorun olabileceğini düşünüp tek tek elle girdim. Portlarımı da tekrar deaktif edip açtım herşeyi baştan yaptım ama yine aynı sorun. Login dosyalarında bi error dikkatimi çekti acaba ondan mı diye düşünüyorum. Sql den pek anlamadığım için kod felan da giremedim.-- mesaja ek olarak --AlıntıDöngü hatası diye bir şey dedim mi ben? Usta ben bu işlerde biraz yeniyim o yüzden yanlış anlamış olabilirim sizler kadar derin bilgim yok. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
OzkanOzdemir 1.560 Admin #11 Mayıs 8, 2018 tarihinde gönderildi Bak baştan anlatıyorum;GameServer.ini içerisindeki DSN adreslerini kendi veritabanını yönlendirdiğin ODBC isimlerini gir.Eğer ki elinde kaynak kodları varsa WIZ_LOGIN paketini kontrol edeceksin bu da LoginHandler.cpp içerisindeki LoginProcess fonksiyonuna yönleniyor.Orada -1 veya 255 olarak paket attığı bir yer var mı ona bak.Eğer ki elinde kaynak kodları yoksa SQL Profiller açıyorsun oyuna giriyorsun Server seçiyorsun o sırada SQL Profiller Output ekranına hangi prosedürü çalıştırdıysa o düşüyor. Örnek verelim GAME_LOGIN prosedürünü çalıştırdı.GAME_LOGIN prosedürünü açıyorsun orada RETURN -1 veya RETURN 255 veya bRet = -1 veya bRet = 255 olan kodların bir satır yukarısında ne kontrol yapıyor da bu değerleri döndürüyor diye bakacaksın.Bunların hangisinin çalıştığını merak ediyorsan da RETURN veyahut bRet değerlere 0,1,2 değerlerini verebilirsin -1 veya 255 yerine 0 verdiğin zaman direk Nation Select ekranına geçersin.1 verdiğin zaman Karakter Seçme (Karus) ekranına geçersin.2 verdiğin zaman Karakter Seçme (Elmorad) ekranına geçersin.Böylelikle anlarsın neyin ne olduğunu. 1 Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
CerfiN 68 #12 Mayıs 8, 2018 tarihinde gönderildi ODBC ayarlarını elle kendin yap. 32 bit olarak ekle. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
DeathRow 3 #13 Konu Sahibi Mayıs 8, 2018 tarihinde gönderildi AlıntıBak baştan anlatıyorum; GameServer.ini içerisindeki DSN adreslerini kendi veritabanını yönlendirdiğin ODBC isimlerini gir. Eğer ki elinde kaynak kodları varsa WIZ_LOGIN paketini kontrol edeceksin bu da LoginHandler.cpp içerisindeki LoginProcess fonksiyonuna yönleniyor. Orada -1 veya 255 olarak paket attığı bir yer var mı ona bak. Eğer ki elinde kaynak kodları yoksa SQL Profiller açıyorsun oyuna giriyorsun Server seçiyorsun o sırada SQL Profiller Output ekranına hangi prosedürü çalıştırdıysa o düşüyor. Örnek verelim GAME_LOGIN prosedürünü çalıştırdı. GAME_LOGIN prosedürünü açıyorsun orada RETURN -1 veya RETURN 255 veya bRet = -1 veya bRet = 255 olan kodların bir satır yukarısında ne kontrol yapıyor da bu değerleri döndürüyor diye bakacaksın. Bunların hangisinin çalıştığını merak ediyorsan da RETURN veyahut bRet değerlere 0,1,2 değerlerini verebilirsin -1 veya 255 yerine 0 verdiğin zaman direk Nation Select ekranına geçersin. 1 verdiğin zaman Karakter Seçme (Karus) ekranına geçersin. 2 verdiğin zaman Karakter Seçme (Elmorad) ekranına geçersin. Böylelikle anlarsın neyin ne olduğunu. Çok Sağolun Teşekkür Ederim. Deneyeceğim. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
Thyke 1 #14 Ocak 22, 2023 tarihinde gönderildi https://t.me/pump_upp - best crypto pumps on telegram Make 1000% and more within 1 day, join channel @pump_upp ! Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş