OCB 6 #1 Oluşturuldu: Ağustos 4, 2017 S.a arkadaşlar source me user bot inject ettim.Botu oyuna cagırınca doğuyor eger botu gördüğüm charla town atarsam veya yerimdem kıpırdarsam bot yok oluyor eksiklik veya hatam nerde olabilir acaba? Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
OzkanOzdemir 1.560 Admin #2 Ağustos 4, 2017 tarihinde gönderildi Botun zone içerisinde regiona eklendiğinden emin ol. Sen yürüdüğün an region değişiyor ve etraftaki karakterler sana gelmiyor. 1 Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
YNG 55 #3 Eylül 7, 2017 tarihinde gönderildi AlıntıS.a arkadaşlar source me user bot inject ettim.Botu oyuna cagırınca doğuyor eger botu gördüğüm charla town atarsam veya yerimdem kıpırdarsam bot yok oluyor eksiklik veya hatam nerde olabilir acaba? Region paketine gerekli işlevi yazmamışsın. Region gerekli işlevi yazdığında sen ne kadar haraket etsen o botlar kaybolmayacak.. @ OzkanOzdemir dediği gibi. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
burhanx47 1 #4 Eylül 9, 2017 tarihinde gönderildi AlıntıRegion paketine gerekli işlevi yazmamışsın. Region gerekli işlevi yazdığında sen ne kadar haraket etsen o botlar kaybolmayacak.. @ OzkanOzdemir dediği gibi. hocam benden de aynı sorun var eksik nedir acaba #pragma once #include #include "Define.h" #include "GameDefine.h" #include "../shared/STLMap.h" typedef CSTLMap <_loot_bundle> ZoneItemArray; typedef std::set ZoneUserArray; typedef std::set ZoneBotArray; typedef std::set ZoneNpcArray; class CNpc; class CUser; class CBot; class CRegion { public: std::recursive_mutex m_lock; ZoneUserArray m_RegionUserArray; ZoneBotArray m_RegionBotArray; ZoneNpcArray m_RegionNpcArray; void Add(CBot * pBot); void Remove(CBot * pBot); void Add(CUser * pUser); void Remove(CUser * pUser); void Add(CNpc * pNpc); void Remove(CNpc * pNpc); }; Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
burhanx47 1 #5 Eylül 9, 2017 tarihinde gönderildi AlıntıRegion paketine gerekli işlevi yazmamışsın. Region gerekli işlevi yazdığında sen ne kadar haraket etsen o botlar kaybolmayacak.. @ OzkanOzdemir dediği gibi. bool CBot::RegisterRegion() { uint16 new_region_x = GetNewRegionX(), new_region_z = GetNewRegionZ(), old_region_x = GetRegionX(), old_region_z = GetRegionZ(); if (GetRegion() == nullptr || (old_region_x == new_region_x && old_region_z == new_region_z)) return false; AddToRegion(new_region_x, new_region_z); RemoveRegion(old_region_x - new_region_x, old_region_z - new_region_z); InsertRegion(new_region_x - old_region_x, new_region_z - old_region_z); return true; } Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
YNG 55 #6 Eylül 9, 2017 tarihinde gönderildi Alıntıbool CBot::RegisterRegion() { uint16 new_region_x = GetNewRegionX(), new_region_z = GetNewRegionZ(), old_region_x = GetRegionX(), old_region_z = GetRegionZ(); if (GetRegion() == nullptr || (old_region_x == new_region_x && old_region_z == new_region_z)) return false; AddToRegion(new_region_x, new_region_z); RemoveRegion(old_region_x - new_region_x, old_region_z - new_region_z); InsertRegion(new_region_x - old_region_x, new_region_z - old_region_z); return true; } Bak neguzel bole eklemeler yapmışsın peki bu eklemelerine işlev yazdın mı. örn: ZoneUserArray m_RegionUserArray; ZoneBotArray m_RegionBotArray; ZoneNpcArray m_RegionNpcArray; Kaynak : https://www.kodevelopers.com/genel-yardim/410-user-bot.html#post6564 Array lara işev Yazman lazım Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
burhanx47 1 #7 Eylül 9, 2017 tarihinde gönderildi AlıntıBak neguzel bole eklemeler yapmışsın peki bu eklemelerine işlev yazdın mı. örn: ZoneUserArray m_RegionUserArray; ZoneBotArray m_RegionBotArray; ZoneNpcArray m_RegionNpcArray; Kaynak : https://www.kodevelopers.com/genel-yardim/410-user-bot.html#post6564 Array lara işev Yazman lazım Biraz daha açarsan o kadar tecrübeli değilim typedef CSTLMap <_loot_bundle> ZoneItemArray; typedef std::set ZoneUserArray; typedef std::set ZoneBotArray; typedef std::set ZoneNpcArray; class CNpc; class CUser; class CBot; class CRegion { public: std::recursive_mutex m_lock; ZoneUserArray m_RegionUserArray; ZoneBotArray m_RegionBotArray; ZoneNpcArray m_RegionNpcArray; void Add(CBot * pBot); void Remove(CBot * pBot); void Add(CUser * pUser); void Remove(CUser * pUser); void Add(CNpc * pNpc); void Remove(CNpc * pNpc); }; Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş