burhanx47
Üye-
İçerik sayısı
49 -
Katılım
-
Son ziyaret
-
Puan
1,652 [ Bağış Yap ]
Topluluk Puanı
1 Nötrburhanx47 Hakkında
- Doğum Günü 01/01/1990
Güncel Profil Ziyaretleri
Güncel ziyaretçiler bloku aktif değil. Diğer kullanıcılar son ziyaretçilerinizi aktif edene kadar göremezler.
-
Nero All In One Editor v1.07 (Başlangıç,Karakter,Harita,Drop,Clan vs) {Prosedürsüz} [
burhanx47 , Nero kullanıcısının konusuna cevap verdi - Yardımcı Program Paylaşımları
teşekk rler -
1264 - 2159 Arası Bütün Patchler
burhanx47 ,
EveryBodyFoolkullanıcısının konusuna cevap verdi - Yamalar (patch)teşekkürler -
SexyKO v2 Server Files ve Anti Cheat Source
burhanx47 , DEVILCRAFT kullanıcısının konusuna cevap verdi - 2000+ Paylaşım
teşekkürler -
20xx-21xx Clientless [Bot Sistemi] BDW - Merchant - Maden - Atak - Town
burhanx47 ,
Hsnayd55kullanıcısının konusuna cevap verdi - 2000+ Paylaşımteşekkürler- 174 yanıt
-
- 20xx-21xx
- clientless
- (7 tane daha)
-
Biraz daha açarsan o kadar tecrübeli değilim typedef CSTLMap ZoneItemArray; typedef std::set ZoneUserArray; typedef std::set ZoneBotArray; typedef std::set ZoneNpcArray; class CNpc; class CUser; class CBot; class CRegion { public: std::recursive_mutex m_lock; ZoneUserArray m_RegionUserArray; ZoneBotArray m_RegionBotArray; ZoneNpcArray m_RegionNpcArray; void Add(CBot * pBot); void Remove(CBot * pBot); void Add(CUser * pUser); void Remove(CUser * pUser); void Add(CNpc * pNpc); void Remove(CNpc * pNpc); };
-
[C++] BinaryWriter Class (WriteFile)
burhanx47 , OzkanOzdemir kullanıcısının konusuna cevap verdi - Yazılım
teşekkürler- 28 yanıt
-
- [c++]
- binarywriter
-
(2 tane daha)
İle Etiketeklendi:
-
Merhaba Adım Burhan yaş 25 Assistan Coder Olmak istiyorum İstanbulda bir şirkette yazılım geliştirme uzmanı olarak çalışıyorum tabiki bende bu yazılım dünyasına knight sayesinde girdim denebilir.İlk etapta ufak tefek vb6 kullanarak sağda solda bulduğum bazı projelerden kodlardan bişeyler yapmaya başladım bot projesi macro projesi falan filan derken pvp serverlar diye gitti ondan sonra belirli bir ara verdim üniversite okul derken üniversitede yazılım konusunda kendimi baya bir geliştirdim.Bölüm birincisi olarak tamamladım. Şuan aktif olarak C# ileri seviye kullanıyorum ağırlıklı olarak ileri seviye SQL Server bilgisine sahibim Hemen hemen her türlü sorguyu yazabilirim Knight Online db sine de biraz hakimim Gerekli Görülen özellikle db ile alakalı olan editör vb şeyler konusunda yardımcı olabilirim. C++ Bilgim ünivers,iteden kalma aktif olarak sürekli yazmadığım için detaylı bilgim yok ancak bir programlama dilinden sonra bir başkasını öğrenmek kesinlikle zor değil kısa bir sürede öğrenebilirim zaten bunun için kendime belirli bir zaman çizelgesi yaptım kaynak topladım kısa sürede öğrenirim müfredatına uygun olarak source editleme gibi konularda yardımcı olıurum tabi henüz source tam çalışma mantığına sahip değilim sağolsun forumdaki arkadaşlar yardımcı oluyor Client ile server files haberleşmesi paketler falan derken aralarındaki ilişkiyi hemen kavramak laazım Kısacası Hem Size Hemde Kendime faydam olsun istiyorum Sizin bana Benim size Bişeyler katmak istiyorum İyi çalışmalar
-
[26.08.2017] - Geliştirici başvuruları için kılavuz
burhanx47 ,
PENTAGRAMkullanıcısının konusuna cevap verdi - Duyurularteşekkürler- 5 yanıt
-
- [26.08.2017]
- geliştirici
-
(3 tane daha)
İle Etiketeklendi:
-
bool CBot::RegisterRegion() { uint16 new_region_x = GetNewRegionX(), new_region_z = GetNewRegionZ(), old_region_x = GetRegionX(), old_region_z = GetRegionZ(); if (GetRegion() == nullptr || (old_region_x == new_region_x && old_region_z == new_region_z)) return false; AddToRegion(new_region_x, new_region_z); RemoveRegion(old_region_x - new_region_x, old_region_z - new_region_z); InsertRegion(new_region_x - old_region_x, new_region_z - old_region_z); return true; }
-
hocam benden de aynı sorun var eksik nedir acaba #pragma once #include #include "Define.h" #include "GameDefine.h" #include "../shared/STLMap.h" typedef CSTLMap ZoneItemArray; typedef std::set ZoneUserArray; typedef std::set ZoneBotArray; typedef std::set ZoneNpcArray; class CNpc; class CUser; class CBot; class CRegion { public: std::recursive_mutex m_lock; ZoneUserArray m_RegionUserArray; ZoneBotArray m_RegionBotArray; ZoneNpcArray m_RegionNpcArray; void Add(CBot * pBot); void Remove(CBot * pBot); void Add(CUser * pUser); void Remove(CUser * pUser); void Add(CNpc * pNpc); void Remove(CNpc * pNpc); };