Jump to content
Araştır
  • Diğer seçenekler ...
Sonuçları bul ...
Sonuçları bul ...
OCB

User bot

Önerilen Mesajlar

S.a arkadaşlar source me user bot inject ettim.Botu oyuna cagırınca doğuyor eger botu gördüğüm charla town atarsam veya yerimdem kıpırdarsam bot yok oluyor eksiklik veya hatam nerde olabilir acaba?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Alıntı
S.a arkadaşlar source me user bot inject ettim.Botu oyuna cagırınca doğuyor eger botu gördüğüm charla town atarsam veya yerimdem kıpırdarsam bot yok oluyor eksiklik veya hatam nerde olabilir acaba?


Region paketine gerekli işlevi yazmamışsın. Region gerekli işlevi yazdığında sen ne kadar haraket etsen o botlar kaybolmayacak..

@ OzkanOzdemir dediği gibi.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Alıntı
Region paketine gerekli işlevi yazmamışsın. Region gerekli işlevi yazdığında sen ne kadar haraket etsen o botlar kaybolmayacak..

@ OzkanOzdemir dediği gibi.


hocam benden de aynı sorun var eksik nedir acaba

#pragma once

#include
#include "Define.h"
#include "GameDefine.h"
#include "../shared/STLMap.h"

typedef CSTLMap <_loot_bundle> ZoneItemArray;
typedef std::set ZoneUserArray;
typedef std::set ZoneBotArray;
typedef std::set ZoneNpcArray;

class CNpc;
class CUser;
class CBot;

class CRegion
{
public:
std::recursive_mutex m_lock;
ZoneUserArray m_RegionUserArray;
ZoneBotArray m_RegionBotArray;
ZoneNpcArray m_RegionNpcArray;

void Add(CBot * pBot);
void Remove(CBot * pBot);
void Add(CUser * pUser);
void Remove(CUser * pUser);
void Add(CNpc * pNpc);
void Remove(CNpc * pNpc);
};

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Alıntı
Region paketine gerekli işlevi yazmamışsın. Region gerekli işlevi yazdığında sen ne kadar haraket etsen o botlar kaybolmayacak..

@ OzkanOzdemir dediği gibi.


bool CBot::RegisterRegion()
{
uint16
new_region_x = GetNewRegionX(), new_region_z = GetNewRegionZ(),
old_region_x = GetRegionX(), old_region_z = GetRegionZ();

if (GetRegion() == nullptr || (old_region_x == new_region_x && old_region_z == new_region_z))
return false;

AddToRegion(new_region_x, new_region_z);

RemoveRegion(old_region_x - new_region_x, old_region_z - new_region_z);
InsertRegion(new_region_x - old_region_x, new_region_z - old_region_z);

return true;
}

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Alıntı
bool CBot::RegisterRegion()
{
uint16
new_region_x = GetNewRegionX(), new_region_z = GetNewRegionZ(),
old_region_x = GetRegionX(), old_region_z = GetRegionZ();

if (GetRegion() == nullptr || (old_region_x == new_region_x && old_region_z == new_region_z))
return false;

AddToRegion(new_region_x, new_region_z);

RemoveRegion(old_region_x - new_region_x, old_region_z - new_region_z);
InsertRegion(new_region_x - old_region_x, new_region_z - old_region_z);

return true;
}


Bak neguzel bole eklemeler yapmışsın peki bu eklemelerine işlev yazdın mı.


örn:
ZoneUserArray m_RegionUserArray;
ZoneBotArray m_RegionBotArray;
ZoneNpcArray m_RegionNpcArray;

Kaynak : https://www.kodevelopers.com/genel-yardim/410-user-bot.html#post6564

Array lara işev Yazman lazım

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Alıntı
Bak neguzel bole eklemeler yapmışsın peki bu eklemelerine işlev yazdın mı.


örn:
ZoneUserArray m_RegionUserArray;
ZoneBotArray m_RegionBotArray;
ZoneNpcArray m_RegionNpcArray;

Kaynak : https://www.kodevelopers.com/genel-yardim/410-user-bot.html#post6564

Array lara işev Yazman lazım


Biraz daha açarsan o kadar tecrübeli değilim

typedef CSTLMap <_loot_bundle> ZoneItemArray;
typedef std::set ZoneUserArray;
typedef std::set ZoneBotArray;
typedef std::set ZoneNpcArray;

class CNpc;
class CUser;
class CBot;

class CRegion
{
public:
std::recursive_mutex m_lock;
ZoneUserArray m_RegionUserArray;
ZoneBotArray m_RegionBotArray;
ZoneNpcArray m_RegionNpcArray;

void Add(CBot * pBot);
void Remove(CBot * pBot);
void Add(CUser * pUser);
void Remove(CUser * pUser);
void Add(CNpc * pNpc);
void Remove(CNpc * pNpc);
};

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...