Fonzz 22 #1 Oluşturuldu: Şubat 21, 2018 Yine benim için sıkıntılı fakat sizin için çocuk oyuncağı bir problem ile karşı karşıyayım :) Her relogta 1 level başlangıca geri dönüyorum. Sanki her relogta yeni character açıyormuş gibi hissediyorum. Update_User_Data Prosedürü : USE [kn_online] GO /****** Object: StoredProcedure [dbo].[UPDATE_USER_DATA] Script Date: 21.02.2018 20:38:48 ******/ SET ANSI_NULLS ON GO SET QUOTED_IDENTIFIER ON GO ALTER PROCEDURE [dbo].[UPDATE_USER_DATA] @strCharID char(21), @bNation tinyint, @bRace tinyint, @sClass smallint, @nHair int, @bRank tinyint, @bTitle tinyint, @bLevel tinyint, @bRebLevel tinyint, @iExp bigint, @nLoyalty int, @bFace tinyint, @bCity tinyint, @sClanID smallint, @bFame tinyint, @sHp smallint, @sMp smallint, @sSp smallint, @bStr tinyint, @bSta tinyint, @bDex tinyint, @bIntel tinyint, @bCha tinyint, @bAuthority tinyint, @sPoints smallint, @nCoins int, @bZone tinyint, @sBind smallint, @iPosX int, @iPosZ int, @iPosY int, @dwTime int, @sQuestCount smallint, @sQuestUseCount smallint, @strSkill varchar(10), @strItem binary(584), @strPremium binary(50), @strItemEx binary(584), @strSerial binary(584), @strQuest binary(600), @strQuestUse binary(1000), @strRebStats binary(5), @nMannerPoint int, @nLoyaltyMonthly int, @strMemo char(21), @sGenieTime smallint, @strGenieOptions char(100) AS UPDATE USERDATA SET Nation = @bNation, Race = @bRace, Class = @sClass, HairRGB = @nHair, [Rank] = @bRank, Title = @bTitle, [Level] = @bLevel, bLevelRebirth = @bRebLevel, [Exp] = @iExp, Loyalty = @nLoyalty, Face = @bFace, City = @bCity, Knights = @sClanID, Fame = @bFame, Hp = @sHp, Mp = @sMp, Sp = @sSp, Strong = @bStr, Sta = @bSta, Dex = @bDex, Intel = @bIntel, Cha = @bCha, Authority = @bAuthority, Points = @sPoints, Gold = @nCoins, [Zone] = @bZone, Bind = @sBind, PX = @iPosX, PZ = @iPosZ, PY = @iPosY, dwTime = @dwTime, strSkill = @strSkill, strItem = @strItem, strItemEx = @strItemEx, strSerial = @strSerial, sQuestCount = @sQuestCount, strQuest = @strQuest, sQuestUseCount = @sQuestUseCount, strQuestUse = @strQuestUse, strRebStats = @strRebStats, MannerPoint = @nMannerPoint, LoyaltyMonthly = @nLoyaltyMonthly, strMemo = @strMemo, sGenieTime = @sGenieTime, strGenieOptions = @strGenieOptions, strPremiums = @strPremium, dtUpdateTime = GETDATE() WHERE strUserID = @strCharID Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
Irresistible 33 #2 Şubat 21, 2018 tarihinde gönderildi şöyle bir dener misin? USE [kn_online] GO /****** Object: StoredProcedure [dbo].[UPDATE_USER_DATA] Script Date: 21.02.2018 20:38:48 ******/ SET ANSI_NULLS ON GO SET QUOTED_IDENTIFIER ON GO ALTER PROCEDURE [dbo].[UPDATE_USER_DATA] @strCharID char(21), @bNation tinyint, @bRace tinyint, @sClass smallint, @nHair int, @bRank tinyint, @bTitle tinyint, @bLevel tinyint, @bRebLevel tinyint, @iExp bigint, @nLoyalty int, @bFace tinyint, @bCity tinyint, @sClanID smallint, @bFame tinyint, @sHp smallint, @sMp smallint, @sSp smallint, @bStr tinyint, @bSta tinyint, @bDex tinyint, @bIntel tinyint, @bCha tinyint, @bAuthority tinyint, @sPoints smallint, @nCoins int, @bZone tinyint, @sBind smallint, @iPosX int, @iPosZ int, @iPosY int, @dwTime int, @sQuestCount smallint, @strSkill varchar(10), @strItem binary(584), @strItemEx binary(584), @strSerial binary(584), @strQuest binary(600), @strQuestUse binary(1000), @strRebStats binary(5), @nMannerPoint int, @nLoyaltyMonthly int, @strMemo char(21), @sGenieTime smallint, @strGenieOptions char(100) AS UPDATE USERDATA SET Nation = @bNation, Race = @bRace, Class = @sClass, HairRGB = @nHair, [Rank] = @bRank, Title = @bTitle, [Level] = @bLevel, bLevelRebirth = @bRebLevel, [Exp] = @iExp, Loyalty = @nLoyalty, Face = @bFace, City = @bCity, Knights = @sClanID, Fame = @bFame, Hp = @sHp, Mp = @sMp, Sp = @sSp, Strong = @bStr, Sta = @bSta, Dex = @bDex, Intel = @bIntel, Cha = @bCha, Authority = @bAuthority, Points = @sPoints, Gold = @nCoins, [Zone] = @bZone, Bind = @sBind, PX = @iPosX, PZ = @iPosZ, PY = @iPosY, dwTime = @dwTime, strSkill = @strSkill, strItem = @strItem, strItemEx = @strItemEx, strSerial = @strSerial, sQuestCount = @sQuestCount, strQuest = @strQuest, sQuestUseCount = @strQuestUse, strQuestUse = 0, strRebStats = @strRebStats, MannerPoint = @nMannerPoint, LoyaltyMonthly = @nLoyaltyMonthly, strMemo = @strMemo, sGenieTime = @sGenieTime, strGenieOptions = @strGenieOptions, dtUpdateTime = GETDATE() WHERE strUserID = @strCharID 1 Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
KODevelopers 442 #3 Şubat 21, 2018 tarihinde gönderildi GameServer deki Bak DBAgent.cppUPDATE_USER_DATA bool CDBAgent::UpdateUser(string & strCharID, UserUpdateType type, CUser *pUser)Buraya bak ne eksik varsa ekle. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
DaTaTrx 47 #4 Şubat 22, 2018 tarihinde gönderildi bence sen o dosyaları bırak yanlış anlama temelden bir araştırma yap o şekilde başla boşuna zaman kaybı yaşama :) Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
Fonzz 22 #5 Konu Sahibi Şubat 22, 2018 tarihinde gönderildi Alıntıbence sen o dosyaları bırak yanlış anlama temelden bir araştırma yap o şekilde başla boşuna zaman kaybı yaşama :) @ Irresistible sağolsun halletti. Senin de çok yardımın oldu @ DaTaTrx çok teşekkür ederim. Ancak src ler ve files lar çok hoşuma gitti. Sen de bilirsin bu dönemde 21xx te kimse kimseye günahını vermez ben de farklı bi src bulamam malesef :) Yine de tavsiyen için teşekkür ederim. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
DaTaTrx 47 #6 Şubat 22, 2018 tarihinde gönderildi Alıntı@ Irresistible sağolsun halletti. Senin de çok yardımın oldu @ DaTaTrx çok teşekkür ederim. Ancak src ler ve files lar çok hoşuma gitti. Sen de bilirsin bu dönemde 21xx te kimse kimseye günahını vermez ben de farklı bi src bulamam malesef :) Yine de tavsiyen için teşekkür ederim. ne demek her zaman kolay gelsin :) Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş