Jump to content
Araştır
  • Diğer seçenekler ...
Sonuçları bul ...
Sonuçları bul ...
cacaa

[Bot Sistemi] Karakter boyutu sorunu

Önerilen Mesajlar

oO7nrm.png

Eklediğim botlar bu şekilde ve normal boyutta olmasını istiyorum. +set koduyla küçültüyorum, görüş alanımdan çıktıklarında ya da yeniden girdiğimde yeniden büyüyorlar nasıl düzeltebilirim?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Admin

StateChange değişkenini ona göre ayarlaman gerekiyor.
m_bAbnormalType olması lazım değişkenin ismi onu botu oluştururken normal şekilde oluşturmasını sağlaman gerekiyor default değer vermen lazım yani.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Alıntı
StateChange değişkenini ona göre ayarlaman gerekiyor.
m_bAbnormalType olması lazım değişkenin ismi onu botu oluştururken normal şekilde oluşturmasını sağlaman gerekiyor default değer vermen lazım yani.


Bot source kodlarının içersinde AbnormalType'a dayalı hiçbir şeye rastlamadım. Nereden çekiyor bu bilgiyi hiçbir fikrim yok.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
if (sType == "target") {


if (value == 0)
{
pUser->UserInOut(INOUT_SUMMON);
}
else if (value == 1)
{
pUser->UserInOut(INOUT_IN);
pUser->m_bAbnormalType = ABNORMAL_NORMAL;
pUser->StateChangeServerDirect(3, ABNORMAL_NORMAL);
}
else if (value == 2)
{
pUser->m_bAbnormalType = ABNORMAL_GIANT;
pUser->StateChangeServerDirect(3, ABNORMAL_GIANT);
}
else if (value == 3)
{
pUser->m_bAbnormalType = ABNORMAL_GIANT_TARGET;
pUser->StateChangeServerDirect(3, ABNORMAL_GIANT_TARGET);
}
else if (value == 4)
{
pUser->m_bAbnormalType = ABNORMAL_DWARF;
pUser->StateChangeServerDirect(3, ABNORMAL_DWARF);
}

return true;
}


Target kodları böyle. StateChangeServerDirect hepsinde 3'e yönlendirilmiş. Burada bir sorun olabilir mi?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
ÇÖZÜM:
GameServerDlg.cpp içerisinde bul;


bUser->m_bAbnormalType = ABNORMAL_GIANT;
bUser->StateChangeServerDirect(3, ABNORMAL_GIANT);


Değiştir;


bUser->m_bAbnormalType = ABNORMAL_NORMAL;
bUser->StateChangeServerDirect(3, ABNORMAL_NORMAL);


Bul;

for each (_BOT_TYPE bot in botList)
{
if (bot.ID != 0)
{
CUser *pUser = GetUserPtr(bot.strAccountID, NameType::TYPE_ACCOUNT);
if (pUser != nullptr) {
if (pMap->GetID() == pUser->GetZoneID() && pUser->GetEventRoom() == nEventRoom)
{
pkt GetSocketID();
pUser->GetUserInfo(pkt);
pUser->m_bAbnormalType = ABNORMAL_GIANT;
pUser->StateChangeServerDirect(3, ABNORMAL_GIANT);
t_count++;
}
}
}
}
}


Değiştir;


for each (_BOT_TYPE bot in botList)
{
if (bot.ID != 0)
{
CUser *pUser = GetUserPtr(bot.strAccountID, NameType::TYPE_ACCOUNT);
if (pUser != nullptr) {
if (pMap->GetID() == pUser->GetZoneID() && pUser->GetEventRoom() == nEventRoom)
{
pkt GetSocketID();
pUser->GetUserInfo(pkt);
pUser->m_bAbnormalType = ABNORMAL_NORMAL;
pUser->StateChangeServerDirect(3, ABNORMAL_NORMAL);
t_count++;
}
}
}
}
}

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Misafir
Bu konu kapalıdır ama konuya cevap yazmaya yetkiniz var görünüyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...