cacaa 117 #1 Oluşturuldu: Şubat 2, 2018 Botu oyuna sorunsuz sokuyorum TYPE değerini veriyorum fakat oyun içerisinde type değiştirmeye çalıştığımda invalid type hatası alıyorum. if (value { g_pMain->SendHelpDescription(this, "Error : Invalid value"); return true; } if (sType == "target") { if (value == 0) { pUser->UserInOut(INOUT_SUMMON); } else if (value == 1) { pUser->UserInOut(INOUT_IN); pUser->m_bAbnormalType = ABNORMAL_NORMAL; pUser->StateChangeServerDirect(3, ABNORMAL_NORMAL); } else if (value == 2) { pUser->m_bAbnormalType = ABNORMAL_GIANT; pUser->StateChangeServerDirect(3, ABNORMAL_GIANT); } else if (value == 3) { pUser->m_bAbnormalType = ABNORMAL_GIANT_TARGET; pUser->StateChangeServerDirect(3, ABNORMAL_GIANT_TARGET); } else if (value == 4) { pUser->m_bAbnormalType = ABNORMAL_DWARF; pUser->StateChangeServerDirect(3, ABNORMAL_DWARF); } return true; } else if (sType == "speed") { pUser->m_bSpeedAmount = value; pUser->Send2AI_UserUpdateInfo(); pUser->SendUserStatusUpdate(USER_STATUS_SPEED, USER_STATUS_INFLICT); return true; } else if (sType == "race") { pUser->ChangeFame(value); pUser->Send2AI_UserUpdateInfo(); return true; } else if (sType == "kill") { pUser->OnDeath(pUser); return true; } else if (sType == "bot") { pUser->UserInOut(INOUT_OUT); pUser->SetRegion(pUser->GetNewRegionX(), pUser->GetNewRegionZ()); pUser->UserInOut(INOUT_WARP); return true; } else if (sType == "killnpc") { g_pMain->FindNpcInZoneAndRemove(0, value, 0); return true; } else if (sType == "bdw") { g_pMain->TempleEventSummonBDW(); return true; } else if (sType == "csw") { g_pMain->CastleSiegeWarZoneOpen(CLAN_BATTLE, ZONE_DELOS); return true; } else if (sType == "kill") { pUser->OnDeath(pUser); return true; } else if (sType == "nation") { pUser->m_bNation = value; return true; } else if (sType == "ch") { pUser->m_bEventRoom = value; pUser->ZoneChange(pUser->m_bZone, 0.0f, 0.0f); return true; } else if (sType == "damage") { pUser->m_Damage = value; return true; } else if (sType == "godmode") { if (value == 1) { pUser->m_bBlockPhysical = true; pUser->m_bBlockMagic = true; pUser->m_bBlockCurses = true; } else { pUser->m_bBlockPhysical = false; pUser->m_bBlockMagic = false; pUser->m_bBlockCurses = false; } return true; } else if (sType == "maxdamage") { pUser->m_MaxDamage = value; return true; } else if (sType == "t") { g_pMain->SendNotice(strValue.c_str(), Nation::ALL); return true; } else { g_pMain->SendHelpDescription(this, "Error : Invalid type"); return true; } } return false; } Nerede hata yapmış olabilirim? -- mesaja ek olarak -- AlıntıBotu oyuna sorunsuz sokuyorum TYPE değerini veriyorum fakat oyun içerisinde type değiştirmeye çalıştığımda invalid type hatası alıyorum. if (value { g_pMain->SendHelpDescription(this, "Error : Invalid value"); return true; } if (sType == "target") { if (value == 0) { pUser->UserInOut(INOUT_SUMMON); } else if (value == 1) { pUser->UserInOut(INOUT_IN); pUser->m_bAbnormalType = ABNORMAL_NORMAL; pUser->StateChangeServerDirect(3, ABNORMAL_NORMAL); } else if (value == 2) { pUser->m_bAbnormalType = ABNORMAL_GIANT; pUser->StateChangeServerDirect(3, ABNORMAL_GIANT); } else if (value == 3) { pUser->m_bAbnormalType = ABNORMAL_GIANT_TARGET; pUser->StateChangeServerDirect(3, ABNORMAL_GIANT_TARGET); } else if (value == 4) { pUser->m_bAbnormalType = ABNORMAL_DWARF; pUser->StateChangeServerDirect(3, ABNORMAL_DWARF); } return true; } else if (sType == "speed") { pUser->m_bSpeedAmount = value; pUser->Send2AI_UserUpdateInfo(); pUser->SendUserStatusUpdate(USER_STATUS_SPEED, USER_STATUS_INFLICT); return true; } else if (sType == "race") { pUser->ChangeFame(value); pUser->Send2AI_UserUpdateInfo(); return true; } else if (sType == "kill") { pUser->OnDeath(pUser); return true; } else if (sType == "bot") { pUser->UserInOut(INOUT_OUT); pUser->SetRegion(pUser->GetNewRegionX(), pUser->GetNewRegionZ()); pUser->UserInOut(INOUT_WARP); return true; } else if (sType == "killnpc") { g_pMain->FindNpcInZoneAndRemove(0, value, 0); return true; } else if (sType == "bdw") { g_pMain->TempleEventSummonBDW(); return true; } else if (sType == "csw") { g_pMain->CastleSiegeWarZoneOpen(CLAN_BATTLE, ZONE_DELOS); return true; } else if (sType == "kill") { pUser->OnDeath(pUser); return true; } else if (sType == "nation") { pUser->m_bNation = value; return true; } else if (sType == "ch") { pUser->m_bEventRoom = value; pUser->ZoneChange(pUser->m_bZone, 0.0f, 0.0f); return true; } else if (sType == "damage") { pUser->m_Damage = value; return true; } else if (sType == "godmode") { if (value == 1) { pUser->m_bBlockPhysical = true; pUser->m_bBlockMagic = true; pUser->m_bBlockCurses = true; } else { pUser->m_bBlockPhysical = false; pUser->m_bBlockMagic = false; pUser->m_bBlockCurses = false; } return true; } else if (sType == "maxdamage") { pUser->m_MaxDamage = value; return true; } else if (sType == "t") { g_pMain->SendNotice(strValue.c_str(), Nation::ALL); return true; } else { g_pMain->SendHelpDescription(this, "Error : Invalid type"); return true; } } return false; } Nerede hata yapmış olabilirim? Sorunu çözdüm. Yanlış kullanımdan öte geliyormuş kusura bakmayın. :) Kategorize sistemini koda dahil etmemişim. Doğru kullanım +set Karakter Adı Kategori Değer Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş