KODevelopers 442 #1 Oluşturuldu: Ocak 23, 2018 @Merhaba. Bankadaki itemleri Krwaz almıştım.. Krowaz itemleri giydim. Oyunda cıkıp girdim. Krowaz Görüntüsü gitmemiş Kitlemesi lazım.. // Used when binding a Krowaz item (used to take it from not bound -> bound) case SEAL_TYPE_KROWAZ: { string strPasswd = "0"; //Dummy, not actually used. uint32 nItemID; uint8 bSrcPos = 0, unk3, bResponse = SealErrorNone; uint16 unk1, unk2; pkt >> unk1 >> nItemID >> bSrcPos >> unk3 >> unk2; if (bSrcPos >= HAVE_MAX || GetInventoryItem(SLOT_MAX + bSrcPos) == nullptr || GetInventoryItem(SLOT_MAX + bSrcPos)->bFlag != ITEM_FLAG_NONE || GetInventoryItem(SLOT_MAX + bSrcPos)->nNum != nItemID) bResponse = SealErrorFailed; if (bResponse == SealErrorNone) { result g_pMain->AddDatabaseRequest(result, this); } } Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
EveryBodyFool 199 #2 Ocak 23, 2018 tarihinde gönderildi Düpe fonksiyonlarından kaynaklanıyor sanırım onları kontrol et. Gri olmuş çünkü iconlar Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
KODevelopers 442 #3 Konu Sahibi Ocak 23, 2018 tarihinde gönderildi AlıntıDüpe fonksiyonlarından kaynaklanıyor sanırım onları kontrol et. Gri olmuş çünkü iconlar Tam olarak nerelisi bakabilirim düpe mişti ? Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
EveryBodyFool 199 #4 Ocak 23, 2018 tarihinde gönderildi AlıntıTam olarak nerelisi bakabilirim düpe mişti ? Kaynak kodlar senin elinin altında, senin kodlarını ben bilemem malesef. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
OzkanOzdemir 1.560 Admin #5 Ocak 23, 2018 tarihinde gönderildi Dupe olması değil olay giydiğinde save yapmıyor yada oyundan çıkarken tabloya kaydetmiyor.Senin bakman gereken yer prosedürü çalıştırdığında doğru çalıştırıyor mu?Eğer onda sorun yoksa WIZ_ITEM_MOVE paketine bak giydiğinde Flag değiştiriyor mu?Şimdi başka bir olaya gelecek olursak bu sistemi komple kaldırın çünkü farklı bir tabloda itemin bilgilerini tutmanıza gerek yok bana göre saçmalıktan ibaret.Gidin strFlag diye bir binary(SlotCount) oluşturun USERDATA içerisinde yada strItem sütununa binary değer olarak ekleme yapın. Zaten itemin oyuna girişte bilgilerini tutuyorsunuz eğer item duplicate ise bunu Flag sayesinde algılayabilirsiniz. Eğer ITEM tablosunda bound değeri varsa Bound itemdir. Eğer ki Bound bir itemi takarsa Flag değerini bu sefer NoBound olarak ayarlayacaksınız. Böylelikle sadece bir sütun üstünden işlev yapacaksınız ve her defasında ikinci bir prosedür çalıştırmayacaksınız. 1 Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
KODevelopers 442 #6 Konu Sahibi Ocak 23, 2018 tarihinde gönderildi @ OzkanOzdemir Merhaba..Soruyu.Senin bakman gereken yer prosedürü çalıştırdığında doğru çalıştırıyor mu?Eğer onda sorun yoksa WIZ_ITEM_MOVE paketine bak giydiğinde Flag değiştiriyor mu?Cevap : Prosedürü Ekli çalışıyor SEALED_ITEMS bakdım Kayıtlıyo Sıkındı yok..WIZ_ITEM_MOVE ItemMove orası mı bakması gerekiyorCevap: ITEM Bound kaldırdım. fakat.. altı code kısa olarak yazdım. UserItemSealMap::iterator sealitr = pUser->m_sealedItemMap.find(nSerialNum); if (sealitr != pUser->m_sealedItemMap.end()) { if (sealitr->second->bSealType == 1) pUser->m_sWarehouseArray->bFlag = ITEM_FLAG_SEALED; else if (sealitr->second->bSealType == 3) pUser->m_sWarehouseArray->bFlag = ITEM_FLAG_BOUND; else if (sealitr->second->bSealType == 4) pUser->m_sWarehouseArray->bFlag = ITEM_FLAG_NOT_BOUND; }Sexyko Bound kullanmıyormuş.. tekrar düzeltmeyi çalışırım. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş