brkklkn17 0 #1 Oluşturuldu: Ocak 8, 2018 Maalesef bu hatayı almaktayım sorun nedir sizce ? Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
OzkanOzdemir 1.560 Admin #2 Ocak 8, 2018 tarihinde gönderildi WIZ_SELECT_CHARACTER paketini kontrol et. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
brkklkn17 0 #3 Konu Sahibi Ocak 8, 2018 tarihinde gönderildi AlıntıWIZ_SELECT_CHARACTER paketini kontrol et. Source de öyle bir paket bulamadı ? sexyko source kullanıyorum-- mesaja ek olarak --AlıntıWIZ_SELECT_CHARACTER paketini kontrol et. Pardon buldum şu şekilde Spoilervoid CUser::SelectCharacter(Packet & pkt) { Packet result(WIZ_SEL_CHAR); uint8 bResult, bInit; if (isBanned()) { Disconnect(); return; } CUser * pUser = g_pMain->GetUserPtr(GetAccountName(), TYPE_ACCOUNT); if (pUser && (pUser->GetSocketID() != GetSocketID())) { pUser->Disconnect(); Disconnect(); goto fail_return; } pkt >> bResult >> bInit; result if (bResult == 0 || !GetZoneID()) goto fail_return; m_pMap = g_pMain->GetZoneByID(GetZoneID()); if (GetMap() == nullptr) goto fail_return; if (g_pMain->m_nServerNo != GetMap()->m_nServerNo) { _ZONE_SERVERINFO *pInfo = g_pMain->m_ServerArray.GetData(GetMap()->m_nServerNo); if (pInfo == nullptr) goto fail_return; SendServerChange(pInfo->strServerIP, bInit); return; } // Disallow players from relogging in the opposite nation's home zone when an invasion's not running. if (((GetZoneID() != GetNation() && GetZoneID() == ZONE_ELMORAD && !g_pMain->m_byElmoradOpenFlag) || (GetZoneID() != GetNation() && GetZoneID() == ZONE_KARUS && !g_pMain->m_byKarusOpenFlag) // also disallow players from logging back into war zones that aren't currently active... || (GetMap()->isWarZone() && !g_pMain->isWarOpen()) || (GetMap()->isWarZone() && g_pMain->isWarOpen() && g_pMain->m_bVictory != 0 && g_pMain->m_bVictory != GetNation()) // Chaos, bdw and juraid montuain || isInTempleEventZone() // forgetten temple || GetZoneID() == ZONE_FORGOTTEN_TEMPLE // Monster Stone Event || GetZoneID() == ZONE_MONSTER_STONE // Ardream, Ronark Land Base, Ronark Land, Bifrost, Krowaz Dominion. || (g_pMain->isWarOpen() && (GetZoneID() == ZONE_ARDREAM || GetZoneID() == ZONE_RONARK_LAND_BASE || GetZoneID() == ZONE_RONARK_LAND || GetZoneID() == ZONE_BIFROST || GetZoneID() == ZONE_KROWAZ_DOMINION)) || (GetZoneID() == ZONE_DELOS && !CanEnterDelos())) && !isGM() || (GetZoneID() == ZONE_BIFROST && g_pMain->m_BifrostVictory != GetNation())) { NativeZoneReturn(); UserDataSaveToAgent(); Disconnect(); return; } SetLogInInfoToDB(bInit); result m_byOldVictory; m_bSelectedCharacter = true; Send(&result); SetUserAbility(false); if (GetLevel() > MAX_LEVEL) { Disconnect(); return; } if(GetLevel() == 83) m_iMaxExp = g_pMain->GetExpByLevel(GetLevel() + GetRebirthLevel()); else m_iMaxExp = g_pMain->GetExpByLevel(GetLevel()); SetRegion(GetNewRegionX(), GetNewRegionZ()); if (GetClanID() { SetClanID(NO_CLAN); return; } return; fail_return: Send(&result); } #pragma endregion Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
kasim20 0 #4 Ocak 10, 2018 tarihinde gönderildi map dosyalarının uyuşmamasından kaynaklı olabilir kontrol et bence...:napcan:-- mesaja ek olarak --Alıntımap dosyalarının uyuşmamasından kaynaklı olabilir kontrol et bence...:napcan: kurcalarken map dosyalarını değiştirip girmeyi denemiştim aynı hatayı vermişti:metal: Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
OzkanOzdemir 1.560 Admin #5 Ocak 11, 2018 tarihinde gönderildi Komple kaynak kodlarını ataydın böyle olmamış.Konu kapatılmıştır. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş