Jump to content
Araştır
  • Diğer seçenekler ...
Sonuçları bul ...
Sonuçları bul ...
brkklkn17

Cannot Select The Character hk.

Önerilen Mesajlar

Alıntı
WIZ_SELECT_CHARACTER paketini kontrol et.

Source de öyle bir paket bulamadı ? sexyko source kullanıyorum
-- mesaja ek olarak --
Alıntı
WIZ_SELECT_CHARACTER paketini kontrol et.


Pardon buldum şu şekilde
Spoiler

void CUser::SelectCharacter(Packet & pkt)
{
Packet result(WIZ_SEL_CHAR);
uint8 bResult, bInit;

if (isBanned())
{
Disconnect();
return;
}

CUser * pUser = g_pMain->GetUserPtr(GetAccountName(), TYPE_ACCOUNT);

if (pUser && (pUser->GetSocketID() != GetSocketID()))
{
pUser->Disconnect();
Disconnect();
goto fail_return;
}

pkt >> bResult >> bInit;
result
if (bResult == 0 || !GetZoneID())
goto fail_return;

m_pMap = g_pMain->GetZoneByID(GetZoneID());
if (GetMap() == nullptr)
goto fail_return;

if (g_pMain->m_nServerNo != GetMap()->m_nServerNo)
{
_ZONE_SERVERINFO *pInfo = g_pMain->m_ServerArray.GetData(GetMap()->m_nServerNo);
if (pInfo == nullptr)
goto fail_return;

SendServerChange(pInfo->strServerIP, bInit);
return;
}

// Disallow players from relogging in the opposite nation's home zone when an invasion's not running.
if (((GetZoneID() != GetNation() && GetZoneID() == ZONE_ELMORAD && !g_pMain->m_byElmoradOpenFlag)
|| (GetZoneID() != GetNation() && GetZoneID() == ZONE_KARUS && !g_pMain->m_byKarusOpenFlag)
// also disallow players from logging back into war zones that aren't currently active...
|| (GetMap()->isWarZone() && !g_pMain->isWarOpen())
|| (GetMap()->isWarZone() && g_pMain->isWarOpen() && g_pMain->m_bVictory != 0 && g_pMain->m_bVictory != GetNation())
// Chaos, bdw and juraid montuain
|| isInTempleEventZone()
// forgetten temple
|| GetZoneID() == ZONE_FORGOTTEN_TEMPLE
// Monster Stone Event
|| GetZoneID() == ZONE_MONSTER_STONE
// Ardream, Ronark Land Base, Ronark Land, Bifrost, Krowaz Dominion.
|| (g_pMain->isWarOpen() && (GetZoneID() == ZONE_ARDREAM
|| GetZoneID() == ZONE_RONARK_LAND_BASE
|| GetZoneID() == ZONE_RONARK_LAND
|| GetZoneID() == ZONE_BIFROST
|| GetZoneID() == ZONE_KROWAZ_DOMINION))
|| (GetZoneID() == ZONE_DELOS && !CanEnterDelos())) && !isGM()
|| (GetZoneID() == ZONE_BIFROST && g_pMain->m_BifrostVictory != GetNation()))
{

NativeZoneReturn();
UserDataSaveToAgent();
Disconnect();
return;
}

SetLogInInfoToDB(bInit);

result m_byOldVictory;
m_bSelectedCharacter = true;
Send(&result);

SetUserAbility(false);

if (GetLevel() > MAX_LEVEL)
{
Disconnect();
return;
}

if(GetLevel() == 83)
m_iMaxExp = g_pMain->GetExpByLevel(GetLevel() + GetRebirthLevel());
else
m_iMaxExp = g_pMain->GetExpByLevel(GetLevel());

SetRegion(GetNewRegionX(), GetNewRegionZ());

if (GetClanID() {
SetClanID(NO_CLAN);
return;
}
return;

fail_return:
Send(&result);
}

#pragma endregion

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

map dosyalarının uyuşmamasından kaynaklı olabilir kontrol et bence...:napcan:
-- mesaja ek olarak --

Alıntı
map dosyalarının uyuşmamasından kaynaklı olabilir kontrol et bence...:napcan:


kurcalarken map dosyalarını değiştirip girmeyi denemiştim aynı hatayı vermişti:metal:

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Misafir
Bu konu kapalıdır ama konuya cevap yazmaya yetkiniz var görünüyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...