Jump to content
Araştır
  • Diğer seçenekler ...
Sonuçları bul ...
Sonuçları bul ...
Nero

[Item_Org] [Item_Ext] Sütun Detayları

Önerilen Mesajlar

Admin

Hatırladığım kadarı ile @ Dawn kendi hazırladığı halini paylaşmıştı fakat konu içeriği gizli olduğu için veremiyorum

Item_Org

(6)1 = Itemin Numarasi
(2)2 = Hangi Item_Ext.tblde yer aliyor
(7)3 = Itemin Adi nedir?
(7)4 = Itemin Aciklamasi,Itemin En Altinda Yazicaktir *Maked By RoTRKO* gibi
(6)5 = Herzman 0 olmalidir
(2)6 = Herzman 0 olmalidir
(6)7 = Icon icin verilmis olan numara (Bence item numarasini kisaltin Ornek 100010000 item numarasi bole ise sondan 1 sifir silin ve ekleyin)Icon icindir.
(6)8 = Eger Giysi yada Silah ise Dis gorunusu nasil olucak.(Dxt Numarasi)
(6)9 = Herzmn 0 olmalidir
(6)10 = Her zmn 0 olmalidir
(2)11 = DBdeki ITEM Tablosunda yer Alan “Kind” Yerin numarasi
(2)12 = Her zmn 0 olmalidir
(2)13 = DBdeki Item Tablosunda Yer alan “Slot” yerin numarasi
(2)14 = Eger Item ise 0 olmalidir, Eger Scroll ise 20
(2)15 = DBdeki Item Tablosunda Yer alan “Class” Yerin Numarasi
(3)16 = Itemin Atagi DBden Alinmalidir.
(3)17 = DBdeki Item TAblosunda yer alan “Delay” Yerin Numarasi
(3)18 = DBdeki Item Tablosunda Yer Alan “Range” yerin Numarasi(Sadece Silahlar icin gecerlidir,silah degilse 0)
(3)19 = Itemin Agirligi DBden Alinmalidir.(Item Tablosunda “Weight” yerin Numarasi.
(3)20 = Itemin Rpr Suresi (Item Tablosunda “Duration” Yazan yerin numarasi.
(5)21 = Itemin Satin alma Parasi (Eger NPCye fln eklerlerse Kac Coins Yazsin,Item Tablosunda “BuyPrice” YAzan yerin numarasi.)
(5)22 = Itemi NPCye Satinca Kac Coin yazsin.(Item Tablosundaki “SellPrice” yazan yerin numarasi.)
(3)23 = Itemin Verdigi Deffans(Item Tablosundaki “AC” Yazan yerin numarasi.)
(2)24 = Item tablosundaki “Countable” Yazan yerin numarasi”
(6)25 = Effect1 (Item dosyasindaki “Effect1″ yerin numarasi.)
(6)26 = Effect2,(Item dosyasindaki “Effect2″ yerin numarasi)
(1)27 = En az Istenilen Level (Item Tablosundaki “ReqLevel” Yerin numarasi.)
(1)28 = En fazla Istenilen level(Item Tablosundaki “ReqLevelMax” yerin numarasi.)
(2)29 = 0 Olmalidir. Petler icin 101 ile 103 Olarak Degismektedir.
(2)30 = 0 Olmalidir.
(2)31 = Istenilen Str Bonus Miktari.
(2)32 = Istenilen HP Bonus Miktari.
(2)33 = Istenilen Dex Bonus Miktari.
(2)34 = Istenilen Int Bonus Miktari.
(2)35 = Istenilen MagicPower Bonus Miktari.
(2)36 = Npcde Satmak istiyorsaniz 201 ile 255 arasi olmadilir(istemiyorsaniz 0)
(2)37 = Low class “1″ middle class “2″ High class “3″, (Upgrade Turu)

 


Item_ext

 

 

0 - UInt32 > dwID > Itemin Son 3 hanesi
1 - String > szHeader > Itemin adı
2 - UInt32 > a > Genelde boş olur ama itemin ana kodu yazar.
3 - String > szRemark > Burası önemsiz genelde japonca veya korece karakterler ( orn : ±âº»¾÷10 )
4 - UInt32 > dwt > Efekt kodu ( Fire , Glacier vs... )
5 - UInt32 > a2 > Item Görüntü Kodu
6 - UInt32 > a3 > Item Simge kodu
7 - Byte > byMagicOrRare > Item türü ( 4 = Unique , 5 = Upgrade Item , 6 = Event Item vs... )
8 - Int16 > siDamage > Atak Değeri
9 - Int16 > siAttackIntervalPercentage > Genelde bu değer 100
10 - Int16 > siHitRate > Attack Power % ( Örnek skeleton belt )
11 - Int16 > siEvationRate > Dodge Rate % ( örnek elf belt )
12 - Int16 > siMaxDurability > Max. Durability
13 - Int16 > siPriceMultiply > Fiyat
14 - Int16 > siDefense > Defans
15 - Int16 > siDefenseRateDagger > Dagger Defans
16 - Int16 > siDefenseRateSword > Sword Defans
17 - Int16 > siDefenseRateBlow > Club Defans
18 - Int16 > siDefenseRateAxe > Axe Defans
19 - Int16 > siDefenseRateSpear > Spear Defans
20 - Int16 > siDefenseRateArrow > Arrow Defans
21 - Byte > byDamageFire > Fire Damage
22 - Byte > byDamageIce > Glacier Damage
23 - Byte > byDamageThuner > Lightning Damage
24 - Byte > byDamagePoison > Poison Damage
25 - Byte > byStillHP > Hp Recovery
26 - Byte > byDamageMP > Mp Damage ( karşı tarafın manasını yer )
27 - Byte > byStillMP > Mp Recovery
28 - Byte > byReturnPhysicalDamage > Rebel Physical Damage
29 - Byte > bySoulBind > Genelde 0 veya 1
30 - Int16 > siBonusStr > Bonus Strengh (stat)
31 - Int16 > siBonusSta > Bonus Health Bonus (stat)
32 - Int16 > siBonusDex > Bonus Dexterity (stat)
33 - Int16 > siBonusInt > Bonus Intelligence (stat)
34 - Int16 > siBonusMagicAttak > Bonus Magic Power (stat)
35 - Int16 > siBonusHP > Bonus HP
36 - Int16 > siBonusMSP > Bonus MP
37 - Int16 > siRegistFire > Fire Resist
38 - Int16 > siRegistIce > Glacier Resist
39 - Int16 > siRegistElec > Lightning Resist
40 - Int16 > siRegistMagic > Magic Resist
41 - Int16 > siRegistPoison > Poison Resist
42 - Int16 > siRegistCurse > Curse Resist
43 - UInt32 > dwEffectIDint > Genelde bu değer 0
44 - UInt32 > dwEffectID2 int > Genelde bu değer 0
45 - Int16 > siNeedLevel > Gerekli Level
46 - Int16 > siNeedRank > Gerekli Rank
47 - Int16 > siNeedTitle > Gerekli Title
48 - Int16 > siNeedStrength > Gerekli STR (stat)
49 - Int16 > siNeedStamina > Gerekli HP (stat)
50 - Int16 > siNeedDexterity > Gerekli DEX (stat)
51 - Int16 > siNeedInteli > Gerekli INT (stat)
52 - Int16 > siNeedMagicAttack > Gerekli MP (stat)



Kendisine forumunda para için adımı lekelediği halde kızgın olsam da,
Hazırlayan ali, RoTRKO.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...