vestside 90 #1 Oluşturuldu: Aralık 22, 2017 Öncelikle Herkese iyi forumlar başlıkta belirttiğim gibi kullandığım SRC larda transform ile ilgili bir problem mevcut, yaklaşık olarak 3 gündür denemediğim fonksiyon kalmadı DB taraflı SRC ve hatta TBL taraflı her yeri kontrol etmeme rağmen problemi çözemedim.. sizlerin bilgisine sığınıyoruz. sorun şöyle gerçekleşiyor ; HERA SC basıyorum süresi dolduktan sonra buga giriyor ve silinmiyor. aynı şey IBEX ve MENISSAH içinde geçerli. sağ yukarda ikonu gözüküyor. saniyesi sıfırda takılıp kalıyor. RELOG atınca veya biryere ışınlanınca düzeliyor hatta ikona çift tıklayıp silincede gidiyor. ama süresi dolunca silinmiyor.şimdiden teşekkür ederim.. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
Maxim 33 #2 Aralık 23, 2017 tarihinde gönderildi Sorunun goruntunun guncellenmemesi , simdi src hakkinda pek bilgim yok ama, soyle bir tavsiye vereyim. 1.)Suresi bitince silinmeyen hera , oyundaki baska bir char dan gorunuyormu .? Gorunmuyorsa eger , relog veya isinlanma dedigine gore yuksek ihtimal bu olay sede goruntu bugu olarak kaliyor.Relog ve isinlanma aninda tekrar yukleme yapildigi icin sen herasiz sekilde doguyorsun. Bence duzgun calisan Ts veya Hera patrik scleri incele , sure bitiminde gorunumu eski haline ceviren islemi bul . Benim aklima gelen cozum bu . 2 Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
byxox 67 #3 Aralık 23, 2017 tarihinde gönderildi Alıntı Sorunun goruntunun guncellenmemesi , simdi src hakkinda pek bilgim yok ama, soyle bir tavsiye vereyim. 1.)Suresi bitince silinmeyen hera , oyundaki baska bir char dan gorunuyormu .? Gorunmuyorsa eger , relog veya isinlanma dedigine gore yuksek ihtimal bu olay sede goruntu bugu olarak kaliyor.Relog ve isinlanma aninda tekrar yukleme yapildigi icin sen herasiz sekilde doguyorsun. Bence duzgun calisan Ts veya Hera patrik scleri incele , sure bitiminde gorunumu eski haline ceviren islemi bul . Benim aklima gelen cozum bu . ben de ınceledım arkadasın durumunu cozemedım kodlar su sekılde Executetype4 da switch (pType->bUserSkillUse) { case TransformationSkillUseMonster: pCaster->m_transformationType = TransformationMonster; break; bu sekılde oldugunda hera vs ts basmaktadır breakpoınt koyup denedım Type6Cancel de ise void MagicInstance::Type6Cancel(bool bForceRemoval) { if (g_pMain->m_Magictype6Array.GetData(nSkillID) == nullptr) return; // NPCs cannot transform. if (!pSkillCaster->isPlayer() // Are we transformed? Note: if we're relogging, and we need to remove it, we should ignore this check. || (!bForceRemoval && !TO_USER(pSkillCaster)->isTransformed())) return; CUser * pUser = TO_USER(pSkillCaster); Packet result(WIZ_MAGIC_PROCESS, uint8(MAGIC_CANCEL_TRANSFORMATION)); // TODO: Reset stat changes, recalculate stats. pUser->m_transformationType = TransformationNone; Packet result2(AG_USER_TRANS_CHANGE); result2 << pUser->GetID() << uint8(pUser->m_transformationType); g_pMain->Send_AIServer(&result2); pUser->Send(&result); pUser->RemoveSavedMagic(pUser->m_bAbnormalType); pUser->StateChangeServerDirect(3, ABNORMAL_NORMAL); } bu sekılde kodlanmış ve kendınız elınızle sıldıgınızde silmektedır fakat suresı geldıgınde sılınmemektedır. 1 Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
PENTAGRAM 926 #4 Aralık 23, 2017 tarihinde gönderildi Alıntı ben de ınceledım arkadasın durumunu cozemedım kodlar su sekılde Executetype4 da switch (pType->bUserSkillUse) { case TransformationSkillUseMonster: pCaster->m_transformationType = TransformationMonster; break; bu sekılde oldugunda hera vs ts basmaktadır breakpoınt koyup denedım Type6Cancel de ise void MagicInstance::Type6Cancel(bool bForceRemoval) { if (g_pMain->m_Magictype6Array.GetData(nSkillID) == nullptr) return; // NPCs cannot transform. if (!pSkillCaster->isPlayer() // Are we transformed? Note: if we're relogging, and we need to remove it, we should ignore this check. || (!bForceRemoval && !TO_USER(pSkillCaster)->isTransformed())) return; CUser * pUser = TO_USER(pSkillCaster); Packet result(WIZ_MAGIC_PROCESS, uint8(MAGIC_CANCEL_TRANSFORMATION)); // TODO: Reset stat changes, recalculate stats. pUser->m_transformationType = TransformationNone; Packet result2(AG_USER_TRANS_CHANGE); result2 << pUser->GetID() << uint8(pUser->m_transformationType); g_pMain->Send_AIServer(&result2); pUser->Send(&result); pUser->RemoveSavedMagic(pUser->m_bAbnormalType); pUser->StateChangeServerDirect(3, ABNORMAL_NORMAL); } bu sekılde kodlanmış ve kendınız elınızle sıldıgınızde silmektedır fakat suresı geldıgınde sılınmemektedır. Kontrol etmeniz gereken yer CMagicInstance::CheckExpiredType6Skills() fonksiyonudur arkadaşlar. void CMagicProcess::CheckExpiredType6Skills(Unit::pointer pTarget) { if (!pTarget->isPlayer() || !TO_PLAYER(pTarget.get())->BuffManager.Type6().isTransformed() || !TO_PLAYER(pTarget.get())->BuffManager.Type6().isExpired()) return; MagicInstance instance; instance.pSkillCaster = pTarget; instance.bZoneID = pTarget->GetZoneID(); instance.bZoneSubID = pTarget->GetSubZoneID(); instance.slZoneInstanceID = pTarget->GetInstanceID(); instance.Type6Cancel(); } Bu fonksiyona breakpoint koyarak süre dolduğunda tetiklendiğinden emin olun. 1 Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
kasim20 0 #5 Aralık 24, 2017 tarihinde gönderildi Benim databasedede arada öyle bug oluyor zone değiştirdiginde düzelir diye tahmin ediyorum...başka bir pc den 2. hesapla gir sende bug oldugunda diger pc nin yanında town at 2. pc de normale dönmüşse clientten kaynaklıdır.... Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
vestside 90 #6 Konu Sahibi Aralık 24, 2017 tarihinde gönderildi Alıntı Benim databasedede arada öyle bug oluyor zone değiştirdiginde düzelir diye tahmin ediyorum...başka bir pc den 2. hesapla gir sende bug oldugunda diger pc nin yanında town at 2. pc de normale dönmüşse clientten kaynaklıdır.... aynen bu şekidle test etmiştim zaten, ama silinmiyor yani süresi dolduğunda 0 da kalıyor HERA ve farklı karakterlerede gözüküyor üzerindeki HERA gerçi RELOG atınca veya ışınlanınca gidiyor üzerinden. ama problemi çözmek gerek büyük ihtimalle SRC tarafında bir sıkıntı var. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş