Jump to content
Araştır
  • Diğer seçenekler ...
Sonuçları bul ...
Sonuçları bul ...
byxox

BUFF_TYPE_KAUL_TRANSFORMATION Hakkında.

Önerilen Mesajlar

Arkadaşlar merhabalar

Bir konuda yardıma ıhtıyacım var

Kaul staf ile vurduğumda karşıdakı kaul a dönuşuyor. araştırmam sonucunda grandtype4buff tablosunda burayı buldum
 

case BUFF_TYPE_KAUL_TRANSFORMATION:	// Transforms the target into a Kaul (a pig thing), preventing you from /town'ing or attacking, but increases defense.

		if (pTarget->isPlayer())

		{

			pTarget->m_bIsKaul = true;

			pTarget->m_sACAmount += 500;

			pTarget->StateChangeServerDirect(3, pType->iNum);

		}

		break;

 


buraya break poınt koyup denedım problemsız gıdıyor ve kaul oluyor.

Fakat kaul un olan oyuncu o şekilde kalıyor.Normale dönmuyor. Ben kendım town atıp tekrar baktıgımda normal goruyorum fakat karsıdakı oyuncu town da atsa kendını hala kaul gormektedır.

Removetype4buff kontrol ettıgımde

 

 

 

 

case BUFF_TYPE_KAUL_TRANSFORMATION:	// Transforms the target into a Kaul (a pig thing), preventing you from /town'ing or attacking, but increases defense.

		if (pTarget->isPlayer())

		{

			pTarget->m_bIsKaul = false;

			pTarget->m_sACAmount -= 500;

			pTarget->StateChangeServerDirect(3, TO_USER(pTarget)->m_nOldAbnormalType);

		}

		break;

 



bu sekılde yapmıs break poınt koydugumda buraya kadar gelıyor abnormaltype kontrol ettım

user.cpp de void CUser::Initialize() içinde

 

 

 

 

m_bAbnormalType = ABNORMAL_NORMAL;	// User starts out in normal size.

	m_nOldAbnormalType = m_bAbnormalType;

 



bu sekılde

user.cpp de void CUser::StateChangeServerDirect(uint8 bType, uint32 nBuff)

içerisinde

 

 

 

 

case 3:

		m_nOldAbnormalType = m_bAbnormalType;

 



bu sekılde ayarlanmış.

nerede eksık var acaba yardımcı olabılırmısınız

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Admin
CMagicProcess::RemoveType4Buff

 


bu fonksiyon içerisinde aşağıdaki vereceğim yere breakpoint koyup bakar mısın pTarget aslında kim? Çünkü burada bir hata var pTarget senin olman gerekiyor karşıdaki kişinin değil. Bir test et kimi kaul yapmış ve kimi normale çevirmeye çalışıyor.

 

 

 

 

	case BUFF_TYPE_KAUL_TRANSFORMATION:	// Transforms the target into a Kaul (a pig thing), preventing you from /town'ing or attacking, but increases defense.
		if (pTarget->isUser())
		{
			pTarget->m_bIsKaul = false;
			pTarget->m_sACAmount -= 500;
			pTarget->StateChangeServerDirect(3, TO_USER(pTarget)->m_nOldAbnormalType);
		}
		break;

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Alıntı

CMagicProcess::RemoveType4Buff

 


bu fonksiyon içerisinde aşağıdaki vereceğim yere breakpoint koyup bakar mısın pTarget aslında kim? Çünkü burada bir hata var pTarget senin olman gerekiyor karşıdaki kişinin değil. Bir test et kimi kaul yapmış ve kimi normale çevirmeye çalışıyor.

 

 

 

 


	case BUFF_TYPE_KAUL_TRANSFORMATION:	// Transforms the target into a Kaul (a pig thing), preventing you from /town'ing or attacking, but increases defense.

		if (pTarget->isUser())

		{

			pTarget->m_bIsKaul = false;

			pTarget->m_sACAmount -= 500;

			pTarget->StateChangeServerDirect(3, TO_USER(pTarget)->m_nOldAbnormalType);

		}

		break;

 

 


Evet Özkan Hocam Haklı pTarget Yanlıs Hedeflenmiş Olabiliyor..

 

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Alıntı
CMagicProcess::RemoveType4Buff


bu fonksiyon içerisinde aşağıdaki vereceğim yere breakpoint koyup bakar mısın pTarget aslında kim? Çünkü burada bir hata var pTarget senin olman gerekiyor karşıdaki kişinin değil. Bir test et kimi kaul yapmış ve kimi normale çevirmeye çalışıyor.


case BUFF_TYPE_KAUL_TRANSFORMATION: // Transforms the target into a Kaul (a pig thing), preventing you from /town'ing or attacking, but increases defense.
if (pTarget->isUser())
{
pTarget->m_bIsKaul = false;
pTarget->m_sACAmount -= 500;
pTarget->StateChangeServerDirect(3, TO_USER(pTarget)->m_nOldAbnormalType);
}
break;



kardeşim selam

Breakpoınt koyarak denedım

vurgudum anda ptarget karşıdakıne işledı

daha sonra ptarget karşıdakını normale cevırmeye calıstı

fakat m_nOldAbnormalType geldıgınde duzenleme yapmadı acaba buradan kaynaklı olabılırmı ?

Birde mesela kaul olan charla degıl de vurdugum char ıle town atıp tekrar arenaya geldıgımde karakterı kaul degıl normal goruyorum ben fakat kaul olan town da atsa farketmıyor hep kaul goruyor kendısını

teşekkurler

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...