byxox 67 #1 Oluşturuldu: Aralık 1, 2017 Arkadaşlar merhabalar Bir konuda yardıma ıhtıyacım var Kaul staf ile vurduğumda karşıdakı kaul a dönuşuyor. araştırmam sonucunda grandtype4buff tablosunda burayı buldum case BUFF_TYPE_KAUL_TRANSFORMATION: // Transforms the target into a Kaul (a pig thing), preventing you from /town'ing or attacking, but increases defense. if (pTarget->isPlayer()) { pTarget->m_bIsKaul = true; pTarget->m_sACAmount += 500; pTarget->StateChangeServerDirect(3, pType->iNum); } break; buraya break poınt koyup denedım problemsız gıdıyor ve kaul oluyor. Fakat kaul un olan oyuncu o şekilde kalıyor.Normale dönmuyor. Ben kendım town atıp tekrar baktıgımda normal goruyorum fakat karsıdakı oyuncu town da atsa kendını hala kaul gormektedır. Removetype4buff kontrol ettıgımde case BUFF_TYPE_KAUL_TRANSFORMATION: // Transforms the target into a Kaul (a pig thing), preventing you from /town'ing or attacking, but increases defense. if (pTarget->isPlayer()) { pTarget->m_bIsKaul = false; pTarget->m_sACAmount -= 500; pTarget->StateChangeServerDirect(3, TO_USER(pTarget)->m_nOldAbnormalType); } break; bu sekılde yapmıs break poınt koydugumda buraya kadar gelıyor abnormaltype kontrol ettım user.cpp de void CUser::Initialize() içinde m_bAbnormalType = ABNORMAL_NORMAL; // User starts out in normal size. m_nOldAbnormalType = m_bAbnormalType; bu sekılde user.cpp de void CUser::StateChangeServerDirect(uint8 bType, uint32 nBuff) içerisinde case 3: m_nOldAbnormalType = m_bAbnormalType; bu sekılde ayarlanmış. nerede eksık var acaba yardımcı olabılırmısınız Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
IndianaPOLIS 30 #2 Aralık 1, 2017 tarihinde gönderildi Öldükten sonra düzeliyor olması lazımdı hatırladığım buda statechangeserverdirect ile ilgili diye hatırlıyorum yani removetype4buff iyi incelemen lazım Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
OzkanOzdemir 1.531 Admin #3 Aralık 1, 2017 tarihinde gönderildi CMagicProcess::RemoveType4Buff bu fonksiyon içerisinde aşağıdaki vereceğim yere breakpoint koyup bakar mısın pTarget aslında kim? Çünkü burada bir hata var pTarget senin olman gerekiyor karşıdaki kişinin değil. Bir test et kimi kaul yapmış ve kimi normale çevirmeye çalışıyor. case BUFF_TYPE_KAUL_TRANSFORMATION: // Transforms the target into a Kaul (a pig thing), preventing you from /town'ing or attacking, but increases defense. if (pTarget->isUser()) { pTarget->m_bIsKaul = false; pTarget->m_sACAmount -= 500; pTarget->StateChangeServerDirect(3, TO_USER(pTarget)->m_nOldAbnormalType); } break; 1 Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
YNG 55 #4 Aralık 1, 2017 tarihinde gönderildi Alıntı CMagicProcess::RemoveType4Buff bu fonksiyon içerisinde aşağıdaki vereceğim yere breakpoint koyup bakar mısın pTarget aslında kim? Çünkü burada bir hata var pTarget senin olman gerekiyor karşıdaki kişinin değil. Bir test et kimi kaul yapmış ve kimi normale çevirmeye çalışıyor. case BUFF_TYPE_KAUL_TRANSFORMATION: // Transforms the target into a Kaul (a pig thing), preventing you from /town'ing or attacking, but increases defense. if (pTarget->isUser()) { pTarget->m_bIsKaul = false; pTarget->m_sACAmount -= 500; pTarget->StateChangeServerDirect(3, TO_USER(pTarget)->m_nOldAbnormalType); } break; Evet Özkan Hocam Haklı pTarget Yanlıs Hedeflenmiş Olabiliyor.. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
byxox 67 #5 Konu Sahibi Aralık 3, 2017 tarihinde gönderildi AlıntıCMagicProcess::RemoveType4Buffbu fonksiyon içerisinde aşağıdaki vereceğim yere breakpoint koyup bakar mısın pTarget aslında kim? Çünkü burada bir hata var pTarget senin olman gerekiyor karşıdaki kişinin değil. Bir test et kimi kaul yapmış ve kimi normale çevirmeye çalışıyor. case BUFF_TYPE_KAUL_TRANSFORMATION: // Transforms the target into a Kaul (a pig thing), preventing you from /town'ing or attacking, but increases defense. if (pTarget->isUser()) { pTarget->m_bIsKaul = false; pTarget->m_sACAmount -= 500; pTarget->StateChangeServerDirect(3, TO_USER(pTarget)->m_nOldAbnormalType); } break;kardeşim selamBreakpoınt koyarak denedımvurgudum anda ptarget karşıdakıne işledıdaha sonra ptarget karşıdakını normale cevırmeye calıstı fakat m_nOldAbnormalType geldıgınde duzenleme yapmadı acaba buradan kaynaklı olabılırmı ?Birde mesela kaul olan charla degıl de vurdugum char ıle town atıp tekrar arenaya geldıgımde karakterı kaul degıl normal goruyorum ben fakat kaul olan town da atsa farketmıyor hep kaul goruyor kendısınıteşekkurler Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
byxox 67 #6 Konu Sahibi Aralık 5, 2017 tarihinde gönderildi @ OzkanOzdemir bakabilirmisin kardeşim Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
byxox 67 #7 Konu Sahibi Aralık 8, 2017 tarihinde gönderildi varmı yardımcı olacak arkadaş sorun devam etmektedır Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş