Jump to content
Araştır
  • Diğer seçenekler ...
Sonuçları bul ...
Sonuçları bul ...

Önerilen Mesajlar

Merhabalar,

Herhangi bir yazılım dilinde yazılmış bir dll'yi ve ya exe'yi knight exesi her açıldığında nasıl çalıştırtabilirim? Kısaca açıklamasını birisi yapabilirse çok memnun olurum. Sanırım kullanılan antihileler dll'nin knightonline.exe içine gömülmesi ile işlem sürüyor ancak bu dll exe içine gömüldüğünde nasıl çalışıyor mantığı nedir nasıl yapılır?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Admin
İlk öncelikle anticheat kavramı nedir bunu öğrenmeniz gerekmektedir. Anticheat dediğinizde aklınıza direk client taraflı kullandığınız .dll yöntemi gelmemesi lazım bunun server tarafında yaptığınız koruma bölümleri de mevcuttur. Sadece client taraflı değildir. Ayrıca anticheat dediğiniz şeyi yazmadan önce yani .dll olaylarına girmeden önce hile yöntemlerini bilmeniz, bunların nasıl yapıldığı hakkında fikir edinmeniz gerekiyor.

Bunlardan sonra bahsettiğiniz gibi .dll sisteminizi yazmanız ve hangi programlama dili kullanacağınıza karar vermelisiniz. Eğer ki sağlam bir sistem yazmak istiyorum diyorsanız C++ ile bunu sağlarsınız. (ki zaten autoit yada C# ile anticheat yazmayı hiç düşünmeyin.) Bunun içinse C++ bilginizin çok iyi olması gerekiyor server dosyalarında uğraştığınız gibi çok basit olaylar değildir. Client taraflı yazacaksanız ilk önce hafıza tabanlı programlama olaylarına girmeniz gerekiyor ve bununla birlikte çok iyi ASM bilginizin olması gerekmektedir. Assembly ile .dll dosyasınızı KnightOnLine.exe EntryPoint bölümünde Kernel32.LoadLibrary kütüphanesinle tetikletirsiniz. RAM üzerinden okuduğunuz değerleri çeker, bulduğunuz pointer, offset ve adres değerlerinle istediğinizi yazabilir, hook ve call işlemlerini yapabilirsiniz.

Dipnot : Ortalıkta gördüğünüz anticheat diye paylaşılan kaynak kodlarından sadece işinize yarar şeyleri alırsınız. Ama o dosyaları derleyip anticheat olarak kullanmanızı tavsiye etmiyorum. Çünkü yukarıda anlattıklarıma hakim değilseniz size hiç bir yararı olmayacaktır.

Dipnot 2 : Server taraflı yapacağınız kontroller sizin için her zaman daha iyi olacaktır.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Alıntı
İlk öncelikle anticheat kavramı nedir bunu öğrenmeniz gerekmektedir. Anticheat dediğinizde aklınıza direk client taraflı kullandığınız .dll yöntemi gelmemesi lazım bunun server tarafında yaptığınız koruma bölümleri de mevcuttur. Sadece client taraflı değildir. Ayrıca anticheat dediğiniz şeyi yazmadan önce yani .dll olaylarına girmeden önce hile yöntemlerini bilmeniz, bunların nasıl yapıldığı hakkında fikir edinmeniz gerekiyor.

Bunlardan sonra bahsettiğiniz gibi .dll sisteminizi yazmanız ve hangi programlama dili kullanacağınıza karar vermelisiniz. Eğer ki sağlam bir sistem yazmak istiyorum diyorsanız C++ ile bunu sağlarsınız. (ki zaten autoit yada C# ile anticheat yazmayı hiç düşünmeyin.) Bunun içinse C++ bilginizin çok iyi olması gerekiyor server dosyalarında uğraştığınız gibi çok basit olaylar değildir. Client taraflı yazacaksanız ilk önce hafıza tabanlı programlama olaylarına girmeniz gerekiyor ve bununla birlikte çok iyi ASM bilginizin olması gerekmektedir. Assembly ile .dll dosyasınızı KnightOnLine.exe EntryPoint bölümünde Kernel32.LoadLibrary kütüphanesinle tetikletirsiniz. RAM üzerinden okuduğunuz değerleri çeker, bulduğunuz pointer, offset ve adres değerlerinle istediğinizi yazabilir, hook ve call işlemlerini yapabilirsiniz.

Dipnot : Ortalıkta gördüğünüz anticheat diye paylaşılan kaynak kodlarından sadece işinize yarar şeyleri alırsınız. Ama o dosyaları derleyip anticheat olarak kullanmanızı tavsiye etmiyorum. Çünkü yukarıda anlattıklarıma hakim değilseniz size hiç bir yararı olmayacaktır.

Dipnot 2 : Server taraflı yapacağınız kontroller sizin için her zaman daha iyi olacaktır.


Çok teşekkür ederim bilgilendirmeniz için. Aklımdaki tüm sorulara cevap verdiniz. Teşekkürler vaktinizi ayırdığınız için.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...