Jump to content
Araştır
  • Diğer seçenekler ...
Sonuçları bul ...
Sonuçları bul ...
Ynssemree

Genie Bar ve Magic Bag hk;

Önerilen Mesajlar

Merhabalar iyi forumlar arkadaşlar 2 adet sorunum var bu konular hakkında fikir verebilirseniz sevinirim.

1. Genie Buttonlarıyla alakalı genie bardaki start ve stop butonları çalışmıyor ui dosyasında re_genie_sub editlediğimde buttonlar aktif oluyor ancak bu sefer genie bar görüntüsü kayboluyor re_genie_sub dosyasında start ve stop buttonlar check button konumunda genie ayarlarının açıldıgı button ise normal button konumunda burdaki sorun buttonları aktif ettiğimde genie bar görüntüsü kayboluyor ve sadece genie süresinin belirtildiği kısım yeşil olduğu için o görünüyor ve buttonlar aktif oluyor. Yanlış yaptığım nedir anlayamadım bir türlü.

2. Magic bagle alakalı forumdaki konulara baktım cevaplandırılmış yardımcı olunmuş arkadaşlara bende aynı şekilde uyguladım ancak sorun devam ediyor magic bag bildiğiniz gibi 2 adet ancak bende 1 tanesi uskonun suanki güncel tatto slotuna kayıyor relogdan sonra.

User.cpp
kod:
void CUser::SendMyInfo()
{
C3DMap* pMap = GetMap();
CKnights* pKnights = nullptr;

if (!pMap->IsValidPosition(GetX(), GetZ(), 0.0f))
{
short x = 0, z = 0;
GetStartPosition(x, z);

m_curx = (float)x;
m_curz = (float)z;
}

V3_QuestDataRequest();
V3_RequestStart();

GirisNotice();
RobChaosSkillItems();

if(g_pMain->AutoSkills)
SendSkillQuestFinish();

if (isKurianPortu() && isMastered())
{
if (!V3_CheckExistEvent(1377, 2))
V3_QuestEvent(1377, 2);
if (!V3_CheckExistEvent(1378, 2))
V3_QuestEvent(1378, 2);
}

Packet result(WIZ_MYINFO);

// Load up our user rankings (for our NP symbols).
g_pMain->GetUserRank(this);

// Are we the King? Let's see, shall we?
CKingSystem * pData = g_pMain->m_KingSystemArray.GetData(GetNation());
if (pData != nullptr && STRCASECMP(pData->m_strKingName.c_str(), m_strUserID.c_str()) == 0)
m_bRank = 1; // We're da King, man.
else if(GetAuthority() == 0)
m_bRank = 2; // totally not da King.
else
m_bRank = 0;



result.SByte(); // character name has a single byte length
result #if (__VERSION >= 1950)
result #endif
result
if (isInClan())
pKnights = g_pMain->GetClanPtr(GetClanID());

if (pKnights == nullptr)
{
result }
else
{
CKnights *aKnights = g_pMain->GetClanPtr(pKnights->GetAllianceID());

if (isInClan())
pKnights->OnLogin(this);

if (aKnights != nullptr && aKnights->isInAlliance())
{
result GetAllianceID()
m_byFlag
m_strName
m_byGrade m_byRanking
m_sMarkVersion)
GetCapeID(aKnights)
m_bCapeR m_bCapeG m_bCapeB }
else
{
result GetAllianceID()
m_byFlag
m_strName
m_byGrade m_byRanking
m_sMarkVersion)
m_sCape)
m_bCapeR m_bCapeG m_bCapeB }
}

result
result.append(m_bstrSkill, 9);

for (int i = 0; i {
_ITEM_DATA *pItem = GetItem(i);
#if (__VERSION >= 1950)
if (i == BAG1)
pItem = GetItem(FAIRY);
else if (i == BAG2)
pItem = GetItem(BAG1);
else if (i == FAIRY)
pItem = GetItem(BAG2);
#endif
if((pItem->nExpirationTime - UNIXTIME nExpirationTime != 0) || pItem->sCount {
result pItem->nNum = 0;
}
else
{
result nNum sDuration sCount bFlag // item type flag (e.g. rented)
sRemainingRentalTime; // remaining time
SetSpecialItemData(pItem,result);
result nExpirationTime; // expiration date in unix time
}
}

m_bIsChicken = V3_CheckExistEvent(50, 1);
//result

result
foreach_stlmap_nolock(itr, PremiumList)
{
auto pPremiumData = itr->second;
result PremiumType PremiumTime;
}

result

result


//Esland 3 moradon 5
//karus elmorad karuseslant humaneslant moradon
#if (__VERSION >= 1950) // Military Camp // genie
result KarusBaseMilitaryCampCount : 0);
result ElmoradBaseMilitaryCampCount : 0);
result KarusEslantMilitaryCampCount : 0);
result ElmoradEslantMilitaryCampCount : 0);
result MoradonMilitaryCampCount);

result #endif
#if (__VERSION >= 2010) // V2 ise gerekli bilgileri de ekle
//Rebirth Level
result
// Achieve || Rebirth Stats by Terry
result
result #endif

SendCompressed(&result);

g_pMain->AddCharacterName(this);

if (g_pMain->isWarOpen())
g_pMain->LunarGoldShells(this);

SetZoneAbilityChange(GetZoneID());
Send2AI_UserUpdateInfo(true);

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Genie ile ilgili olan kısmını açıklayayım. Aynı olan Minimap uif i için de geçerli. Oyunda böyle 2/3 uif var ve düzenlediğinde ekranda maalesef görünmüyor. Eğer görünsün istersen haritayı bir defa aç kapa yap. M ile açılan büyük haritayı. Ben de Usko clienti editlerken denkgeldim ve bu yüzden uif i değil de dxt yi editledim :) Zor oldu ama ne M ye basıp harita açıp kapamaya gerek kalıyor ne de başka soruna. M ye basarım her relogtan sonra sorun yok dersen direk uif editle. Ama illaki kusursuz olsun dersen o butonların çekildiği dxt yi editle.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

ben bir kaç gündür uğraşıyorum uif ile ancak anladıgım kadarıyla buttonları aktif etmek için uif editlemem gerekiyor çünkü bi fark gördm genie ayarlarının yapıldıgı buton normal buton konumunda stop ve start butonları ise check button konumunda onları normal button konumuna getirince buttonlar aktif oluyor ancak görüntü ortadan kalkıyor bu sefer dxt editlemek butonları aktif hale getirir mi bilmiyorum ama denicem.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...