Jump to content
Araştır
  • Diğer seçenekler ...
Sonuçları bul ...
Sonuçları bul ...
we1982

Client source bağlantı kontrolü ?

Önerilen Mesajlar

merhaba değerli arkadaşlar..

bir sorum olacaktı.. Userlerin oyuna bağlı olup olmadığının kontrolü files tarafından nasıl bir kontrol mekanizması ile çalışmaktadır. Yani oyuncu id pass yasdıktan sonra sürekli olarak oyunda olduğunun kontrolünü sağlayan bölüm yada kod source içinde nere ile alakalıdır...

Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Admin

WIZ_SPEEDHACK_CHECK diye bir paket var bunu belli bir aralıklarla Client gönderiyor.
Bunun dışında DLL ile yine belli bir aralıklarla giden paketler oluşturuyorlar.
Bu paketleri kendilerine göre şifreliyor veyahut genel kullanılan şifreleme sistemlerini kullanıyorlar.
GameServer tarafında bir kontrol var sadece onda ise DEBUG kontrolü koyulmuş çoğu kişi Server açtığı halde onun çalışmadığından bir haber ve öylece Server açıyor.
Bu kontrol Client tarafından gelen paket süresini hesaplıyor.
Örnek verelim WIZ_SPEEDHACK_CHECK paketi 5 saniyede bir geliyor ise en son paketin geldiği süreyi bir değişkene atamış ve o değişken sayesinde 5 saniyeden daha sonra paket gelmez ise bağlantıyı kapatıyor.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

WIZ_SPEEDHACK_CHECK paketi clientin neresinde bulabilirim?
-- mesaja ek olarak --
@ OzkanOzdemir hocam gelen client tyarafından gelen paketlerin belli aralıklar dışında gelmesini engellemek için nasıl bir kod lazım yardımcı olabilirmisin-?

mesela,

pkt gelme süresi=5sn -----sorun yok
pkt gelme süresi>5sn den huızlı ise disconnet et gibi bunu kod ile nasıl yapabilirim?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...