donz05 30 #1 Oluşturuldu: Ağustos 1, 2017 -ts liyken moblarin vurmasi -mage nin dondurma skilleri islememesi bilizzard gibi -priestin uyutma skili -chaos silahlarin patlamasi bu konular hakkinda bilgisi olan arkadaslar varmi var ise nasil fix leriz bunlari yada en azindan nereye mudahale edicegimizi soyleseniz yine yeterli olur kendimizce biseyler yapmaya calisiyoruz sizlerde lutfen yardimlarinizi esirgemeyin yardimci olan olmaya calisan herkese simdiden tesekkurler... Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
PENTAGRAM 926 #2 Ağustos 1, 2017 tarihinde gönderildi 1. bug için ai servera playerin tsli olduğunu iletmen ve findenemy fonksiyonunda tsli olan playerleri kontrol ederek pas geçmen gerekiyor.2. bug için yeni versiyonlarda dondurma skillerinin buff typesi değişti diye biliyorum. ondan kaynaklı olabilir3. olay için yine ai servera player uyutma skillini attığında süresi ile beraber uyutma paketi iletmen ve npc statesini npc_sleeping olarak değiştirmen gerekiyor.4. olay için ise, chaos itemlerinin base idlerine bir şekilde skill ataması yaparak belirli oranlarda tetiklenmesini sağlamalısın.kolay gelsin. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
donz05 30 #3 Konu Sahibi Ağustos 1, 2017 tarihinde gönderildi sonuc itibariyle hepsi source kaynakli bizim bittigimiz an 🙂 bunlari ucretli olarak yapabilecek varmidir forumda? Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
nxwile 181 #4 Ağustos 2, 2017 tarihinde gönderildi Alıntısonuc itibariyle hepsi source kaynakli bizim bittigimiz an :) bunlari ucretli olarak yapabilecek varmidir forumda? En tehlikeli cevabı vermissin '' Ücretli '' sana şimdi 70054 tane adam cıkıp ben yaparım dicek . Ama öncelikle sunu bilmelisin ki Dostum eksikler o kadar değil üst versionlarda tabi elinizdeki projeyi bilmiyorum ama gercekten eksikler sadece öyle 4 5 tane kadar olsa :) *** Para Karsılığı Bir Şey Yaptırma Derim *** 4 Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
donz05 30 #5 Konu Sahibi Ağustos 2, 2017 tarihinde gönderildi biliyorum usta ko.f.. tan geldim buraya bana sadece bunlar lazim kimsede kolay kolay yardimci olmaz bu konularda onu bildigim icin boyle yazdim baska bi imkanim yok sonucta yazilimci degilim sirayla kodlari alip ucreti odeyebilirim tabi delikanli biri cikip kod vermezse yardimci olmazsa Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
Seris 6 #6 Ağustos 2, 2017 tarihinde gönderildi Alıntı 4. olay için ise, chaos itemlerinin base idlerine bir şekilde skill ataması yaparak belirli oranlarda tetiklenmesini sağlamalısın. @ PENTAGRAM Hocam bu işlemler hangi void de oluyor söylebilirmisiniz ? Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
PENTAGRAM 926 #7 Ağustos 3, 2017 tarihinde gönderildi Alıntı@ PENTAGRAM Hocam bu işlemler hangi void de oluyor söylebilirmisiniz ? Aşağıdaki iki fonksiyon saldırıya uğradınızda veya rakibe hasar verdiğinizde otomatik tetiklenerek üzerinizdeki chaos eşyalarının/tetiklenebilir eşyaların büyü tetiklemesini yapar. CPlayer = CUser // SALDIRI void CPlayer::OnAttack(Unit * pTarget, AttackType attackType) { if (!pTarget->isPlayer() || attackType == AttackTypeMagic) return; // Trigger weapon procs for the attacker on attack // Sağ ve sol el static const uint8 itemSlots[] = { RIGHTHAND, LEFTHAND }; foreach_array (i, itemSlots) { // If we hit an applicable weapon, don't try proc'ing the other weapon. // It is only ever meant to proc on the dominant weapon. if (TriggerProcItem(itemSlots, pTarget, TriggerTypeAttack)) break; } } // Kullanıcı saldırı aldığında void CPlayer::OnDefend(Unit * pAttacker, AttackType attackType) { if (!pAttacker->isPlayer()) return; // Trigger defensive procs for the defender when being attacked // Sol küpe, sağ küpe ve sol el (kalkan) static const uint8 itemSlots[] = { LEFTHAND ,RIGHTEAR, LEFTEAR }; foreach_array (i, itemSlots) TriggerProcItem(itemSlots, pAttacker, TriggerTypeDefend); } Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
CerfiN 68 #8 Ağustos 3, 2017 tarihinde gönderildi -ts liyken moblarin vurmasi -- NPCler le ilgili herşey AI de dönüyor-mage nin dondurma skilleri islememesi bilizzard gibi-- Üst versiyonları bilemem ama MagicInstanse'den o skillerin typeına göre bakarak birşeyler yapabilirsin.-priestin uyutma skili--Karakter skili basacak, canavar belirli bir süre uyuyacak ve bunu etraftaki herkes görecek. AI ve gameserver ile alakalı olması lazım bende henüz bakmadın ona.Ücret mücret uğraşma eğer acelen yoksa ve hobi için bakıyorsan kendin birşeyler yapmaya çalış. Sıkıştığın yerlerde illa ki birilerine sorarsın ama hazır alırsan herşeyi tıkanır kalırsın her sorunda. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
donz05 30 #9 Konu Sahibi Ağustos 3, 2017 tarihinde gönderildi aynen cerfin valla oynamaktan çok uğraşmak hoşuma gidiyor sıkılmadan haftalardır questler upgrade ayarları vs uğraşıyorum ama dikkatimi çekti bu 3 4 sorunu canı gönülden yapıp full paylaşan görmedim hatta tam anlamıyla yapan varmı yine şüpheliyim ne ts ymiş arkadaş hele mage dondurması sanki ayrı dünyalar bunlar belki 2 satır koda bakıyor ama yok ardakaş her paylaşımda eksik olanlar bunlar Pentagram hocam eline sağlık paylaşımın harika çoğu kişiye yol gösterir bende denicem ama yapamıcam büyük ihtimal :) Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
asilkan 4 #10 Ağustos 4, 2017 tarihinde gönderildi -ts liyken moblarin vurmasi SORUNUNU DAHA DETAYLI ANLATIRMISIN RİCA ETSEM Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
OzkanOzdemir 1.560 Admin #11 Ağustos 4, 2017 tarihinde gönderildi Alıntı-ts liyken moblarin vurmasi SORUNUNU DAHA DETAYLI ANLATIRMISIN RİCA ETSEM GameServer tarafına sen ts bastığında statechange olarak kaydediliyordu öyle hatırlıyorum değilse bir bool ile de yapabilirsin. Karakterin tsli olduğunu ekliyorsun (basit olarak anlatacağım.) bool isTransformation; gibisinden bir değeri atıyorsun. GameServer tarafında ts bastığında eğer ts basabilecek durumdaysa istisnaları yani kontrolleri sağladığında bool değeri true yapıyorsun. Eğer ki AIServer kullanıyorsan GameServer ile birleştirmediysen bunu packet ile AIServera bildiriyorsun. Bu karakter artık tsli diye örnek söyle; Packet result(AI_TS_OPCODE); result Send_AIServer(&result); AIServer gelen packete bakıyor senin karakter bilgilerine tsli olup olmadığını ekliyor yani true false ne geldiyse onu gerçekleştiriyor. FindEnemy fonksiyonu ise bazı agressive unitler üzerinde çalıştırılıyor. Peki ne demek isminden de anlaşılacağı üzere düşman bul demek. Aggressive olmayan nedir onu da açıklayayım örneği worma dalmadığın sürece dalmaz ama kecoon, bulcan, uruk hai gibi monsterların yanında dur yada yanından geç sana durduk yere attack yaparlar. FinyEnemy fonksiyonu onlar için çalıştırılıyor. FindEnemy fonksiyonu içerisinde seni yanından geçerken algıladığında yani seni düşman olarak seçtiği yerde pTarget bölümüne şu kontrolü ekleyeceksiniz. if (pTarget != nullptr && pTarget->isPlayer() && pTarget->isTransformation()) return; Buraya kadardı işte aggressive monsterlar artık tsli kullanıcılara attack yapmayacak. Kaba taslak anlatmaya çalıştım umarım anlamışsındır. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
YNG 55 #12 Ağustos 4, 2017 tarihinde gönderildi AlıntıGameServer tarafına sen ts bastığında statechange olarak kaydediliyordu öyle hatırlıyorum değilse bir bool ile de yapabilirsin. Karakterin tsli olduğunu ekliyorsun (basit olarak anlatacağım.) bool isTransformation; gibisinden bir değeri atıyorsun. GameServer tarafında ts bastığında eğer ts basabilecek durumdaysa istisnaları yani kontrolleri sağladığında bool değeri true yapıyorsun. Eğer ki AIServer kullanıyorsan GameServer ile birleştirmediysen bunu packet ile AIServera bildiriyorsun. Bu karakter artık tsli diye örnek söyle; Packet result(AI_TS_OPCODE); result Send_AIServer(&result); AIServer gelen packete bakıyor senin karakter bilgilerine tsli olup olmadığını ekliyor yani true false ne geldiyse onu gerçekleştiriyor. FindEnemy fonksiyonu ise bazı agressive unitler üzerinde çalıştırılıyor. Peki ne demek isminden de anlaşılacağı üzere düşman bul demek. Aggressive olmayan nedir onu da açıklayayım örneği worma dalmadığın sürece dalmaz ama kecoon, bulcan, uruk hai gibi monsterların yanında dur yada yanından geç sana durduk yere attack yaparlar. FinyEnemy fonksiyonu onlar için çalıştırılıyor. FindEnemy fonksiyonu içerisinde seni yanından geçerken algıladığında yani seni düşman olarak seçtiği yerde pTarget bölümüne şu kontrolü ekleyeceksiniz. if (pTarget != nullptr && pTarget->isPlayer() && pTarget->isTransformation()) return; Buraya kadardı işte aggressive monsterlar artık tsli kullanıcılara attack yapmayacak. Kaba taslak anlatmaya çalıştım umarım anlamışsındır. Öncelikle Selam OzkanOzdemir Katılıyorum Ben MoveProcess Üzerinde TS bilgisini AIServer Güncelleştiriyorum Sonra CanAtack işlev Verdim Unit.cpp den Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
mematim 3 #13 Eylül 4, 2017 tarihinde gönderildi selam arkadaşlar bende su -ts liyken moblarin vurmasi sorununu çözemedim sourceden 1975 versiyonunda daha geniş anlamda anlatırmısınız şu sistemi Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
YNG 55 #14 Eylül 4, 2017 tarihinde gönderildi Alıntıselam arkadaşlar bende su -ts liyken moblarin vurmasi sorununu çözemedim sourceden 1975 versiyonunda daha geniş anlamda anlatırmısınız şu sistemi ----------------------------------------------------- AlıntıGameServer tarafına sen ts bastığında statechange olarak kaydediliyordu öyle hatırlıyorum değilse bir bool ile de yapabilirsin. Karakterin tsli olduğunu ekliyorsun (basit olarak anlatacağım.) bool isTransformation; gibisinden bir değeri atıyorsun. GameServer tarafında ts bastığında eğer ts basabilecek durumdaysa istisnaları yani kontrolleri sağladığında bool değeri true yapıyorsun. Eğer ki AIServer kullanıyorsan GameServer ile birleştirmediysen bunu packet ile AIServera bildiriyorsun. Bu karakter artık tsli diye örnek söyle; Packet result(AI_TS_OPCODE); result Send_AIServer(&result); AIServer gelen packete bakıyor senin karakter bilgilerine tsli olup olmadığını ekliyor yani true false ne geldiyse onu gerçekleştiriyor. FindEnemy fonksiyonu ise bazı agressive unitler üzerinde çalıştırılıyor. Peki ne demek isminden de anlaşılacağı üzere düşman bul demek. Aggressive olmayan nedir onu da açıklayayım örneği worma dalmadığın sürece dalmaz ama kecoon, bulcan, uruk hai gibi monsterların yanında dur yada yanından geç sana durduk yere attack yaparlar. FinyEnemy fonksiyonu onlar için çalıştırılıyor. FindEnemy fonksiyonu içerisinde seni yanından geçerken algıladığında yani seni düşman olarak seçtiği yerde pTarget bölümüne şu kontrolü ekleyeceksiniz. if (pTarget != nullptr && pTarget->isPlayer() && pTarget->isTransformation()) return; Buraya kadardı işte aggressive monsterlar artık tsli kullanıcılara attack yapmayacak. Kaba taslak anlatmaya çalıştım umarım anlamışsındır. --------------------------------------------------- AlıntıÖncelikle Selam OzkanOzdemir Katılıyorum Ben MoveProcess Üzerinde TS bilgisini AIServer Güncelleştiriyorum Sonra CanAtack işlev Verdim Unit.cpp den Daha nasıl anlatmamızı istiyorsun @ OzkanOzdemir @ YNG (Ben) ikimizde nasıl yapılacağını anlattık illa kod şeklin demi yapalım biraz uğraşsan sende yaparsın Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş