Jump to content
Araştır
  • Diğer seçenekler ...
Sonuçları bul ...
Sonuçları bul ...
Maxim

Kopya ama Alisilmisin disinda bir KO ( Fikir asamasinda )

Önerilen Mesajlar

Merhaba arkadaslar kafam da suan icin hemen hemen oturmus bir dusunce var.
Aklim daki fikrin cogunu buraya yazacagim, begenen olursa kendisi de yapabilir veya birlikte de yapabiliriz

Su an oyun dunyasindaki en populer oyun turu Battle Royal dir.
Ben de yillardir ayni seyleri isitip isitip onumuze koyan bir yapiya her zaman karsi olmusumdur .Dun Mgame bunu yaparken, bugun ise piyasadaki pvp lerin hepsinin yapmasi komik oluyor.



Oyunun ana temasi BATTLE ROYALE olacak, bu sebeple
1. İlk sorum ve en kritigi , piyasa da paylasim daki dosyalarin kac usere kadar patlamadan calisir 100-200-300.?
3.BR mantigindaki daralan alan , gaz sistemini yapacak bilgiye sahip olmadigim icin daha once hazirladigim haritalari oyuncu sayisina gore aktif etmeyi dusunuyorum
Ornegin 100 kisiyi 100X100 luk harita ile oyuna baslatip 70 kalinca 50x50 lik bir haritaya isinlanma gibi bir dusunce var.
4.Herkes bir birine dusman olacagi icin Arenayi kopyalamam veya onun ayarlarini bir haritaya aktarmam gerekiyor.
5.Oyun haritasin da Trade ,Merchant , Parti kurma veya bozma islemleri kapatilacak.
6.Sistemi kurup oynanabilir hale getirebilirsem , cogaltma islemi yapilacak (2v2_4v4_8v8)
7. Tam anlamiyla BR olmasi ve karakter dengesi icin Skill sistemini moduler bir hale getirmeyi dusunuyorum (Pot gibi herkesin her kullanabilecegi, hepsi olmasada oldugu kadari )
8.Oyun tamamen BR den ibaret olacak , PK server mantingdaki surekli Pk atma fikri , BR ile farkli ve cok daha Zengin bir hale gelecek .
Kafamdaki projenin kabaca hali boyle yazdiklarimi ana fikir sayarak siz de olusturabilirsiniz , veya birlikten kuvvet dogar deyip ortaklasa da yapabiliriz.
Buraya bu sebeple konu aciyorum, kafam daki fikrin tek kisi tarafindan sonuca ulasmasi ciddi zaman alacak.
İlgilenen arkadaslar var ise iletisime gecebilirler.
Yazilim bilgimi merak eden olursa az biraz c# biliyorum desem yeter herhal de ,onu da unity de ogrendim , bu fikir olmazsa zaten Unity uzerin den 2D oyun yapacagim oda aklim da :D
Herkese iyi gunler.

Konu yanlis yer de ise tasirsaniz sevnirim.Telefon dan yazdigim icin yazimda hatalar olabilir .

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Admin

Oyunu tam olarak bilmiyorum ne nedir diye düzgünce anlatım yaparsan yapamayacağımız şey yok.

Mesela tek anladığım noktadan örnek vereyim, haritayı daraltma olarak anlatmışsın. Örnek verecek olursak 1024 x 1024 harita olacak ve bu belirli zamanlarda küçülecek. Küçüldüğü sırada etraftaki kişilere o alan içerisini belirten bir görsellik sunulacak ve o alan dışında kalan kullanıcılar öldürülecek.

Bu dediğini yapabiliriz harita değiştirmeye gerek kalmadan. Örnek vereyim 1024 x 1024 haritayı her dakika da bir 8 x 8 olarak küçülteceksin. Bir süre sonra oluşacak koordinat sınırı atıyorum 768 x 768 olacak. Haritanın orta noktasını baz alacaksın.

Bunun hesaplaması da söyle oluyor.

Harita Boyutu = 1024;
Haritanın orta noktası = 1024 / 2 = 512;
Haritanın bir süre sonra küçülme boyutu = 768;
Küçülmüş haritanın orta noktası = 768 / 2 = 384;
Minimum gidilecek X koordinat = 512 - 384 = 128;
Maximum gidilecek X koordinat = 512 + 384 = 896;

Bu da demek oluyor ki 128, 128 ve 896, 896 koordinatları arasından sonra geçiş sağlanmayacak. Server tarafından bunu paket ile gönderirsin her harita boyutu küçüldüğünde ve ona göre Client tarafında Move işleminde kontrol yaparsın. Eğer ki yürüdüğünde gideceği koordinat bunlar dışına çıkıyorsa karakterin Move işlemini gerçekleştirmezsin olduğu yerde durur bildiğin Collision görevi gösterirsin.

Anlayacağın yapılmayacak şey yok istersen oyunun temasını komple değiştirebilirsin sadece gerekli olan bilgi ve zaman.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Alıntı
Merhaba arkadaslar kafam da suan icin hemen hemen oturmus bir dusunce var.
Aklim daki fikrin cogunu buraya yazacagim, begenen olursa kendisi de yapabilir veya birlikte de yapabiliriz

Su an oyun dunyasindaki en populer oyun turu Battle Royal dir.
Ben de yillardir ayni seyleri isitip isitip onumuze koyan bir yapiya her zaman karsi olmusumdur .Dun Mgame bunu yaparken, bugun ise piyasadaki pvp lerin hepsinin yapmasi komik oluyor.



Oyunun ana temasi BATTLE ROYALE olacak, bu sebeple
1. İlk sorum ve en kritigi , piyasa da paylasim daki dosyalarin kac usere kadar patlamadan calisir 100-200-300.?
3.BR mantigindaki daralan alan , gaz sistemini yapacak bilgiye sahip olmadigim icin daha once hazirladigim haritalari oyuncu sayisina gore aktif etmeyi dusunuyorum
Ornegin 100 kisiyi 100X100 luk harita ile oyuna baslatip 70 kalinca 50x50 lik bir haritaya isinlanma gibi bir dusunce var.
4.Herkes bir birine dusman olacagi icin Arenayi kopyalamam veya onun ayarlarini bir haritaya aktarmam gerekiyor.
5.Oyun haritasin da Trade ,Merchant , Parti kurma veya bozma islemleri kapatilacak.
6.Sistemi kurup oynanabilir hale getirebilirsem , cogaltma islemi yapilacak (2v2_4v4_8v8)
7. Tam anlamiyla BR olmasi ve karakter dengesi icin Skill sistemini moduler bir hale getirmeyi dusunuyorum (Pot gibi herkesin her kullanabilecegi, hepsi olmasada oldugu kadari )
8.Oyun tamamen BR den ibaret olacak , PK server mantingdaki surekli Pk atma fikri , BR ile farkli ve cok daha Zengin bir hale gelecek .
Kafamdaki projenin kabaca hali boyle yazdiklarimi ana fikir sayarak siz de olusturabilirsiniz , veya birlikten kuvvet dogar deyip ortaklasa da yapabiliriz.
Buraya bu sebeple konu aciyorum, kafam daki fikrin tek kisi tarafindan sonuca ulasmasi ciddi zaman alacak.
İlgilenen arkadaslar var ise iletisime gecebilirler.
Yazilim bilgimi merak eden olursa az biraz c# biliyorum desem yeter herhal de ,onu da unity de ogrendim , bu fikir olmazsa zaten Unity uzerin den 2D oyun yapacagim oda aklim da :D
Herkese iyi gunler.

Konu yanlis yer de ise tasirsaniz sevnirim.Telefon dan yazdigim icin yazimda hatalar olabilir .


İyi güzel hoş ama böyle yapıldığında(skiller üzerinde, haritalar üzerinde ve oyunun genel olarak oturduğu temeller üzerinde değişimler) oyun artık Knight Online olmaktan çıkıyor. Dolayısı ile bu tarzda oyun isteyenler zaten farklı oyunlarda bulunan bu konsepte dahil olabiliyorken var olan bir oyunu bu denli değiştirmek açıkçası bana pek mantıklı gelmedi. Yine de saygı duymak lazım. Yapıldığında belki şuanki benim düşündüğümden çok farklı bir şey ortaya çıkacak ve sevilecektir, orasını şimdiden kestirmek zor.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Alıntı
...

Oncelikle cevap icin tesekkur ederim, dediginiz gibi yapilmayacak sey yok , benim de amacim bir gun dusundugum , hayal ettigim herseyi sonuca ulastirabilecek bilgiye erismek.


Alıntı
.

Oncelikle Yorumun icin tesekkur ederim.
Knight Online denilen oyun da amac PK dir, yani soyle anlatayim, mmorpg dunyasinin baslarin da adi gecen ve bugune kadar makyajlanmayi saymassak degismeyen bir oyundan bahsediyoruz.ROFD ile gelen Ardream da o zaman da asaslar Shard ROL vb itemleri takiyorken suan dada durum ayni, peki 12 senede degismeyen sey neden oynaniyor .?
Cunku oyunun karakter kontrolu size herseyi yapmaniza imkan veriyor.Oyun daki CLan sistemi bile en cok degisen seylerin basinda ama halen gunumuze gore eski kalkmakta.
Cunku oyun tamamen PK-Merchant uzerine kurulu
Uskoyu baz alirsak 2004 den beri Pk ile NP kasiliyor , NP ile de hic bir kazanc saglanamiyor.
Peki oyuncular neden halen oynuyor .? Karakter kontrollerini ve Skill combo sistemini bozmadan yapacagin her islem oyuncu icin sorun teskil etmez.
Benim dusuncelerim ise daima bu yapinin ustun de yukseliyor.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Güzel bir düşünce. Özellikle Knight Online ile büyümüş insanlar olarak yerini başka hiçbir oyunla dolduramıyoruz. Bu söylediğin tarzda Knight Online tabanlı (Knight Online combo ve yönlendirmeleri değiştirilmeden) bir oyun yapmak gerçekten şahane olur. Knight oyuncuları hem alışılagelmiş Knight'ın dışına çıkacak hem de bunları en sevdiği oyunun combolarıyla oynayacak. Böyle bir projenin zevkli bir oyun tecrübesi yaşatacağını düşünüyorum. En kısa sürede hayata geçirilmesi dileğiyle, başarılar :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bizim ko alemi değişikliği sevmez. nerede user çoksa orada oynar. emeğe , değişikliğe hiç bir zaman saygı göstermez , şans vermez.
dolayısıyla , hedef kitle şuan hali hazırda knight online oynayan kitleyse tutmama olasılığı çok yüksek.ancak başka başka insanları da bu yeni forma alıştırırım dersen bence olabilir.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Alıntı

Bence KO'ya gelmesin abi Battle Royale ya her oyuna getiriyolar ve oyunlar önceki verdiği zevki vermiyor.

 


Usko da tam manyak yapan etkilenmesi.. hiç hoşuma gitmedi bana zevk olarak gelmedi gereksiz..

Koreko unpack etmeyi çalışıyom hatası alıyom bi çözüm bulamadım..

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...