CENGLYY 163 #1 Oluşturuldu: Temmuz 24, 2017 1886 ve üstü 21xx arası bilinen düpeleri yorum olarak yazsak ve bir liste oluştursak , bu şekilde az da olsa önüne geçebiliriz Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
kosp51 8 #2 Temmuz 25, 2017 tarihinde gönderildi Dupe uzun zamandır yok sadece bazı sistem açıklarından yararlanılarak yapılan buglar var. Örnek vermek gerekirse charını soyduktan veya soyulduktan sonra itemlerin gelsin diye ticket atıyorsun. Itemler sana letter'dan geliyor ve sende istediğin herhangi bir serverdan itemleri çekiyorsun. Tabi bu sistem açığı artık yok. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
OzkanOzdemir 1.560 Admin #3 Temmuz 25, 2017 tarihinde gönderildi Ben sana en basit örneğini vereyim source dosyalarında yazdığınız _ITEM_DATA * pItem = GetItem(i); if (pItem->isDuplicated()) return; sistem çalışmıyor yani Duplicated() item diye bir olay yok dosyalarda en başta array içine atıyor ama kontrol fonksiyonuna geldiğinde daha fonksiyonun başında return false; döndürüyor ve bunu kimse görmüyor dosyalarda yok öyle bir sistem ki her user girdiğinde boşu boşuna rame yükleniyor hadi buda kıyağım olsun. 😄 4 Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
Splash 1 #4 Temmuz 30, 2017 tarihinde gönderildi AlıntıBen sana en basit örneğini vereyim source dosyalarında yazdığınız _ITEM_DATA * pItem = GetItem(i); if (pItem->isDuplicated()) return; sistem çalışmıyor yani Duplicated() item diye bir olay yok dosyalarda en başta array içine atıyor ama kontrol fonksiyonuna geldiğinde daha fonksiyonun başında return false; döndürüyor ve bunu kimse görmüyor dosyalarda yok öyle bir sistem ki her user girdiğinde boşu boşuna rame yükleniyor hadi buda kıyağım olsun. :D AKUMA 'nın yaptıgı şeylerden ne bekliyorsun :D Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
NieDieBu 4 #5 Eylül 3, 2017 tarihinde gönderildi AlıntıBen sana en basit örneğini vereyim source dosyalarında yazdığınız _ITEM_DATA * pItem = GetItem(i); if (pItem->isDuplicated()) return; sistem çalışmıyor yani Duplicated() item diye bir olay yok dosyalarda en başta array içine atıyor ama kontrol fonksiyonuna geldiğinde daha fonksiyonun başında return false; döndürüyor ve bunu kimse görmüyor dosyalarda yok öyle bir sistem ki her user girdiğinde boşu boşuna rame yükleniyor hadi buda kıyağım olsun. :D bu dediğin olayı nasıl kapatabiliriz tam anlamadım :D acıkcası üstad Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
goto566 39 #6 Eylül 3, 2017 tarihinde gönderildi Alıntıbu dediğin olayı nasıl kapatabiliriz tam anlamadım :D acıkcası üstad Loaduserdata fonksiyonunda g_pMain->AddUserItem(nItemID, nSerialNum); bunu silersin yada yorum satırı yaparsın rame yazmaz. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
NieDieBu 4 #7 Eylül 3, 2017 tarihinde gönderildi AlıntıLoaduserdata fonksiyonunda g_pMain->AddUserItem(nItemID, nSerialNum); bunu silersin yada yorum satırı yaparsın rame yazmaz. sourcedenmi databaseden mi ? Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
goto566 39 #8 Eylül 3, 2017 tarihinde gönderildi Srcden. DbAgent.cpp içerisinde Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
NieDieBu 4 #9 Eylül 3, 2017 tarihinde gönderildi AlıntıSrcden. DbAgent.cpp içerisinde teşekkür ederim bilgi için Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
goto566 39 #10 Eylül 3, 2017 tarihinde gönderildi LoadWarehouseData ve loadvipdata fonklarındada var tabi. oralardanda silersin. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
Terry 19 #11 Eylül 7, 2017 tarihinde gönderildi Twostars dosyalarında setstatbufflarda = var += yapıcaksın, removestatıda -=.Aklıma geldikçe yazarım. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
mrssatanistic 1 #12 Eylül 10, 2017 tarihinde gönderildi AlıntıTwostars dosyalarında setstatbufflarda = var += yapıcaksın, removestatıda -=. Aklıma geldikçe yazarım. o hangi kısım oluyor hocam Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş