Jump to content
Araştır
  • Diğer seçenekler ...
Sonuçları bul ...
Sonuçları bul ...
CENGLYY

1886 Üstü Bilinen Düpeler

Önerilen Mesajlar

1886 ve üstü 21xx arası bilinen düpeleri yorum olarak yazsak ve bir liste oluştursak , bu şekilde az da olsa önüne geçebiliriz

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Dupe uzun zamandır yok sadece bazı sistem açıklarından yararlanılarak yapılan buglar var. Örnek vermek gerekirse charını soyduktan veya soyulduktan sonra itemlerin gelsin diye ticket atıyorsun. Itemler sana letter'dan geliyor ve sende istediğin herhangi bir serverdan itemleri çekiyorsun. Tabi bu sistem açığı artık yok.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Admin

Ben sana en basit örneğini vereyim source dosyalarında yazdığınız

_ITEM_DATA * pItem = GetItem(i);
if (pItem->isDuplicated())
return;

sistem çalışmıyor yani Duplicated() item diye bir olay yok dosyalarda en başta array içine atıyor ama kontrol fonksiyonuna geldiğinde daha fonksiyonun başında return false; döndürüyor ve bunu kimse görmüyor dosyalarda yok öyle bir sistem ki her user girdiğinde boşu boşuna rame yükleniyor hadi buda kıyağım olsun. 😄

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Alıntı
Ben sana en basit örneğini vereyim source dosyalarında yazdığınız

_ITEM_DATA * pItem = GetItem(i);
if (pItem->isDuplicated())
return;

sistem çalışmıyor yani Duplicated() item diye bir olay yok dosyalarda en başta array içine atıyor ama kontrol fonksiyonuna geldiğinde daha fonksiyonun başında return false; döndürüyor ve bunu kimse görmüyor dosyalarda yok öyle bir sistem ki her user girdiğinde boşu boşuna rame yükleniyor hadi buda kıyağım olsun. :D


AKUMA 'nın yaptıgı şeylerden ne bekliyorsun :D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Alıntı
Ben sana en basit örneğini vereyim source dosyalarında yazdığınız

_ITEM_DATA * pItem = GetItem(i);
if (pItem->isDuplicated())
return;

sistem çalışmıyor yani Duplicated() item diye bir olay yok dosyalarda en başta array içine atıyor ama kontrol fonksiyonuna geldiğinde daha fonksiyonun başında return false; döndürüyor ve bunu kimse görmüyor dosyalarda yok öyle bir sistem ki her user girdiğinde boşu boşuna rame yükleniyor hadi buda kıyağım olsun. :D


bu dediğin olayı nasıl kapatabiliriz tam anlamadım :D acıkcası üstad

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Alıntı
bu dediğin olayı nasıl kapatabiliriz tam anlamadım :D acıkcası üstad


Loaduserdata fonksiyonunda
g_pMain->AddUserItem(nItemID, nSerialNum);
bunu silersin yada yorum satırı yaparsın rame yazmaz.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...