Jump to content
Araştır
  • Diğer seçenekler ...
Sonuçları bul ...
Sonuçları bul ...
byxox

Dll İnject Hk

Önerilen Mesajlar

Arkadaşlar merhabalar

Pıyasada bırcok c++ dll source var. Ben KO exe ye bu dll yi gömüyorum ve birçok hileyi engellemede kullanışlı olmaktadır. Fakat problem şu bazı kötü niyetli arkadaşlar dll yi bypass ederek dll siz exe ile girerek malum programlar ile sh - wh vs açabilmektedirler.

Benim yapmak istediğim şey ben src içerisine bir kontrol mekanizması koyarak exe deki dll aktif çalışmaktamıdır yoksa devre dışı bırakılmış mı yı kontrol etme imkanım varmıdır. Bu konuda yol gösterebılırsenız cok sevınırım

Saygılarımla

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Admin

Tabi ki kontrol edebilirsin ve bunun için türlü türlü yollar izleyebilirsin.
Şuan aklıma gelenleri sayıyorum.

Paket şifrelemesini değiştirebilirsin. Böylelikle senin dll dosyanı bypass ettiklerinde şifreleme orijinal olarak olacağından server ile iletişimi düzgün sağlayamayacaklar ve oyuna giremeyecekler.

Heart beat denilen (kalp atışı) belli aralıklarla Server tarafından Cliente veri gönderirsin bu veriye karşılık veri isteminde bulunursun. Client tarafından senin dll dosyan üzerinden gerekli veriyi gönderdiğinde server ile bağlantının devam ettiğini algılatabilirsin.

Bunun gibi dll dosyası üzerinden türlü türlü olaylar yapabilirsin. TBL şifrelemesini değiştirirsin dll dosyasını bypass ederse dll dosyası TBL şifrelemesini değiştiremeyeceğinden oyuna giriş sağlayamazlar.

Ayrıca şunu unutma yapacağın dll sistemi client taraflı olduğu için (Client Side) yukarıdaki bahsettiğim tüm sistemleri de aşabilirler. %100 koruma sağlayamıyorsun anlayacağın. Bunlarla uğraşmak yerine Server taraflı nasıl engellerim düşüncesiyle hareket edin.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Alıntı

Arkadaşlar merhabalar

Pıyasada bırcok c++ dll source var. Ben KO exe ye bu dll yi gömüyorum ve birçok hileyi engellemede kullanışlı olmaktadır. Fakat problem şu bazı kötü niyetli arkadaşlar dll yi bypass ederek dll siz exe ile girerek malum programlar ile sh - wh vs açabilmektedirler.

Benim yapmak istediğim şey ben src içerisine bir kontrol mekanizması koyarak exe deki dll aktif çalışmaktamıdır yoksa devre dışı bırakılmış mı yı kontrol etme imkanım varmıdır. Bu konuda yol gösterebılırsenız cok sevınırım

Saygılarımla

 


DLL için bir kontrol paketi tanımlayıp, bu paket içerisine dll tarafından zaman ve hardware bazlı bir unique id ekleyip sunucuya gönderebilirsin. Eğer kontrol paketi, sunucuya belirli bir zaman aralığı içerisinde gelmez ise, istemciyi disconnect edersin. Bu şekilde, dll bypass edildiği taktirde, sunucuya paket de gitmeyeceğinden dolayı istemci belirlediğin süre geçince oyundan atılacaktır. Şu anda USKO (xigncode) buna benzer bir sistem kullanmakta.

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bana client tarafından çok server tarafında bu işleri halletmek daha mantıklı geliyor. Client tarafında sanki kontrol bende değilmiş gibi oluyor. Skill, wh, sh gibi mevzularda önlem almak için en mantıklı yol nedir yada source da hangi fonksiyonlara yoğunlaşmak gerekiyor?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Alıntı

Bana client tarafından çok server tarafında bu işleri halletmek daha mantıklı geliyor. Client tarafında sanki kontrol bende değilmiş gibi oluyor. Skill, wh, sh gibi mevzularda önlem almak için en mantıklı yol nedir yada source da hangi fonksiyonlara yoğunlaşmak gerekiyor?

 

 


@ CerfiN, @ byxox , https://www.kodevelopers.com/paylasim/975-betashield-anticheat-c-source-3.html bu konuda yapmış olduğum yorumları okuyarak konu hakkında daha detaylı bilgi alabilirsiniz.

 

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Alıntı

DLL için bir kontrol paketi tanımlayıp, bu paket içerisine dll tarafından zaman ve hardware bazlı bir unique id ekleyip sunucuya gönderebilirsin. Eğer kontrol paketi, sunucuya belirli bir zaman aralığı içerisinde gelmez ise, istemciyi disconnect edersin. Bu şekilde, dll bypass edildiği taktirde, sunucuya paket de gitmeyeceğinden dolayı istemci belirlediğin süre geçince oyundan atılacaktır. Şu anda USKO (xigncode) buna benzer bir sistem kullanmakta.

 


Selam kardeşim

peki kardeşim dll ye ekleyecegım kontrol paketını sunucuda nereye eklemelıyım haberleşmeye yarıyan bölum sourcede tam olarak neresıdır

Birde tanımlayabılecegım örnek bır kontrol paketı bulabılırmıyım acaba

Teşekkurler
-- mesaja ek olarak --

 

 

Alıntı

Bana client tarafından çok server tarafında bu işleri halletmek daha mantıklı geliyor. Client tarafında sanki kontrol bende değilmiş gibi oluyor. Skill, wh, sh gibi mevzularda önlem almak için en mantıklı yol nedir yada source da hangi fonksiyonlara yoğunlaşmak gerekiyor?



Aynen katılıyorum bende sana clıent de yapınca dış kapının dış mandalı ıle ugrasıyoruz gıbı oluyor dedıgın gıbı source de tam nerelerı kontrol etmemız hangı fonksyonlara yogunmasmamız hangı tarz kontroller koymamız konusunda yardım alabılırsen cok daha başarılı oluruz.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...