Jump to content
Araştır
  • Diğer seçenekler ...
Sonuçları bul ...
Sonuçları bul ...
byxox

Skiller Hk

Önerilen Mesajlar

Arkadaşlar merhabalar

Skill efectlerinin görünmesi için sourceyı kurcaladım bıraz

void CUser::ShowEffect(uint32 nSkillID)

{
Packet result(WIZ_EFFECT);
result SendToRegion(&result,nullptr,GetEventRoom());
}


bu şekılde bır bölum var.

birde

bool MagicInstance::ExecuteType3()


burada effect ile ılgılı yerler vardır.

Acaba doğru yere mi bakıyorum vurdugum kişide görünen effectlere bakam bölüm tam neresidir yardımcı olabılırmısınız.

Teşekkurler

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Admin

Kullandığın skill effectlerini client ayarlar bunları ise Skill_Magic_Main_us.tbl içerisinden alır.

Casting,flying, effecting olmak üzere 3 tane skill effect türü vardır.

WIZ_EFFECT paketi ise;
Server tarafından paketin içerisindeki GetID yani SocketID kime aitse onun etrafındakilere fx.tbl içerisindkei EffectID gönderilir. Oyun içerisinde paketi alan kullanıcılar paketin içerisindeki SocketID kullanıcısında EffectID değerine denk gelen effecti görür.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Alıntı
Kullandığın skill effectlerini client ayarlar bunları ise Skill_Magic_Main_us.tbl içerisinden alır.

Casting,flying, effecting olmak üzere 3 tane skill effect türü vardır.

WIZ_EFFECT paketi ise;
Server tarafından paketin içerisindeki GetID yani SocketID kime aitse onun etrafındakilere fx.tbl içerisindkei EffectID gönderilir. Oyun içerisinde paketi alan kullanıcılar paketin içerisindeki SocketID kullanıcısında EffectID değerine denk gelen effecti görür.


Peki tbl ve db de degerler ayni ama skill efekti gorunmuyorsa?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Alıntı
Kullandığın skill effectlerini client ayarlar bunları ise Skill_Magic_Main_us.tbl içerisinden alır.

Casting,flying, effecting olmak üzere 3 tane skill effect türü vardır.

WIZ_EFFECT paketi ise;
Server tarafından paketin içerisindeki GetID yani SocketID kime aitse onun etrafındakilere fx.tbl içerisindkei EffectID gönderilir. Oyun içerisinde paketi alan kullanıcılar paketin içerisindeki SocketID kullanıcısında EffectID değerine denk gelen effecti görür.


kardeşim selam kontrol ettigim yerlerı yazayım tek tek

1- Fx.tbl yı açtım

skill editör ile scream ı actım ve target effect 10124 olduğunu gördum. fx tbl nın ıcerısınden 10124 u buldum ve resımdekı gıbıdır

http://prntscr.com/heoqc4

hemen bir ustunde 10123 olan da rogue nın 62 toz basma skılıymiş. Ben 10124 ün adını üstteki ile değiştirince toz olarak basmya başladı.

2- skıll magıc maın us tbl yı açtım

http://prntscr.com/heos7w

bu sekılde 106802 scream ın kodundan tbl de buldum yerını

sımdı burada 8.sütun bizde görünecek skılleffect : 2601
13.stun ise karşıda görünecek skıll effect : 10124

suankı halı ile 62 scream skılı benım üzerimde görunuyor vurdugum adamda sadece damage yazıyor.

ben 8. sütunu 10124 , 13.stünu ise 2601 yaptıgımda ise benım üzerimde skill görünmuyor karşıda da görünmüyor ama damage yazıyor. tahminim 8. ve 13. stunları kontrol eden sıralamada sorun var dıye dusunuyorum.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

arkadaşlar varmı önerıde bulunabılecek magicınstance.cpp kurcalıyorum acaba scream yada ayak kırma gıbı skıller ıcın tam nereye bakmalıyım

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Misafir
Bu konu kapalıdır ama konuya cevap yazmaya yetkiniz var görünüyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...