byxox 67 #1 Oluşturuldu: Kasım 24, 2017 Arkadaşlar merhabalar Skill efectlerinin görünmesi için sourceyı kurcaladım bıraz void CUser::ShowEffect(uint32 nSkillID) { Packet result(WIZ_EFFECT); result SendToRegion(&result,nullptr,GetEventRoom()); } bu şekılde bır bölum var. birde bool MagicInstance::ExecuteType3() burada effect ile ılgılı yerler vardır. Acaba doğru yere mi bakıyorum vurdugum kişide görünen effectlere bakam bölüm tam neresidir yardımcı olabılırmısınız. Teşekkurler Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
OzkanOzdemir 1.560 Admin #2 Kasım 24, 2017 tarihinde gönderildi Kullandığın skill effectlerini client ayarlar bunları ise Skill_Magic_Main_us.tbl içerisinden alır.Casting,flying, effecting olmak üzere 3 tane skill effect türü vardır.WIZ_EFFECT paketi ise;Server tarafından paketin içerisindeki GetID yani SocketID kime aitse onun etrafındakilere fx.tbl içerisindkei EffectID gönderilir. Oyun içerisinde paketi alan kullanıcılar paketin içerisindeki SocketID kullanıcısında EffectID değerine denk gelen effecti görür. 1 Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
CerfiN 68 #3 Kasım 24, 2017 tarihinde gönderildi AlıntıKullandığın skill effectlerini client ayarlar bunları ise Skill_Magic_Main_us.tbl içerisinden alır. Casting,flying, effecting olmak üzere 3 tane skill effect türü vardır. WIZ_EFFECT paketi ise; Server tarafından paketin içerisindeki GetID yani SocketID kime aitse onun etrafındakilere fx.tbl içerisindkei EffectID gönderilir. Oyun içerisinde paketi alan kullanıcılar paketin içerisindeki SocketID kullanıcısında EffectID değerine denk gelen effecti görür. Peki tbl ve db de degerler ayni ama skill efekti gorunmuyorsa? Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
byxox 67 #4 Konu Sahibi Kasım 24, 2017 tarihinde gönderildi AlıntıKullandığın skill effectlerini client ayarlar bunları ise Skill_Magic_Main_us.tbl içerisinden alır. Casting,flying, effecting olmak üzere 3 tane skill effect türü vardır. WIZ_EFFECT paketi ise; Server tarafından paketin içerisindeki GetID yani SocketID kime aitse onun etrafındakilere fx.tbl içerisindkei EffectID gönderilir. Oyun içerisinde paketi alan kullanıcılar paketin içerisindeki SocketID kullanıcısında EffectID değerine denk gelen effecti görür. kardeşim selam kontrol ettigim yerlerı yazayım tek tek 1- Fx.tbl yı açtım skill editör ile scream ı actım ve target effect 10124 olduğunu gördum. fx tbl nın ıcerısınden 10124 u buldum ve resımdekı gıbıdır http://prntscr.com/heoqc4 hemen bir ustunde 10123 olan da rogue nın 62 toz basma skılıymiş. Ben 10124 ün adını üstteki ile değiştirince toz olarak basmya başladı. 2- skıll magıc maın us tbl yı açtım http://prntscr.com/heos7w bu sekılde 106802 scream ın kodundan tbl de buldum yerını sımdı burada 8.sütun bizde görünecek skılleffect : 2601 13.stun ise karşıda görünecek skıll effect : 10124 suankı halı ile 62 scream skılı benım üzerimde görunuyor vurdugum adamda sadece damage yazıyor. ben 8. sütunu 10124 , 13.stünu ise 2601 yaptıgımda ise benım üzerimde skill görünmuyor karşıda da görünmüyor ama damage yazıyor. tahminim 8. ve 13. stunları kontrol eden sıralamada sorun var dıye dusunuyorum. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
byxox 67 #5 Konu Sahibi Kasım 26, 2017 tarihinde gönderildi arkadaşlar varmı önerıde bulunabılecek magicınstance.cpp kurcalıyorum acaba scream yada ayak kırma gıbı skıller ıcın tam nereye bakmalıyım Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
byxox 67 #6 Konu Sahibi Kasım 29, 2017 tarihinde gönderildi Problem executetype4 den kaynaklıymış teşekkurler arkadaşlar Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş