KODevelopers 443 #1 Oluşturuldu: Ekim 28, 2017 bunu nereye bozdu anlamadım..SendItemMove burdaki hiç ellemedim..void CUser::SendItemMove(uint8 subcommand){ Packet result(WIZ_ITEM_MOVE, uint8(1)); result // If the subcommand is not error, send the stats. if (subcommand != 0) { result } Send(&result);} Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
OzkanOzdemir 1.560 Admin #2 Ekim 28, 2017 tarihinde gönderildi Karakterin üstünde gerçekte item varsa ve şuan gözükmüyorsa WIZ_MYINFO paketinde sorun var demektir. Eğer boş ise dediğin gibi WIZ_ITEM_MOVE paketinde sorun var demektir. Packet result(WIZ_ITEM_MOVE, uint8(1)); if (m_bAttackAmount == 0) m_bAttackAmount = 100; result // If the subcommand is not error, send the stats. if (subcommand != 0) { result } Send(&result); Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
KODevelopers 443 #3 Konu Sahibi Ekim 28, 2017 tarihinde gönderildi @ OzkanOzdemir itemleri var ama üstündekileri takınca cıkınca Oyunda cıkınca geri koyuyor.Log da birşey gelmedi.seni kod verdigimi hatası aldım ancak düzeltim.void CUser::SendItemMove(uint8 subcommand){ Packet result(WIZ_ITEM_MOVE, uint8(1)); if (m_bAttackAmount == 0) m_bAttackAmount = 100; result // If the subcommand is not error, send the stats. if (subcommand != 0) { result } Send(&result);}Yanlız Achive paketini eklemiştim onda bozdum helalde bi bakayim tekrar incelleyim.-- mesaja ek olarak --Burası sıkındı mış.. void CUser::SetUserAbility(bool bSendPacket /*= true*/) Tamamdır sorun düzeltildi.. teşekkürler.. Özkan abi teşekkürler. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş