byxox 67 #1 Oluşturuldu: Ekim 18, 2017 Merhaba arkadaşlar 1- Serverdaki tüm canavarlar , guardlar vs hepsı yürüyerek değil atlayarak hareket edıyor. Başka db lere gırdıgımde moblar yürüyor bunun ıcın tam nereye bakmalıyım yol gosterebılırmısınız 2- elimdeki bazı db lerde cz deki boss sayısı fazla belırlı noktalara bosslar koyulmuş. Databasedeki Monster_ ile baslayan tabloları kendı db me aktardım fakat o bosslar benım cz ye gelmedi db de başka tabloyumu eklemelıyım yardımcı olabılırmısınız tesekkurler Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
PENTAGRAM 921 #2 Ekim 18, 2017 tarihinde gönderildi K_MONSTER - Yaratık özellikleriK_NPC - Npc özellikleriK_NPCPOS - Npc spawn koordinatları, hareket kutusu, path, hareket çeşidi, spawn türüBu üç tabloyu aktarman lazım. 1 Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
byxox 67 #3 Konu Sahibi Ekim 18, 2017 tarihinde gönderildi AlıntıK_MONSTER - Yaratık özellikleri K_NPC - Npc özellikleri K_NPCPOS - Npc spawn koordinatları, hareket kutusu, path, hareket çeşidi, spawn türü Bu üç tabloyu aktarman lazım. Hemen deniyorum teşekkürler. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
byxox 67 #4 Konu Sahibi Ekim 22, 2017 tarihinde gönderildi AlıntıK_MONSTER - Yaratık özellikleri K_NPC - Npc özellikleri K_NPCPOS - Npc spawn koordinatları, hareket kutusu, path, hareket çeşidi, spawn türü Bu üç tabloyu aktarman lazım. merhabalar dedıgın tabloları kontrol ettım ve yenı boss lar yenı konumlar hepsını ekledım problemsız tesekkurler Fakat mesela atros un hareket etme yöntemını degıstıremedım yuruyerek gezınmıyor etrafında atlama yapıyor hangı stunu kontrol etmelıyım acaba tesekkurler Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
CerfiN 67 #5 Ekim 22, 2017 tarihinde gönderildi Eğer source da bi sorun yoksa db k_npc ve k_monster gibi tablolarda ki speed kısımlarında ki değerleri değiştirerek hızlarını ayarlayabilirsin. Eğer source da sorun varsa aipc.cpp deki bazı fonksiyonları elden geçirmen gerek. 1 Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
byxox 67 #6 Konu Sahibi Ekim 22, 2017 tarihinde gönderildi AlıntıEğer source da bi sorun yoksa db k_npc ve k_monster gibi tablolarda ki speed kısımlarında ki değerleri değiştirerek hızlarını ayarlayabilirsin. Eğer source da sorun varsa aipc.cpp deki bazı fonksiyonları elden geçirmen gerek. kardesım selam speed kısımlarındakı degerlerı kontrol ettım sspeed1 2 sspeed2 7 degerler normal gorunuyor npc.cpp dekı fonksyonlara baktım baya detaylı ozellıkle bakabılecegım bır fonksyon varmıdır ona bakayım Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
CerfiN 67 #7 Ekim 23, 2017 tarihinde gönderildi Alıntıkardesım selam speed kısımlarındakı degerlerı kontrol ettım sspeed1 2 sspeed2 7 degerler normal gorunuyor npc.cpp dekı fonksyonlara baktım baya detaylı ozellıkle bakabılecegım bır fonksyon varmıdır ona bakayım Bütün npc monster fonksiyonları npc.cpp de yer alıyor. Tracing, Moving, Attack gibi fonksiyonlara bakarak düzenlemeler yapabilirsin. Örnek olarak SexyKO dosyalarını alabilirsin. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
Anyone 56 #8 Ekim 23, 2017 tarihinde gönderildi AlıntıK_MONSTER - Yaratık özellikleri K_NPC - Npc özellikleri K_NPCPOS - Npc spawn koordinatları, hareket kutusu, path, hareket çeşidi, spawn türü Bu üç tabloyu aktarman lazım. tabloları aktarması biseyi farkettirmez adam diyorki monsterlar sanki atlayarak gidiyor demiş bunun tablo ile baglantısı yok sorun src tarafında SendMoveResult ile alakalı girilen degerleri yanlıs o yuzden mob ların bi anda ısınlanmıs gibi koordinata gidiyo gorunmesi normal. Alıntımerhabalar dedıgın tabloları kontrol ettım ve yenı boss lar yenı konumlar hepsını ekledım problemsız tesekkurler Fakat mesela atros un hareket etme yöntemını degıstıremedım yuruyerek gezınmıyor etrafında atlama yapıyor hangı stunu kontrol etmelıyım acaba tesekkurler src unu ac SendMoveResult olarak arattır yada src icersinde Npc.cpp yi ac altta verdiklerimi arat time_t CNpc::NpcBack() time_t CNpc::NpcMoving() time_t CNpc::NpcTracing() bu paketlerin icersinde SendMoveResult(m_fPrevX, m_fPrevY, m_fPrevZ, (float)m_sSpeed / 1000); benzeri 3 tane yer bulacaksın sendekileri sil yerine verdigimi ekle build al oyuna gir duzeldigini goreceksin. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
PENTAGRAM 921 #9 Ekim 23, 2017 tarihinde gönderildi Alıntıtabloları aktarması biseyi farkettirmez adam diyorki monsterlar sanki atlayarak gidiyor demiş bunun tablo ile baglantısı yok sorun src tarafında SendMoveResult ile alakalı girilen degerleri yanlıs o yuzden mob ların bi anda ısınlanmıs gibi koordinata gidiyo gorunmesi normal. src unu ac SendMoveResult olarak arattır yada src icersinde Npc.cpp yi ac altta verdiklerimi arat time_t CNpc::NpcBack() time_t CNpc::NpcMoving() time_t CNpc::NpcTracing() bu paketlerin icersinde SendMoveResult(m_fPrevX, m_fPrevY, m_fPrevZ, (float)m_sSpeed / 1000); benzeri 3 tane yer bulacaksın sendekileri sil yerine verdigimi ekle build al oyuna gir duzeldigini goreceksin. Postun şu kısmını okumadın galiba? Alıntı elimdeki bazı db lerde cz deki boss sayısı fazla belırlı noktalara bosslar koyulmuş. Databasedeki Monster_ ile baslayan tabloları kendı db me aktardım fakat o bosslar benım cz ye gelmedi db de başka tabloyumu eklemelıyım yardımcı olabılırmısınız Yaş geçince bunama mı başladı? 2 Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
Anyone 56 #10 Ekim 23, 2017 tarihinde gönderildi AlıntıPostun şu kısmını okumadın galiba? Yaş geçince bunama mı başladı? olabilir bunamısımdır ama adamın anlattıgı atros vs sanki atlarayak giriyoer gorunuyos sorununun cozumu budur. hem bunamakta guzeldir bilmedigimiz seyleri bunamıs insanlardan ogrenebiliriz selametle. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
PENTAGRAM 921 #11 Ekim 23, 2017 tarihinde gönderildi Alıntıolabilir bunamısımdır ama adamın anlattıgı atros vs sanki atlarayak giriyoer gorunuyos sorununun cozumu budur. hem bunamakta guzeldir bilmedigimiz seyleri bunamıs insanlardan ogrenebiliriz selametle. Ulan denyo(*afedersiniz, haketti), adam 2 tane soru sormuş, ben 2. sini cevapladım, sen 1.sini cevaplamışsın, bana gelmiş diyorsun "adamın sorduğu şeyin senin verdiğin cevapla alakası yok". Zorla kaşınma arkadaşım, bak geçen sefer de bu yüzden ban yedin, insanı çileden çıkartma. Şu saçma sapan, insanları eleştirerek kendini yüceltmeye çalışmaların, daha da çok seni aşağıya çekiyor farkında değilsin. Herhangi bir konuda, bir daha bu şekilde insanlara sataştığını görmek istemiyorum. Selametle (*!) Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
Anyone 56 #12 Ekim 23, 2017 tarihinde gönderildi AlıntıUlan denyo(*afedersiniz, haketti), adam 2 tane soru sormuş, ben 2. sini cevapladım, sen 1.sini cevaplamışsın, bana gelmiş diyorsun "adamın sorduğu şeyin senin verdiğin cevapla alakası yok". Zorla kaşınma arkadaşım, bak geçen sefer de bu yüzden ban yedin, insanı çileden çıkartma. Şu saçma sapan, insanları eleştirerek kendini yüceltmeye çalışmaların, daha da çok seni aşağıya çekiyor farkında değilsin.Herhangi bir konuda, bir daha bu şekilde insanlara sataştığını görmek istemiyorum.Selametle (*!)Warning, küfür ahead.SpoilerUlan serefiniz siktimin pici sen once uslubuna bak amina soktugumun sersem sikin tohumu senin 7 sulaleni ust uste koyar ustunde horon teperim ibinenin evladi Baba tacizi goren zavalli sizofen 1 Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
byxox 67 #13 Konu Sahibi Ekim 23, 2017 tarihinde gönderildi AlıntıPostun şu kısmını okumadın galiba? Yaş geçince bunama mı başladı? arkadaş cocukca hareketlerde bulunmuş kufur vs hıc yakısmamıs arkadasa heralde yaşı kucuk sende gerekenı yapmssın. Arkadasın dedıklerını npc.cpp ye uyguladım sorun duzeldı emegınıze saglık Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş