Jump to content
Araştır
  • Diğer seçenekler ...
Sonuçları bul ...
Sonuçları bul ...
byxox

Mage 75 skilline işlev kazandırma

Önerilen Mesajlar

merhabalar 75 skılını basıyorum gorsel calısıyor problem yok ama işlevı calısmıyor mesela ben mageye vurunca benım hp gitmıyor nereye bakmam lazım yardımcı olursanız sevınırım

tesekkurler

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Alıntı
void MagicInstance::ReflectDamage(int32 damage, Unit * pTarget)


işlev yazman lazım


teşekkurler kardes verdıgın bılgı ıcın

işlevlerı ekledım söyle yaptım

1- Magicinstance.h ye

void ReflectDamage(int32 damage, Unit * pTarget);

ekledım

2- Magicinstance.cpp'ye

void MagicInstance::ReflectDamage(int32 damage, Unit * pTarget)
{
if (pSkillCaster == nullptr || pTarget == nullptr)
return;

if (damage damage *= -1;

int16 total_resistance_caster = 0;
int32 reflect_damage = 0;

switch (pTarget->m_bReflectArmorType)
{
case FIRE_DAMAGE:
total_resistance_caster = (pSkillCaster->m_sFireR + pSkillCaster->m_bAddFireR) * pTarget->m_bPctFireR / 100;
reflect_damage = ((230 * damage) / (total_resistance_caster + 250)) / 100 * 35;
pSkillCaster->HpChange(-damage, pTarget);
break;

case ICE_DAMAGE:
total_resistance_caster = (pSkillCaster->m_sColdR + pSkillCaster->m_bAddColdR) * pTarget->m_bPctColdR / 100;
reflect_damage = ((230 * damage) / (total_resistance_caster + 250)) / 100 * 35;
pSkillCaster->HpChange(-damage, pTarget);
break;

case LIGHTNING_DAMAGE:
total_resistance_caster = (pSkillCaster->m_sLightningR + pSkillCaster->m_bAddLightningR) * pTarget->m_bPctLightningR / 100;
reflect_damage = ((230 * damage) / (total_resistance_caster + 250)) / 100 * 35;
pSkillCaster->HpChange(-damage, pTarget);
break;
}

CMagicProcess::RemoveType4Buff(BUFF_TYPE_MAGE_ARMOR,pTarget,true);

ekledım buıldledım problemsız buıld oldu. Ama skıll yine işlevsiz çalışıyor başka nereye bakabılırım

Tesekkurler

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Misafir
Bu konu kapalıdır ama konuya cevap yazmaya yetkiniz var görünüyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...