byCoder 0 #1 Oluşturuldu: Ocak 20, 2019 Selamlar, 2023 Source üzerinde denemeler gerçekleştiriyorum. Şöyle bir problemim var NPC'ler ve PUS'dan item çekince işlem gerçekleşmiyor. NOT : Karakterlerin HP'leri 1000'e sabitlenmiş. Sourcede nereleri kontrol etmem gerekiyor ?-- mesaja ek olarak --NPC'lerden item çekme olayını düzelttim. ŞUANKİ GÜNCEL PROBLEMİM1: Pus'dan alınan itemin INVENTORY'e eklenmemesi (Letterden item çekme çalışıyor) Karakterlerin HP'sinin 1000'e sabitlenmiş olması. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
we1982 26 #2 Ocak 20, 2019 tarihinde gönderildi sen o sourceyi değiştir bence Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
murat147a 2 #3 Ocak 21, 2019 tarihinde gönderildi Sabit 1k HP Problemini atacagım kod ile çözebilirsin.void CUser::SetMaxHp(int iFlag){ _CLASS_COEFFICIENT* p_TableCoefficient = nullptr; p_TableCoefficient = g_pMain->m_CoefficientArray.GetData(m_sClass); if (!p_TableCoefficient) return; int temp_sta = getStatTotal(STAT_STA); if (GetZoneID() == ZONE_SNOW_BATTLE && iFlag == 0) if (GetFame() == COMMAND_CAPTAIN || isKing()) m_iMaxHp = 300; else m_iMaxHp = 100; else if (GetZoneID() == ZONE_CHAOS_DUNGEON && iFlag == 0) m_iMaxHp = 1000; else { m_iMaxHp = (short)(((p_TableCoefficient->HP * GetLevel() * GetLevel() * temp_sta) + 0.1 * (GetLevel() * temp_sta) + (temp_sta / 5)) + m_sMaxHPAmount + m_sItemMaxHp + 20); // A player's max HP should be capped at (currently) 14,000 HP. if (m_iMaxHp > MAX_PLAYER_HP && !isGM()) m_iMaxHp = MAX_PLAYER_HP; if (iFlag == 1) m_sHp = m_iMaxHp; else if (iFlag == 2) m_iMaxHp = 100; } if (m_iMaxHp { m_sHp = m_iMaxHp; HpChange(m_sHp); }} Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş