Jump to content
Araştır
  • Diğer seçenekler ...
Sonuçları bul ...
Sonuçları bul ...
byxox

GM görunur olması hk

Önerilen Mesajlar

merhabalar

GM charı user'ler goremıyor /view yazınca char gm'lıkden cıkıyor G ye basınca hızlı gıtmıyor ama userler goremıyor v2039 yardımcı olurmusunuz

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Gm charı userler göremiyorsa Getuserinfo ' fonksiyonunda

if(isgm())
return;
tarzı bişey vardır.

eğerki yoksa getuserinfo yu kullanan fonksiyonlarda vardır. Onları kontrol et.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Karakterler birbirlerini normalde düzgün görüyor mu? Üzerlerinde ki itemler olsun, senin oyuna girdiğinde premiumların vs. Bu söylediklerimde bir sorun var ise packetlerinde bir sorun var demektir. Yada @ goto566 dediği projenin bir yerinde inout muhtemelen if(isgm()) tarzı bir kontrol vardır.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

3 tane yer buldum

1- if(isGM())
{
m_sTotalHit += 500 * m_sTotalHit / 100;
m_sTotalAc += 400 * m_sTotalAc / 100;
}

2- // Process GM & User chat commands
if (ProcessChatCommand(chatstr))
{
if(isGM())
chattype = "GAME MASTER";
else
chattype = "CHAT COMMAND";

g_pMain->WriteGMLogFile(string_format("[ %s - %d:%d:%d ] %s : %s ( Zone=%d, X=%d, Z=%d )
",chattype.c_str(),time.GetHour(),time.GetMinute(),time.GetSecond(),GetName().c_str(),chatstr.c_str(),GetZoneID(),uint16(GetX()),uint16(GetZ())));
return;
}

3- if(isGM())
{
if(itemid!=0)
if(!GiveItem(itemid,item_count))
{
SendChat(ChatType::PUBLIC_CHAT,string_format("[FAILED]%d ID'li Item Verilecemedi... Countu =%d",itemid,item_count));//Daha önceki konumda paylaştıgım SendChat Fonksiyonu
}
else
{
SendChat(ChatType::PUBLIC_CHAT,string_format("[SUCCESS]%d ID'li Item Verildi... Countu =%d",itemid,item_count));//Daha önceki konumda paylaştıgım SendChat Fonksiyonu
}
}

bunlardan bırımıdır

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bunlardan değil.
Charactermovement.cpp de GetUserInfo diye bir fonksiyon var. Karakterin bilgilerini paketliyor.
Orada olması gerek. eğerki orada yoksa
GetUserInfoyu Kullanan fonksiyonlarda vardır.


kişisel yorumuma gelince. Önce kendinizi yazılımda geliştirip daha sonra bu tarz şeyleri çözmeye odaklanın. çünkü çok mantıksız yerleri yollamışsınız olayın mantıgını kavrayamamışsınız

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

tesekkurler bılgılendırme ıcın

baktım pakete

void CUser::GetUserInfo(Packet & pkt)
{
if (m_bAbnormalType == ABNORMAL_INVISIBLE) // GM GÖRÜNMESİ engelleme
return;

pkt.SByte();
pkt
CKnights * pKnights = g_pMain->GetClanPtr(GetClanID());
if (pKnights == nullptr)
{
pkt }
else
{
CKnights *aKnights = g_pMain->GetClanPtr(pKnights->GetAllianceID());

pkt GetAllianceID()
m_strName
m_byGrade m_byRanking
m_sMarkVersion) // symbol/mark version
GetCapeID(aKnights) // cape ID
m_bCapeR m_bCapeG m_bCapeB // not sure what this is, but it (just?) enables the clan symbol on the cape
// value in dump was 9, but everything tested seems to behave as equally well...
// we'll probably have to implement logic to respect requirements.

burası sanırım degılmı

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...