byxox 67 #1 Oluşturuldu: Eylül 7, 2017 merhabalar GM charı user'ler goremıyor /view yazınca char gm'lıkden cıkıyor G ye basınca hızlı gıtmıyor ama userler goremıyor v2039 yardımcı olurmusunuz Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
goto566 39 #2 Eylül 7, 2017 tarihinde gönderildi Gm charı userler göremiyorsa Getuserinfo ' fonksiyonundaif(isgm())return;tarzı bişey vardır.eğerki yoksa getuserinfo yu kullanan fonksiyonlarda vardır. Onları kontrol et. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
EveryBodyFool 199 #3 Eylül 7, 2017 tarihinde gönderildi Karakterler birbirlerini normalde düzgün görüyor mu? Üzerlerinde ki itemler olsun, senin oyuna girdiğinde premiumların vs. Bu söylediklerimde bir sorun var ise packetlerinde bir sorun var demektir. Yada @ goto566 dediği projenin bir yerinde inout muhtemelen if(isgm()) tarzı bir kontrol vardır. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
byxox 67 #4 Konu Sahibi Eylül 7, 2017 tarihinde gönderildi 3 tane yer buldum1- if(isGM()) { m_sTotalHit += 500 * m_sTotalHit / 100; m_sTotalAc += 400 * m_sTotalAc / 100; }2- // Process GM & User chat commands if (ProcessChatCommand(chatstr)) { if(isGM()) chattype = "GAME MASTER"; else chattype = "CHAT COMMAND"; g_pMain->WriteGMLogFile(string_format("[ %s - %d:%d:%d ] %s : %s ( Zone=%d, X=%d, Z=%d )",chattype.c_str(),time.GetHour(),time.GetMinute(),time.GetSecond(),GetName().c_str(),chatstr.c_str(),GetZoneID(),uint16(GetX()),uint16(GetZ()))); return; }3- if(isGM()) { if(itemid!=0) if(!GiveItem(itemid,item_count)) { SendChat(ChatType::PUBLIC_CHAT,string_format("[FAILED]%d ID'li Item Verilecemedi... Countu =%d",itemid,item_count));//Daha önceki konumda paylaştıgım SendChat Fonksiyonu } else { SendChat(ChatType::PUBLIC_CHAT,string_format("[SUCCESS]%d ID'li Item Verildi... Countu =%d",itemid,item_count));//Daha önceki konumda paylaştıgım SendChat Fonksiyonu } }bunlardan bırımıdır Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
CENGLYY 163 #5 Eylül 7, 2017 tarihinde gönderildi en baştaki değil 2.cide değil 3.niyazi reyisin kod 1 Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
goto566 39 #6 Eylül 7, 2017 tarihinde gönderildi bunlardan değil.Charactermovement.cpp de GetUserInfo diye bir fonksiyon var. Karakterin bilgilerini paketliyor.Orada olması gerek. eğerki orada yoksaGetUserInfoyu Kullanan fonksiyonlarda vardır.kişisel yorumuma gelince. Önce kendinizi yazılımda geliştirip daha sonra bu tarz şeyleri çözmeye odaklanın. çünkü çok mantıksız yerleri yollamışsınız olayın mantıgını kavrayamamışsınız 1 Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
byxox 67 #7 Konu Sahibi Eylül 7, 2017 tarihinde gönderildi tesekkurler bılgılendırme ıcınbaktım paketevoid CUser::GetUserInfo(Packet & pkt){ if (m_bAbnormalType == ABNORMAL_INVISIBLE) // GM GÖRÜNMESİ engelleme return; pkt.SByte(); pkt CKnights * pKnights = g_pMain->GetClanPtr(GetClanID()); if (pKnights == nullptr) { pkt } else { CKnights *aKnights = g_pMain->GetClanPtr(pKnights->GetAllianceID()); pkt GetAllianceID() m_strName m_byGrade m_byRanking m_sMarkVersion) // symbol/mark version GetCapeID(aKnights) // cape ID m_bCapeR m_bCapeG m_bCapeB // not sure what this is, but it (just?) enables the clan symbol on the cape // value in dump was 9, but everything tested seems to behave as equally well... // we'll probably have to implement logic to respect requirements.burası sanırım degılmı Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
goto566 39 #8 Eylül 7, 2017 tarihinde gönderildi if (m_bAbnormalType == ABNORMAL_INVISIBLE) // GM GÖRÜNMESİ engelleme return;şu kısmı silip denersin 1 Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
byxox 67 #9 Konu Sahibi Eylül 7, 2017 tarihinde gönderildi Sılıp tekrar buıldlerım yıne gorunmuyor dostum Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş