Jump to content
Araştır
  • Diğer seçenekler ...
Sonuçları bul ...
Sonuçları bul ...
donz05

Wiz_change_hair

Önerilen Mesajlar

void CUser::ReqChangeHair(Packet & pkt)
{
Packet result(WIZ_CHANGE_HAIR);
string strUserID;
uint32 nHair;
uint8 bOpcode, bFace;
pkt.SByte();
pkt >> bOpcode >> strUserID >> bFace >> nHair;

if (bOpcode == 0)
{
int8 bResult = g_DBAgent.ChangeHair(m_strAccountID, strUserID, bOpcode, bFace, nHair);

result << uint8(bResult);
Send(&result);
}
else if (bOpcode == 1)
{
if (!isInGame()
|| !CheckExistItem(ITEM_MAKE_OVER))
{
result << uint8(1);
Send(&result);
return;
}

int8 bResult = g_DBAgent.ChangeHair(m_strAccountID, strUserID, bOpcode, bFace, nHair);
if (bResult == 0)
{
RobItem(ITEM_MAKE_OVER);

m_bFace = bFace;
m_nHair = nHair;
}

result << bResult;
Send(&result);
}


}


arkadaşlar bu satırda bir sorun var çözemedim oyun içinde saç değişimi yapıyor fakat oyundan çıkıp girince eski haline dönüyor sorun nedir teşekkürler...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Packet result(WIZ_CHANGE_HAIR);
result.SByte();

result g_pMain->AddDatabaseRequest(result, this);

satırı ekleyerek sorun çözüldüm konuyu taşıyabilirsiniz...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...