donz05 30 #1 Oluşturuldu: Eylül 29, 2018 void CUser::ReqChangeHair(Packet & pkt) { Packet result(WIZ_CHANGE_HAIR); string strUserID; uint32 nHair; uint8 bOpcode, bFace; pkt.SByte(); pkt >> bOpcode >> strUserID >> bFace >> nHair; if (bOpcode == 0) { int8 bResult = g_DBAgent.ChangeHair(m_strAccountID, strUserID, bOpcode, bFace, nHair); result << uint8(bResult); Send(&result); } else if (bOpcode == 1) { if (!isInGame() || !CheckExistItem(ITEM_MAKE_OVER)) { result << uint8(1); Send(&result); return; } int8 bResult = g_DBAgent.ChangeHair(m_strAccountID, strUserID, bOpcode, bFace, nHair); if (bResult == 0) { RobItem(ITEM_MAKE_OVER); m_bFace = bFace; m_nHair = nHair; } result << bResult; Send(&result); } } arkadaşlar bu satırda bir sorun var çözemedim oyun içinde saç değişimi yapıyor fakat oyundan çıkıp girince eski haline dönüyor sorun nedir teşekkürler... Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
donz05 30 #2 Konu Sahibi Eylül 29, 2018 tarihinde gönderildi Packet result(WIZ_CHANGE_HAIR); result.SByte(); result g_pMain->AddDatabaseRequest(result, this);satırı ekleyerek sorun çözüldüm konuyu taşıyabilirsiniz... Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş