Jump to content
Araştır
  • Diğer seçenekler ...
Sonuçları bul ...
Sonuçları bul ...
we1982

atak mesafasini source'den ayarlama.....

Önerilen Mesajlar

Merhaba değerli arkadaşlar.

oyun karakterlerinin atak mesafelerinin kontrol edildiği kodlamayı AttackHandler.cpp
dosyasının neresine bakarak kontrol altına alabilirim, konu hakkında bilgisi olna yardımcı olabilirse sevinirim .

Teşekkürler.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bu durum biraz karışık Clientte hareket tahmin sistemi var bu sistemden dolayı slayt bugu gibi saçma durumlar meydana çıkıyor
Oyuncunun ekranında rakibi yakınındayken s ebenezerde uzağında olabiliyor aslında her sourcede mesafe kontrolü var ama dediğim neden dolayı sağlıklı değil toleransı yüksek

Çözüm getirmek istiyorsan asm yapmalısın sonrasında sourceden toleransı kısabilirsin

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Teşekürler . Özkanında dediği gibi clint ile ilgilenmiyorum sourceden halledebilirmiyim bir bakacağım.
tolerans dediğin kod satırının,

void CUser::Attack(Packet & pkt)

{
int16 sid = -1, tid = -1, damage, delaytime, distance;
uint8 bType, bResult = 0;
Unit * pTarget = nullptr;

pkt >> bType >> bResult >> tid >> delaytime >> distance;

// delaytime = delaytime / 100.0f;
// distance = distance / 10.0f;

if (isIncapacitated())
return;

RemoveStealth();

// If you're holding a weapon, do a client-based (ugh, do not trust!) delay check.
_ITEM_TABLE *pTable = GetItemPrototype(RIGHTHAND);
if (pTable != nullptr && !isMage())
{
if (distance > pTable->m_sRange)
return;
}


bu bölüm ile alakalı olduğunu düşünüyorum bir kafa yorayım.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...