we1982 26 #1 Oluşturuldu: Ağustos 9, 2018 Merhaba değerli arkadaşlar. oyun karakterlerinin atak mesafelerinin kontrol edildiği kodlamayı AttackHandler.cpp dosyasının neresine bakarak kontrol altına alabilirim, konu hakkında bilgisi olna yardımcı olabilirse sevinirim . Teşekkürler. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
BurakGozet 12 #2 Ağustos 10, 2018 tarihinde gönderildi Bu durum biraz karışık Clientte hareket tahmin sistemi var bu sistemden dolayı slayt bugu gibi saçma durumlar meydana çıkıyorOyuncunun ekranında rakibi yakınındayken s ebenezerde uzağında olabiliyor aslında her sourcede mesafe kontrolü var ama dediğim neden dolayı sağlıklı değil toleransı yüksekÇözüm getirmek istiyorsan asm yapmalısın sonrasında sourceden toleransı kısabilirsin Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
we1982 26 #3 Konu Sahibi Ağustos 10, 2018 tarihinde gönderildi Teşekürler . Özkanında dediği gibi clint ile ilgilenmiyorum sourceden halledebilirmiyim bir bakacağım. tolerans dediğin kod satırının, void CUser::Attack(Packet & pkt) { int16 sid = -1, tid = -1, damage, delaytime, distance; uint8 bType, bResult = 0; Unit * pTarget = nullptr; pkt >> bType >> bResult >> tid >> delaytime >> distance; // delaytime = delaytime / 100.0f; // distance = distance / 10.0f; if (isIncapacitated()) return; RemoveStealth(); // If you're holding a weapon, do a client-based (ugh, do not trust!) delay check. _ITEM_TABLE *pTable = GetItemPrototype(RIGHTHAND); if (pTable != nullptr && !isMage()) { if (distance > pTable->m_sRange) return; } bu bölüm ile alakalı olduğunu düşünüyorum bir kafa yorayım. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş