Jump to content
Araştır
  • Diğer seçenekler ...
Sonuçları bul ...
Sonuçları bul ...
MODBOT

sewakldawk tarafından şikayet edilen mesaj

Önerilen Mesajlar

sewakldawk bir mesajı şikayet etti.

Şikayet sebebi:

Alıntı
Konu çözülmüştür

Şikayet edilen mesaj: Source GM komutu ile NPC silme
Forum: Genel Yardım
Atanan moderatörler: -

Konu sahibi: sewakldawk
Orjinal içerik:
Alıntı
Merhaba,

GameServer'daki HandleMonKillCommand komutunu kopyalayıp düzenleyerek komut ile K_NPCPOS tablosundan o NPC'ye ait kaydı silmek istiyorum. Monster seçip komutu uyguluyorum, fakat hedef NPC'nin K_NPCPOS tablosundaki LeftZ, TopZ, RightX ve BottomZ verilerini almayı beceremedim.

COMMAND_HANDLER(CUser::HandleMonDelCommand)

{
if (!isGM())
return false;

if (GetTargetID() == 0 && GetTargetID() {
g_pMain->SendHelpDescription(this, "Using Sample : Select a NPC or Monster than use +monkills");
return false;
}

CNpc *pNpc = g_pMain->GetNpcPtr(GetTargetID());


printf("sSid: %d, x: %d, y: %d, z: %d", pNpc->GetProtoID(), pNpc->GetSPosX(), pNpc->GetSPosY(), pNpc->GetSPosZ());

if (pNpc)
g_pMain->KillNpc(GetTargetID());

return true;
}


Bu koddaki pNpc->GetProtoID() NPC'nin sSid'sini alıyor, fakat pNpc->GetSPosX() gibi fonksiyonlarla o anki pozisyonunu alabiliyorum. Veritabanındaki orijinal pozisyonlarını nasıl alabilirim?

Yapmak istediğim şey kısacası, diyelim Moradon'da bir yerde 5 adet Worm var, bunları bir komutla veritabanından silmek istiyorum.

Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.


Rapor edilen bu şikayet ile ilgili işlem, en kısa sürede forum yönetimi tarafından değerlendirilerek, durum bu konu altından bildirilecektir.

İlginiz ve alakanız için teşekkür eder, iyi forumlar dileriz.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...