Jump to content
Araştır
  • Diğer seçenekler ...
Sonuçları bul ...
Sonuçları bul ...
CENGLYY

[Source] Monster/NPC öldüğünde belirli bir itemi verme

Önerilen Mesajlar

Merhabalar sourcede belirttiğim bir monsterin öldüğü zaman kutu atmasını nasıl sağlayabilirim

atıyorum x(3155) isimli monster kesildiği zaman GiveItem şeklinde itemi ver , monsterin kesildiğini nasıl kontrol edebilirim teşekkürler :F

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

GameServer/Npc.cpp
void CNpc::OnDeathProcess(Unit *pKiller) Bul Az Aşağıda
else if (m_bMonster) Görüceksin Onun Altına

 

 

 

 

 

if (m_sSid == 8623)
{
/// Yapılacak İşlemler
}

 

 




8623 Monster Id

 

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@hiCenglly;

void Unit::OnDeath(Unit *pKiller) fonksiyonu, oyun içerisinde herhangi (pet,user,npc) öldüğünde otomatik olarak tetiklenen bir fonksiyondur. Dediklerini bu fonksiyon içerisinde yapabilirsin, veya alternatif olarak AIServer NPC sınıfındaki void CNpc::GiveNpcHaveItem() fonksiyonu içerisindeki _LOOT_BUNDLE * pBundle = new _LOOT_BUNDLE; şeklinde yaratılan kutuya itemi şu şekilde ekleyebilirsin;

_LOOT_ITEM pLootItem(itemid, count); // itemid : vermek istediğin item id, count : item sayısı

Son olarak da;
pBundle->Items.push_back(pLootItem);

yaparak yarattığın _loot_item'i kutuya ekleyebilirsin.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...