Jump to content
Araştır
  • Diğer seçenekler ...
Sonuçları bul ...
Sonuçları bul ...
BurakGozet

CircularBuffer Sınıfı Taşma Problemi.

Önerilen Mesajlar

Merhaba,
Send Fonksiyonundaki CircularBuffer Sınfıyla alakalı bir problemim var belki sorun başka bir sebepten olabilir emin değilim bellek taşması oluyor çok ufak bir pakette bile olabiliyor

Bahsettiğim taşmanın kontrolünün kodu aşağıdaki resimde seçili bölümde.

NZJBjX.png

Ai serverdan gelen ufak npcmoving paketi bile taşmaya sebep oldu

Aşağıdaki resimde kopma anından bir callstack bulunuyor.

kORz5D.png

ben bu CircularBuffer ın kullandığı belleği nasıl genişletebilirim veya bu sorunu başka şekilde nasıl çözebilirim.

acaba önceden buffera yazılan veriler temizlenmiyor olabilirmi.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Alıntı
SendMoveResul ve send ikisi sıkındı yaratıyor onun kontrol eder misi belki paket okunurken yeniyordur.. bir şey ayarları dokunduysa onun eskisi getir dene.


Cevabın için teşekkürler emre.

sorun belirli bir fonksiyona bağlı değil başka fonksiyonlardan gelen paketlerdede bu durum oluşabiliyor sorunum bufferin taşması.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Alıntı
Cevabın için teşekkürler emre.

sorun belirli bir fonksiyona bağlı değil başka fonksiyonlardan gelen paketlerdede bu durum oluşabiliyor sorunum bufferin taşması.


Kaç dk hatası alıyo peki ?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Alıntı
Belirsiz 48 saat sonrada alıyorum 1 saat sonrada serveri açtıktan

220 160 user aralığı var


Bakması lazım ancak... musaitse [email protected] yardımcı olayım skype ekle bakayim.

npcmoving 551 yerine gider misi ne orası patladıgını öğrenelim.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Alıntı
Bakması lazım ancak... musaitse [email protected] yardımcı olayım skype ekle bakayim.

npcmoving 551 yerine gider misi ne orası patladıgını öğrenelim.


Sorun fonksiyonlarda değil bufferda

551 de SendMoveResult(m_fPrevX, m_fPrevY, m_fPrevZ, (float)m_sSpeed / 1000); var 4 tane float değer giriliyor sadece pakete

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Alıntı
Sorun fonksiyonlarda değil bufferda

551 de SendMoveResult(m_fPrevX, m_fPrevY, m_fPrevZ, (float)m_sSpeed / 1000); var 4 tane float değer giriliyor sadece pakete


seni kullandıgını bu

SendMoveResult(m_fPrevX, m_fPrevY, m_fPrevZ, (float)m_sSpeed / 1000);


başka bi src vardı onun bakdım.. Bunu dene bakalım sorun olursa tekrar etkilenmesi beklerim.

m_fSecForRealMoveMetor bunu silmişmiydi daha önce var mıydı ?

SendMoveResult(m_fPrevX, m_fPrevY, m_fPrevZ, (float)((m_fSecForRealMoveMetor) / ((double)m_sSpeed / 1000)));

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Alıntı
Program çalışma anında patladığı sırada ne kadar ram tüketiyor gösteriyor?

16 gb ram var faruk sql çoğunu kullanıyor cache yüzünden %55 falan oluyor en fazla

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Alıntı
16 gb ram var faruk sql çoğunu kullanıyor cache yüzünden %55 falan oluyor en fazla


SQLLERİ fazla çoğulamuyo aslında K_NPCPOS VE K_NPC K_MONSTER Fazla CPU işlemin yiyo O yüzden Themed sistemin Cpu işlemini kodlayabilirsi oraya bakabilirsi

http://prntscr.com/ir1soq

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ai server ve ebenezeri birleştirdim arasındaki socket problemlerinden gına geldi socket problemi yaşayan arkadaşlar hiç uğraşmadan ai serveri ebenezer ile birleştirsinler tavsiyemdir. bu sorunda ortadan kalktı

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Alıntı
Ai server ve ebenezeri birleştirdim arasındaki socket problemlerinden gına geldi socket problemi yaşayan arkadaşlar hiç uğraşmadan ai serveri ebenezer ile birleştirsinler tavsiyemdir. bu sorunda ortadan kalktı


Packet loggor dinlerken patladı bana öyle geldi.. denedim fakat bidaha patlamıyo şimdi..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...