4Maestro 8 #1 Oluşturuldu: Şubat 18, 2018 Görevi Tamamlayip verilmiyor sonra ebenzer de ' QuestMonsterCount Hatasi yaziyor neyden olabilir Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
KODevelopers 442 #2 Şubat 18, 2018 tarihinde gönderildi @ 4Maestro Merhaba..lua_bindings.h bakın.. QuestMonster diye aratın var mı yok mu diye bakın..İyi çalışmalar. 1 Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
4Maestro 8 #3 Konu Sahibi Şubat 18, 2018 tarihinde gönderildi Alıntı@ 4Maestro Merhaba.. lua_bindings.h bakın.. QuestMonster diye aratın var mı yok mu diye bakın.. İyi çalışmalar. Hemen Bakıyorum baba Senin isim neydi :)-- mesaja ek olarak --@ KiraAmora61 Baktım yoktu orda Ekledim Şimdi Deniyorum Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
KODevelopers 442 #4 Şubat 18, 2018 tarihinde gönderildi Hemen Bakıyorum baba Senin isim neydi :) -- mesaja ek olarak -- @ KiraAmora61 Baktım yoktu orda Ekledim Şimdi Deniyorum https://www.kodevelopers.com/kendini-tanit/54-kiraamora61-kimdir.html Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
4Maestro 8 #5 Konu Sahibi Şubat 18, 2018 tarihinde gönderildi Alıntıhttps://www.kodevelopers.com/kendini-tanit/54-kiraamora61-kimdir.html @ KiraAmora61 Eyw Emre :)-- mesaja ek olarak --@ KiraAmora61 Emre Ekledim Olmadi :/ Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
KODevelopers 442 #6 Şubat 18, 2018 tarihinde gönderildi @ KiraAmora61 Eyw Emre :)-- mesaja ek olarak --@ KiraAmora61 Emre Ekledim Olmadi :/http://prntscr.com/igcbzw buraya bakar mısı örnek çizdim. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
4Maestro 8 #7 Konu Sahibi Şubat 18, 2018 tarihinde gönderildi Alıntıhttp://prntscr.com/igcbzw buraya bakar mısı örnek çizdim. uint16 CUser::V3_QuestCheckMonsterCount(uint16 sQuestID, uint8 Slot) { Quest_MonMap::iterator itr = m_QuestMonMap.find(sQuestID); if (itr == m_QuestMonMap.end()) return 0; return itr->second->dCKills[Slot - 1]; uint16 CUser::V3_QuestCheckMonsterCount(uint16 sQuestID, uint8 Slot) { Quest_MonMap::iterator itr = m_QuestMonMap.find(sQuestID); if (itr == m_QuestMonMap.end()) return 0; return itr->second->dCKills[Slot - 1] ayni emre Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
KODevelopers 442 #8 Şubat 18, 2018 tarihinde gönderildi uint16 CUser::V3_QuestCheckMonsterCount(uint16 sQuestID, uint8 Slot) { Quest_MonMap::iterator itr = m_QuestMonMap.find(sQuestID); if (itr == m_QuestMonMap.end()) return 0; return itr->second->dCKills[Slot - 1]; uint16 CUser::V3_QuestCheckMonsterCount(uint16 sQuestID, uint8 Slot) { Quest_MonMap::iterator itr = m_QuestMonMap.find(sQuestID); if (itr == m_QuestMonMap.end()) return 0; return itr->second->dCKills[Slot - 1] ayni emre User.h deki ne yazıyor stunda ki. http://prntscr.com/igcgt5 Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
4Maestro 8 #9 Konu Sahibi Şubat 18, 2018 tarihinde gönderildi AlıntıUser.h deki ne yazıyor stunda ki. http://prntscr.com/igcgt5 DECLARE_LUA_FUNCTION(CountMonsterQuestSub) { LUA_RETURN(LUA_GET_INSTANCE()->V3_QuestCheckMonsterCount(LUA_ARG(uint16, 2), LUA_ARG_OPTIONAL(uint8, 1, 3))); } Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
KODevelopers 442 #10 Şubat 18, 2018 tarihinde gönderildi DECLARE_LUA_FUNCTION(CountMonsterQuestSub) { LUA_RETURN(LUA_GET_INSTANCE()->V3_QuestCheckMonsterCount(LUA_ARG(uint16, 2), LUA_ARG_OPTIONAL(uint8, 1, 3))); } CountMonsterQuestSub bunu dene Lua daki ekle. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
4Maestro 8 #11 Konu Sahibi Şubat 18, 2018 tarihinde gönderildi AlıntıCountMonsterQuestSub bunu dene Lua daki ekle. Olmadi :/ Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
KODevelopers 442 #12 Şubat 18, 2018 tarihinde gönderildi Olmadi :/ Skype ekle bakam [email protected] Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
4Maestro 8 #13 Konu Sahibi Şubat 18, 2018 tarihinde gönderildi @ KiraAmora61 Emre Eline Sağlık Sorun Çözülmüştür.. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş