byxox 67 #1 Oluşturuldu: Kasım 9, 2017 arkadaşlar merhabalar eventtıme den bdw ve chaos ayarladıgımda başlangıc ıcın yazılar gelıyor fakat juraid mountain ayarladıgımda vaktı geldıgınde yazı geçmıyor üstten fakat npc ye tıkladıgımda 10 dakıkalık sürenin başladığını görüyorum. tam olarak nereye bakmalıyım teşekkurler Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
CerfiN 68 #2 Kasım 9, 2017 tarihinde gönderildi DB'de server_resource da ona göre yazı eklenmiş mi onu bi kontrol et. Source'da bdw ve chaosun başlangıç yazılarına bakarak aynı şekilde yapabilirsin. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
HKS 341 #3 Kasım 9, 2017 tarihinde gönderildi ben farklı bi şekilde elle manuel eklemiştim void CGameServerDlg::TempleEventTimer() gel if (pTempleEvent.ActiveEvent == TEMPLE_EVENT_JURAD_MOUNTAIN) altına güzel bi yere else if (nHour == m_nJuraidTime[i] && nMinute == 0 && nSeconds == 59) { JuriadStartNotice(9); break; } else if (nHour == m_nJuraidTime[i] && nMinute == 1 && nSeconds == 59) { JuriadStartNotice(8); break; } else if (nHour == m_nJuraidTime[i] && nMinute == 2 && nSeconds == 59) { JuriadStartNotice(7); break; } else if (nHour == m_nJuraidTime[i] && nMinute == 4 && nSeconds == 59) { JuriadStartNotice(5); break; } else if (nHour == m_nJuraidTime[i] && nMinute == 6 && nSeconds == 59) { JuriadStartNotice(3); break; } else if (nHour == m_nJuraidTime[i] && nMinute == 7 && nSeconds == 59) { JuriadStartNotice(2); break; } else if (nHour == m_nJuraidTime[i] && nMinute == 8 && nSeconds == 59) { JuriadStartNotice(1); break; } JuriadStartNotice Fonksiyonu (GameServerDlg.cpp) void CGameServerDlg::JuriadStartNotice(int sDakikaJr) { string Notice = string_format("Juriad Mountain [%d] Dakika İçinde Başlayacaktır. Kayıt Olmak İçin Chatten +jr Yazınız",sDakikaJr); g_pMain->LogosYolla("Duyuru : ", Notice, 254, 130, 174); } LogosYolla Fonksiyonu İçin Bu Konuya Git Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
HKS 341 #4 Kasım 9, 2017 tarihinde gönderildi Ben kendim böyle kullanıyorum belki işine yarar void CGameServerDlg::TempleEventTimer() Buraya Gel if (pTempleEvent.ActiveEvent == TEMPLE_EVENT_JURAD_MOUNTAIN) Bunu Bul else if (nHour == m_nJuraidTime[i] && nMinute == 0 && nSeconds == 59) { JuriadStartNotice(9); break; } else if (nHour == m_nJuraidTime[i] && nMinute == 1 && nSeconds == 59) { JuriadStartNotice(8); break; } else if (nHour == m_nJuraidTime[i] && nMinute == 2 && nSeconds == 59) { JuriadStartNotice(7); break; } else if (nHour == m_nJuraidTime[i] && nMinute == 4 && nSeconds == 59) { JuriadStartNotice(5); break; } else if (nHour == m_nJuraidTime[i] && nMinute == 6 && nSeconds == 59) { JuriadStartNotice(3); break; } else if (nHour == m_nJuraidTime[i] && nMinute == 7 && nSeconds == 59) { JuriadStartNotice(2); break; } else if (nHour == m_nJuraidTime[i] && nMinute == 8 && nSeconds == 59) { JuriadStartNotice(1); break; } JuriadStartNotice Fonksiyonu (GameServerDlg.cpp) void CGameServerDlg::JuriadStartNotice(int sDakikaJr) { string Notice = string_format("Juriad Mountain [%d] Dakika İçinde Başlayacaktır. Kayıt Olmak İçin Chatten +jr Yazınız",sDakikaJr); g_pMain->LogosYolla("Duyuru : ", Notice, 254, 130, 174); } LogosYolla Fonksiyonu (GameServerDlg.cpp) Tıkla 1 Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
byxox 67 #5 Konu Sahibi Kasım 9, 2017 tarihinde gönderildi AlıntıDB'de server_resource da ona göre yazı eklenmiş mi onu bi kontrol et. Source'da bdw ve chaosun başlangıç yazılarına bakarak aynı şekilde yapabilirsin. selam kardesım db de server_resource kayıt var : http://prntscr.com/h8fdbr bdw ve chaosu tek tek ınceledım de baslangıc yazılarını bulamadım hangı tabloya bakmalıyım acaba? Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
CerfiN 68 #6 Kasım 9, 2017 tarihinde gönderildi Pc de degilim ama source da event basladigin da soldaki koda gore notice geciyordur. Bdw deki fonksiyonu kontrol ederek aynisini jr icinde uyarlayabilirsin. Templeeventstart fonksiyonunu cagiriyordur zaten event baslayinca o kisimlari bi kontrol et istersen. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
byxox 67 #7 Konu Sahibi Kasım 9, 2017 tarihinde gönderildi AlıntıBen kendim böyle kullanıyorum belki işine yarar void CGameServerDlg::TempleEventTimer() Buraya Gel if (pTempleEvent.ActiveEvent == TEMPLE_EVENT_JURAD_MOUNTAIN) Bunu Bul else if (nHour == m_nJuraidTime[i] && nMinute == 0 && nSeconds == 59) { JuriadStartNotice(9); break; } else if (nHour == m_nJuraidTime[i] && nMinute == 1 && nSeconds == 59) { JuriadStartNotice(8); break; } else if (nHour == m_nJuraidTime[i] && nMinute == 2 && nSeconds == 59) { JuriadStartNotice(7); break; } else if (nHour == m_nJuraidTime[i] && nMinute == 4 && nSeconds == 59) { JuriadStartNotice(5); break; } else if (nHour == m_nJuraidTime[i] && nMinute == 6 && nSeconds == 59) { JuriadStartNotice(3); break; } else if (nHour == m_nJuraidTime[i] && nMinute == 7 && nSeconds == 59) { JuriadStartNotice(2); break; } else if (nHour == m_nJuraidTime[i] && nMinute == 8 && nSeconds == 59) { JuriadStartNotice(1); break; } JuriadStartNotice Fonksiyonu (GameServerDlg.cpp) void CGameServerDlg::JuriadStartNotice(int sDakikaJr) { string Notice = string_format("Juriad Mountain [%d] Dakika İçinde Başlayacaktır. Kayıt Olmak İçin Chatten +jr Yazınız",sDakikaJr); g_pMain->LogosYolla("Duyuru : ", Notice, 254, 130, 174); } LogosYolla Fonksiyonu (GameServerDlg.cpp) Tıkla selam kardeşım bendekı yer bu sekılde : if (pTempleEvent.ActiveEvent == TEMPLE_EVENT_JURAD_MOUNTAIN) { for (int i = 0; i { if (nHour == m_nJuraidTime[i] && nMinute == 10 && !pTempleEvent.isActive) { m_nTempleEventRemainSeconds = 0; pTempleEvent.LastEventRoom = 1; pTempleEvent.isActive = true; JuraidTempleEventStart(); // Set RemainSeconds to zero TempleEventTeleportUsers(); TempleEventSummon(); break; } else if (nHour == m_nJuraidTime[i] && nMinute == 11 && !pTempleEvent.isAttackable) { pTempleEvent.isAttackable = true; break; } else if (nHour == m_nJuraidTime[i] && nMinute == 50 && pTempleEvent.isAttackable) { TerminationFinish(); pTempleEvent.isAttackable = false; break; } else if (nHour == m_nJuraidTime[i] && nMinute == 50 && nSeconds == 20 && pTempleEvent.isActive) { TempleEventFinish(); senın kodu buraya eklesem gameserverdgl ıcerısınde void CGameServerDlg::JuriadStartNotice(int sDakikaJr) bu yazdıgın yer bende yok voıd olarak ekleme mı yapayım acaba Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
HKS 341 #8 Kasım 10, 2017 tarihinde gönderildi Alıntıselam kardeşım bendekı yer bu sekılde : if (pTempleEvent.ActiveEvent == TEMPLE_EVENT_JURAD_MOUNTAIN) { for (int i = 0; i { if (nHour == m_nJuraidTime[i] && nMinute == 10 && !pTempleEvent.isActive) { m_nTempleEventRemainSeconds = 0; pTempleEvent.LastEventRoom = 1; pTempleEvent.isActive = true; JuraidTempleEventStart(); // Set RemainSeconds to zero TempleEventTeleportUsers(); TempleEventSummon(); break; } else if (nHour == m_nJuraidTime[i] && nMinute == 11 && !pTempleEvent.isAttackable) { pTempleEvent.isAttackable = true; break; } else if (nHour == m_nJuraidTime[i] && nMinute == 50 && pTempleEvent.isAttackable) { TerminationFinish(); pTempleEvent.isAttackable = false; break; } else if (nHour == m_nJuraidTime[i] && nMinute == 50 && nSeconds == 20 && pTempleEvent.isActive) { TempleEventFinish(); senın kodu buraya eklesem gameserverdgl ıcerısınde void CGameServerDlg::JuriadStartNotice(int sDakikaJr) bu yazdıgın yer bende yok voıd olarak ekleme mı yapayım acaba Mesajda ekledim detayları Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
byxox 67 #9 Konu Sahibi Kasım 11, 2017 tarihinde gönderildi AlıntıMesajda ekledim detayları teşekkurler sorunum duzeldı Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş