KODevelopers 438 #1 Oluşturuldu: Ekim 26, 2017 Torment skili karşı ırkın useri üzerine atıldığı zaman bazen effect çıkmıyor bu konu hakkında fikri olan var mı acaba ? Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
PENTAGRAM 921 #2 Ekim 26, 2017 tarihinde gönderildi AlıntıTorment skili karşı ırkın useri üzerine atıldığı zaman bazen effect çıkmıyor bu konu hakkında fikri olan var mı acaba ? Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim. Merhabalar, Efekt çıkmadığı durumlarda debuff hedef playere işliyor mu? Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
KODevelopers 438 #3 Konu Sahibi Ekim 26, 2017 tarihinde gönderildi AlıntıMerhabalar, Efekt çıkmadığı durumlarda debuff hedef playere işliyor mu? Merhaba tekrardan, evet torment skilli işliyor fakat bahsettiğim gibi sadece effet gözükmüyor. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
CerfiN 67 #4 Ekim 26, 2017 tarihinde gönderildi Eğer db de sıkıntı yok source da BuildAndSendSkillPacket fonksiyonun da tüm regiona göndermiyor olabilir. Diğer skill efektlerinde de sorun olabilir. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
KODevelopers 438 #5 Konu Sahibi Ekim 26, 2017 tarihinde gönderildi AlıntıEğer db de sıkıntı yok source da BuildAndSendSkillPacket fonksiyonun da tüm regiona göndermiyor olabilir. Diğer skill efektlerinde de sorun olabilir. Db ile alakası oldugunu sanmıyorum effect eğer bir mob yada user üzerine düşecek sekilde pozisyon aldırırsak patlamıyor fakat boş bir alana attığımızda effect patlıyor. Fakat her iki durumdada dediğim gibi torment işliyor. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
PENTAGRAM 921 #6 Ekim 26, 2017 tarihinde gönderildi AlıntıDb ile alakası oldugunu sanmıyorum effect eğer bir mob yada user üzerine düşecek sekilde pozisyon aldırırsak patlamıyor fakat boş bir alana attığımızda effect patlıyor. Fakat her iki durumdada dediğim gibi torment işliyor.Skill tam mob veya user üzerine hedef alındığında, clientten gelen pakette hedef id değeri -1 olması gerekirken denk gelen hedefin id'si(user,npc) olarak geliyor olabilir. dolayısı ile aoe olan bu skillin paketi, -1 target id ile gitmesi gerekirken, user veya npc idsi ile regiona gidiyor olabilir.(hatta alan koordinatları eklenmiyor bile olabilir.)teorimi doğrulamak için magicinstance::run fonksiyonuna breakpoint koyarak gelen target id'yi kontrol edebilirsin. değer -1'den farklı ise, büyük ihtimalle olay dediğim gibi. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
KODevelopers 438 #7 Konu Sahibi Ekim 26, 2017 tarihinde gönderildi AlıntıSkill tam mob veya user üzerine hedef alındığında, clientten gelen pakette hedef id değeri -1 olması gerekirken denk gelen hedefin id'si(user,npc) olarak geliyor olabilir. dolayısı ile aoe olan bu skillin paketi, -1 target id ile gitmesi gerekirken, user veya npc idsi ile regiona gidiyor olabilir.(hatta alan koordinatları eklenmiyor bile olabilir.) teorimi doğrulamak için magicinstance::run fonksiyonuna breakpoint koyarak gelen target id'yi kontrol edebilirsin. değer -1'den farklı ise, büyük ihtimalle olay dediğim gibi. Boşa attığımda dönen targerID Değerleri STEP1->MagicIstance.cpp->Run-> sTargetID = 0 STEP6->MagicIstance.cpp->Run-> sTargetID = 0 STEP6->MagicIstance.cpp->Run-> sTargetID = -1 STEP6->MagicIstance.cpp->Run-> sTargetID = -1 User yada Mod üzerine attığımda dönen targetID STEP6->MagicIstance.cpp->Run-> sTargetID = -1 STEP6->MagicIstance.cpp->Run-> sTargetID = 0 STEP6->MagicIstance.cpp->Run-> sTargetID = -1 STEP6->MagicIstance.cpp->Run-> sTargetID = -1 Kod Bloğu if(pSkill!=nullptr&&pSkillCaster!=nullptr&&pSkillCaster->isPlayer()) { int8 moral = pSkill->bMoral; if(moral==MORAL_SELF) { if(pSkillCaster->isPlayer()) { printf("STEP1->MagicIstance.cpp->Run-> sTargetID = %d",sTargetID); sTargetID=pSkillCaster->GetID(); } } if(moral==MORAL_FRIEND_WITHME) { printf("STEP2->MagicIstance.cpp->Run-> sTargetID = %d",sTargetID); if(sTargetID!=-1) { printf("STEP3->MagicIstance.cpp->Run-> sTargetID = %d",sTargetID); Unit*cstr = g_pMain->GetUnitPtr(sTargetID); if(cstr!=nullptr) { printf("STEP4->MagicIstance.cpp->Run-> sTargetID = %d",sTargetID); if(cstr!=pSkillCaster&&pSkillCaster->isHostileTo(cstr)) sTargetID=pSkillCaster->GetID(); printf("STEP5->MagicIstance.cpp->Run-> sTargetID = %d",sTargetID); } } } } if (sTargetID != -1 && pSkillTarget == nullptr) pSkillTarget = g_pMain->GetUnitPtr(sTargetID); printf("STEP6->MagicIstance.cpp->Run-> sTargetID = %d",sTargetID); Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
PENTAGRAM 921 #8 Ekim 26, 2017 tarihinde gönderildi AlıntıBoşa attığımda dönen targerID Değerleri Spoiler STEP1->MagicIstance.cpp->Run-> sTargetID = 0 STEP6->MagicIstance.cpp->Run-> sTargetID = 0 STEP6->MagicIstance.cpp->Run-> sTargetID = -1 STEP6->MagicIstance.cpp->Run-> sTargetID = -1 User yada Mod üzerine attığımda dönen targetID STEP6->MagicIstance.cpp->Run-> sTargetID = -1 STEP6->MagicIstance.cpp->Run-> sTargetID = 0 STEP6->MagicIstance.cpp->Run-> sTargetID = -1 STEP6->MagicIstance.cpp->Run-> sTargetID = -1 Kod Bloğu if(pSkill!=nullptr&&pSkillCaster!=nullptr&&pSkillCaster->isPlayer()) { int8 moral = pSkill->bMoral; if(moral==MORAL_SELF) { if(pSkillCaster->isPlayer()) { printf("STEP1->MagicIstance.cpp->Run-> sTargetID = %d",sTargetID); sTargetID=pSkillCaster->GetID(); } } if(moral==MORAL_FRIEND_WITHME) { printf("STEP2->MagicIstance.cpp->Run-> sTargetID = %d",sTargetID); if(sTargetID!=-1) { printf("STEP3->MagicIstance.cpp->Run-> sTargetID = %d",sTargetID); Unit*cstr = g_pMain->GetUnitPtr(sTargetID); if(cstr!=nullptr) { printf("STEP4->MagicIstance.cpp->Run-> sTargetID = %d",sTargetID); if(cstr!=pSkillCaster&&pSkillCaster->isHostileTo(cstr)) sTargetID=pSkillCaster->GetID(); printf("STEP5->MagicIstance.cpp->Run-> sTargetID = %d",sTargetID); } } } } if (sTargetID != -1 && pSkillTarget == nullptr) pSkillTarget = g_pMain->GetUnitPtr(sTargetID); printf("STEP6->MagicIstance.cpp->Run-> sTargetID = %d",sTargetID); Bazen '0' geldiği oluyor ki bunun olmaması lazım normalde. Server taraflı düzeltme yap. aoe olan skillere id ne gelirse gelsin , sTargetID = -1 1 Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş
KODevelopers 438 #9 Konu Sahibi Ekim 26, 2017 tarihinde gönderildi Tamamdır çok teşekkür ederim paylaşımların için. Mesajı raporla İletiyi paylaş Link to post Sitelerde Paylaş